Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var slik at noen av nivåene i pisset økte når man fikk i seg så mye proteiner. Var en dude som var innom her og skrev og postet tester osv.

Det her vel med nitrogen-balansen å gjere. Om det er det du tenkte på?

Første søk på google på "protein nitrogen"

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson75.htm

Om du søker og leiter litt meir, så finner du sikkert det;)

For tiden så bryr eg ikkje meg om diett og kva eg spiser. Trener anna kvar dag med litt spirning inne mellom. Og tar litt protein. Deilig å ikkje tenke så mye på kost og alle tilskudd.

Lenke til kommentar

Tviler på at man kan få i seg for mye, men minimumet burde som sagt ligge på 2-2.5. Jeg ligger over tre, men det er i grunnen bare fordi når jeg på 55kg skal spise 2500kcal må jeg få kaloriene fra et sted. Ingen overskuddsskade her, i alle fall.

Forøvrig, det stemmer at man kan registrere endringer i urinens proteinprofil og i blodets verdier av urinsyre og urinstoff, men dette er biprodukter av brukt protein og viser egentlig bare at du har benyttet deg av proteinet. Det går ikke ann å "pisse ut" et næringsstoff sånn uten videre.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar

Takk takk!

Følte meg som det i forhold til nå hvertfall :tease:

Går i mye Laks, kyllingfilet, skyr!, hjemmelagede proteinpannekaker, Herbalife (ikke skyt meg), Wok, egg.

Kuttet ut all saus på mat, også har jeg såvidt begynt å spise bittelitt grønnsaker, en gang måtte jo det skje også :w00t:

Lenke til kommentar

Takk takk!

Følte meg som det i forhold til nå hvertfall :tease:

Går i mye Laks, kyllingfilet, skyr!, hjemmelagede proteinpannekaker, Herbalife (ikke skyt meg), Wok, egg.

Kuttet ut all saus på mat, også har jeg såvidt begynt å spise bittelitt grønnsaker, en gang måtte jo det skje også :w00t:

Imponerende, bro! Men det ser ut som om skuldrene henger litt etter, kanskje?

Lenke til kommentar

ja, de gjør det! ikke skjønner jeg hvorfor. de har krympet etter deff, enda jeg kjører både tyngre og oftere nå. har kjørt 12 reps med 30kg hantler å 6rep på 35kg. det er mer enn jeg kjørte på før...

edit: det kan ha sammenheng med at jeg har underprioritert skuldrene i mange år. er først nå det siste året jeg har kjørt det fast.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Januar til Juni

90kg til 74kg

Fra hval til skinny! :)

post-113801-0-95948000-1342439250_thumb.png

Ingen flex på noen av bildene. Hvertfall ikke det fra Juni :green:

Antall timer med cardio = ca 1time sammenlagt på 6mnd

Hadde jeg vært jente hadde jeg pult det :wee:

Jeg får i meg 130-150, hvis jeg skal greie å få i meg så mye mer må jeg jo pøse på med proteinshakes..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...