magb Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Proteiner er ikke nødvendigvis så veldig dyrt heller. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Det var slik at noen av nivåene i pisset økte når man fikk i seg så mye proteiner. Var en dude som var innom her og skrev og postet tester osv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 En dude som kom og postet svada? Zlatan92? 5 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det var slik at noen av nivåene i pisset økte når man fikk i seg så mye proteiner. Var en dude som var innom her og skrev og postet tester osv. Det her vel med nitrogen-balansen å gjere. Om det er det du tenkte på? Første søk på google på "protein nitrogen" http://www.bodybuilding.com/fun/drobson75.htm Om du søker og leiter litt meir, så finner du sikkert det;) For tiden så bryr eg ikkje meg om diett og kva eg spiser. Trener anna kvar dag med litt spirning inne mellom. Og tar litt protein. Deilig å ikkje tenke så mye på kost og alle tilskudd. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Spør Martin Berkhan om man kan spise for mye proteiner... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nei var mest fordi en kompis så jeg trengte 200 gram om dagen siden jeg veide 70kg Lenke til kommentar
magb Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Er sikkert ett greit utgangspunkt det ja, men det er riktigere å si at rundt 150g-250g (avhengig av kilde osv) er "optimalt" enn at det er noe du trenger. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Tviler på at man kan få i seg for mye, men minimumet burde som sagt ligge på 2-2.5. Jeg ligger over tre, men det er i grunnen bare fordi når jeg på 55kg skal spise 2500kcal må jeg få kaloriene fra et sted. Ingen overskuddsskade her, i alle fall. Forøvrig, det stemmer at man kan registrere endringer i urinens proteinprofil og i blodets verdier av urinsyre og urinstoff, men dette er biprodukter av brukt protein og viser egentlig bare at du har benyttet deg av proteinet. Det går ikke ann å "pisse ut" et næringsstoff sånn uten videre. Endret 16. juli 2012 av Anaio Lenke til kommentar
Populært innlegg Skosåle Skrevet 16. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Januar til Juni 90kg til 74kg Fra hval til skinny! Ingen flex på noen av bildene. Hvertfall ikke det fra Juni Antall timer med cardio = ca 1time sammenlagt på 6mnd Endret 16. juli 2012 av Kjetil_90 16 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Creds! Greit symmetrisk du var og, da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Vet ikke om jeg ville kalt det første bildet for hval jeg. Uansett, godt jobba! Imponerende og inspirerende. Hva spiser du? 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Takk takk! Følte meg som det i forhold til nå hvertfall Går i mye Laks, kyllingfilet, skyr!, hjemmelagede proteinpannekaker, Herbalife (ikke skyt meg), Wok, egg. Kuttet ut all saus på mat, også har jeg såvidt begynt å spise bittelitt grønnsaker, en gang måtte jo det skje også Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Takk takk! Følte meg som det i forhold til nå hvertfall Går i mye Laks, kyllingfilet, skyr!, hjemmelagede proteinpannekaker, Herbalife (ikke skyt meg), Wok, egg. Kuttet ut all saus på mat, også har jeg såvidt begynt å spise bittelitt grønnsaker, en gang måtte jo det skje også Imponerende, bro! Men det ser ut som om skuldrene henger litt etter, kanskje? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) ja, de gjør det! ikke skjønner jeg hvorfor. de har krympet etter deff, enda jeg kjører både tyngre og oftere nå. har kjørt 12 reps med 30kg hantler å 6rep på 35kg. det er mer enn jeg kjørte på før... edit: det kan ha sammenheng med at jeg har underprioritert skuldrene i mange år. er først nå det siste året jeg har kjørt det fast. Endret 16. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Januar til Juni 90kg til 74kg Fra hval til skinny! Ingen flex på noen av bildene. Hvertfall ikke det fra Juni Antall timer med cardio = ca 1time sammenlagt på 6mnd Hadde jeg vært jente hadde jeg pult det Jeg får i meg 130-150, hvis jeg skal greie å få i meg så mye mer må jeg jo pøse på med proteinshakes.. Lenke til kommentar
Sprutopp Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hei hvordan legger man ut sånt innleg ??? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hei hvordan legger man ut sånt innleg ??? ??? Lenke til kommentar
Sprutopp Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hvordan ligger man ut et innleg på diskusjon ??? jeg vet ikkkkkke hvordan man gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå