Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Proteiner, karbs og fett er det du trenger. Eventuelle kosttilskudd er kun icing on the cake.

Er forsåvidt enig, men for mange er det ikke til å komme unna at det er vanskelig å trykke ned 3500 kcal på treningsdager, eller å få i seg nok protein. Skal også godt gjøres å spise så mye fisk f.eks at du får "nok" kreatin i deg.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Proteiner, karbs og fett er det du trenger. Eventuelle kosttilskudd er kun icing on the cake.

Er forsåvidt enig, men for mange er det ikke til å komme unna at det er vanskelig å trykke ned 3500 kcal på treningsdager, eller å få i seg nok protein. Skal også godt gjøres å spise så mye fisk f.eks at du får "nok" kreatin i deg.

For ekstra kcal, spis energitett mat (feks havregryn, eller mye av det som regnes som "usunn" mat). For ekstra protein, kjør proteinpulver i tillegg til et proteinrikt kosthold.

Lenke til kommentar

Æsj.

Sjukdom er det mest destruktive som finnes for treninga. Ikkje får eg trent og ikkje har eg matlyst. Prøvde meg på ei trening sist eg var sjuk, men det var ein einaste stor vits. Fekk ikkje fullført oppvarmingssetta ein gong.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Æsj.

Sjukdom er det mest destruktive som finnes for treninga. Ikkje får eg trent og ikkje har eg matlyst. Prøvde meg på ei trening sist eg var sjuk, men det var ein einaste stor vits. Fekk ikkje fullført oppvarmingssetta ein gong.

I feel your pain bro. :(

Lenke til kommentar

Var på vindruen i går. Mengdemessig bør jeg heller kalle det junk med godt tilbehør, men anyways, er det best med kardio eller styrke i dag? Eller det samme? Føler meg helt fint, utrolig nok. Må være en av de mange burgerne.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar

Av erfaring blir jeg dårlig bare jeg beveger kroppen dagen derpå, type gå til kjøleskapet. Men det har igjen kanskje noe med mengden som blir konsumert dagen i forveien. Om du føler deg helt fin så ville jeg rett og slett gjort det som frista mest, bare kjent ann formen mens du holder på, og kanskje bare ta det litt roligere enn ellers ;)

Lenke til kommentar

Til dere som trenar på studio:

- Kva er det som er eit bra tilbud?

- Skal begynne å trene på Notodden til høsten, og der er spenst og friskoteket.

- Ønsker eit abonnement der eg kan trene når eg vil, heile året. Planen er å ha abonnoment frå høsten, fram til sommarferien, og fryse abonnomentet i sommarferien. Er det mulig?

Kudos til dei som gjer gode svar! :)

Lenke til kommentar

Æsj.

Samme her. Vært kvalm nesten hele uka. Prøver å bulke, men blir dårlig bare av tanken på både proteinshake og store proteinrike måltider..

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Finnes neppe noen seriøst artikkel med seriøse kilder på "dyrt piss". Skjønner ikke at det går ann å si noe sånnt engang. Hadde ubrukte proteiner gått rett igjennom kroppen hadde det jo vært slankemiddel nr 1, og vært løsningen på fedmeproblemet i hele verden. Proteiner blir som karbs og fett til både dyr og billig brun drit, avhgengig av hva du har spist. kjøttdeig = billig drit, indrefilet = dyr drit, havregryn = billig drit osv. Er du uheldig å spiser litt for mye blir det til dyrt eller billig flesk på kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...