Herr Brun Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jo, pussypad er så absolutt pussy. Eller sissy om du vil. Eller whatever. Bare tull er det i alle fall. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 jeg ser snart best ut av alle på hele senteret hvor jeg trener! ser drøyt ripped ut i singlet med manualene i henda. btw, fuck janteloven! 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 damn. må få fikset det en dag! haha Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ikkje noko bilete i skumringa med eit kamera frå 2004 som har 1 megapixel. 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Snakker om sissypad, jeg har to avlange flekker med rød og hard hud (ikke sårt å ta på. Rare greier) på ryggen, et stykke ned på skulderbladene. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Vondt i korsryggen, tror det er på grunn av roinga jeg har begynt med. Jeg prøver å gjøre , men jeg får altså vondt. Er grunnen dårlig/svak korsrygg, og kanskje dårlig teknikk? Bør jeg gå over til cable rows? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Vanskelig og svare uten og se deg utføre det Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Vanskelig og svare uten og se deg utføre det Ja, ser den. Uansett hva som forårsaker smerten, er cable rows en grei "andreplass"? Bør jeg i så fall bruke bredt eller smalt grep? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Vanskelig og svare uten og se deg utføre det Ja, ser den. Uansett hva som forårsaker smerten, er cable rows en grei "andreplass"? Bør jeg i så fall bruke bredt eller smalt grep? Det kan du godt gjøre. Ellers vil jeg anbefale En-arms hantelroing. Bredt/smalt grep har ikke så mye og si, bruk det grepet du løfter mest/trives mest med du, kan godt bytte på i perioder. Endret 12. juli 2012 av joakimz Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Vanskelig og svare uten og se deg utføre det Det skal nevnes at ikke alle skader er teknikkrelaterte, da. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ganske lett å utføre Pendley-rows feil da, spesielt hvis du ikke har særlig erfaring med styrketrening og oppspenning av ryggen, og i tilegg kanskje ikke er så myk eller har lange bein. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Vanskelig og svare uten og se deg utføre det Det skal nevnes at ikke alle skader er teknikkrelaterte, da. Helt enig. Men utifra hva han sier høres det nesten ut som teknikken. Er like greit og se om man har teknikken i boks, er det noe annet så blir det en annen story. Dårlig oppvarming og bevegelighet kan jo også ha skylden, noe som igjen kan føre til dårlig teknikk. Edit: Kan være like greit og bytte bevegelsen til man er sikker på hva som er galt, man burde ikke drive med noe man ikke er helt sikker på. Endret 12. juli 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 På lørdag drar jeg med en kompis på langtur, vi skal krysse Hardangervidda. Det blir drøy 7 dager, med næringsinntak under det som forbrennes, og cirka 20 km gåing per dag. Hvordan tror dere dette vil påvirke musklaturen min? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Vanskelig og svare uten og se deg utføre det Det skal nevnes at ikke alle skader er teknikkrelaterte, da. Helt enig. Men utifra hva han sier høres det nesten ut som teknikken. Er like greit og se om man har teknikken i boks, er det noe annet så blir det en annen story. Dårlig oppvarming og bevegelighet kan jo også ha skylden, noe som igjen kan føre til dårlig teknikk. Edit: Kan være like greit og bytte bevegelsen til man er sikker på hva som er galt, man burde ikke drive med noe man ikke er helt sikker på. Jepp. Dårlig oppvarming og dårlig bevegelighet er også ofte syndebukker. Dette er uansett veldig lett å forebygge; Derfor TØY, og varm opp godt. Det er alle tjent med. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Vanskelig og svare uten og se deg utføre det Det skal nevnes at ikke alle skader er teknikkrelaterte, da. Helt enig. Men utifra hva han sier høres det nesten ut som teknikken. Er like greit og se om man har teknikken i boks, er det noe annet så blir det en annen story. Dårlig oppvarming og bevegelighet kan jo også ha skylden, noe som igjen kan føre til dårlig teknikk. Edit: Kan være like greit og bytte bevegelsen til man er sikker på hva som er galt, man burde ikke drive med noe man ikke er helt sikker på. Jepp. Dårlig oppvarming og dårlig bevegelighet er også ofte syndebukker. Dette er uansett veldig lett å forebygge; Derfor TØY, og varm opp godt. Det er alle tjent med. Ja, kan gjerne ta en rull'n ut også før/i løpet av dagen. Men det største problemet med folk er at de ikke gidder og bruke tid på det, og tar heller noen minutter på mølla, som forverrer problemene. Nå kan det også sies at ting kan føre til skader over tid, gjerne over år. Kroniske smerter er noe man burde styre unna, så en god oppvarming kan være med på å være skadefri til og ha smerter og verre en det rett som det er. Skader kan man få/ vil man jo få en gang uansett, med det vil være mye mindre kjangs, og en mindre en det man kunne ha fått. Endret 13. juli 2012 av joakimz 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 - Det høres ut som noe annet enn nye sko. Om det var feil/nye sko, så ville du kjent det meir på siden av kneet. Om du har tatt veldig tungt knebøy i det siste, så kan det vere det, men du bør heller skjekke med legen da. Evt ingen belastning i 2-3 daga og se om den blir bedre. Blir det bedre - vent litt til. Når du kjenner ikkje det i det heile tatt - vent 2-3 daga til, så begynn å bygge den sakte oppigjen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Tror folk her inne generelt bør forstå at dette ikke er et legeforum, og om det var så er det likevel ikke så greit å diagnosere over nettet. Sikkert mange som kan hjelpe med å forebygge skader her inne, men om det allerede har skjedd er det nok best å dra til noen som virkelig kan det for å finne ut av nettopp hva det er. Istedenfor at noen synser rundt hva det kan være her inne. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det er ikke et ernæringsforum heller, men vi gir likevel kostholdsråd Hvis du siktet til meg understreker jeg at jeg ikke ba om en diagnose, men lurte på om nye sko kan gi knesmerter. Ingen grunn til å dra til lege hvis det er et kjent problem Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Noen som har erfaring med disse treningspillene? Gir de noen nevneverdig effekt? Tenker særlig på tilsvarende disse. http://gymgrossisten...zma-120-kapsler eller http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/bcaa-ethyl-ester-198-kapsler Har en mistanke om at det ikke er verd pengene hvis du allerede har glutamin til dager uten trening, regelmessig proteinshake (med glutamin) og kreatin kombinert med et godt kosthold. Hva tror folket? Endret 13. juli 2012 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå