LarsP Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Blander du i vann eller med melk? Vann. Jeg lar også flaskene stå i kjøleskapet en god stund før jeg drikker. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Noen av dere som kjører situps? http://www.youtube.com/watch?v=8Zq_nM5H3bk&feature=plcp Video var veldig verdt å se. Det med vacuuming-øvelser var veldig interessant, det har jeg faktisk ikke lest så mye om. Vet du om noen bra artikler på det emnet? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tror jeg så mitt livs beste utførelse av knebøy på trening idag tidlig. Fyren trente KVARTbøy...... I smithmaskin.............. Med pussypad.. 4 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Noen av dere som kjører situps? http://www.youtube.com/watch?v=8Zq_nM5H3bk&feature=plcp Video var veldig verdt å se. Det med vacuuming-øvelser var veldig interessant, det har jeg faktisk ikke lest så mye om. Vet du om noen bra artikler på det emnet? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Tack så mycket! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Tror jeg så mitt livs beste utførelse av knebøy på trening idag tidlig. Fyren trente KVARTbøy...... I smithmaskin.............. Med pussypad.. Som han så fint sa i videoen til Doofen: du skulle bare funnet noen hundre kroner, gått bort til han, og sagt "kom deg ut av dette gymmet, ingen tar kvartbøy på senteret mitt". Hvis du snerrer litt i tillegg så virker du ekstra skremmende. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tror jeg så mitt livs beste utførelse av knebøy på trening idag tidlig. Fyren trente KVARTbøy...... I smithmaskin.............. Med pussypad.. Haha. Han har vel skadet kneet under trening fra før. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Tror jeg så mitt livs beste utførelse av knebøy på trening idag tidlig. Fyren trente KVARTbøy...... I smithmaskin.............. Med pussypad.. Haha. Han har vel skadet kneet under trening fra før. Fikk vel så grusomt vondt i ryggen etter han lærte knebøy (sannsynligvis også til 90 grader) av PTen sin. Endret 11. juli 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tror jeg så mitt livs beste utførelse av knebøy på trening idag tidlig. Fyren trente KVARTbøy...... I smithmaskin.............. Med pussypad.. Haha. Han har vel skadet kneet under trening fra før. Fikk vel så grusomt vondt i ryggen etter han lærte knebøy (sannsynligvis også til 90 grader) av PTen sin. Ja. Haha. Det vet vi ikke noe om. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 <br><br><br>Tror jeg så mitt livs beste utførelse av knebøy på trening idag tidlig. Fyren trente KVARTbøy...... I smithmaskin.............. Med pussypad..<br><br><br>Haha. Han har vel skadet kneet under trening fra før.<br><br><br>Fikk vel så grusomt vondt i ryggen etter han lærte knebøy (sannsynligvis også til 90 grader) av PTen sin.<br> Ja. Haha. Det vet vi ikke noe om. Siden han brukte pussypad, tenkte jeg.. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 <br><br><br>Tror jeg så mitt livs beste utførelse av knebøy på trening idag tidlig. Fyren trente KVARTbøy...... I smithmaskin.............. Med pussypad..<br><br><br>Haha. Han har vel skadet kneet under trening fra før.<br><br><br>Fikk vel så grusomt vondt i ryggen etter han lærte knebøy (sannsynligvis også til 90 grader) av PTen sin.<br> Ja. Haha. Det vet vi ikke noe om. Siden han brukte pussypad, tenkte jeg.. Da må du slutte å tenke så mye, det er ikke bra for deg lille venn. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg har fått vondt i knærne. Alltid slitt med knærne, men vært ekstra ille de siste dagene. May the fault lay with my nye treningssko? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 I hvilken øvelse kjenner du det mest? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 I hvilken øvelse kjenner du det mest? Konstant. Om jeg tar knebøy eller ligger på sofaen makes no difference... Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 I hvilken øvelse kjenner du det mest? Konstant. Om jeg tar knebøy eller ligger på sofaen makes no difference... Post opp en video av teknikken din i knebøy. Så blir det lettere og se hva du gjør galt. Kan jo også være styrkeforskjell i quadriceps, som gjør at du trekker kneskålen feil i "sporet sitt" som gjør at det lønser brusk som gir store smerter. Knebøy vil uansett virke skadeforebyggene dersom det vil bli gjort korrekt. blant annet uten overpronasjon som gjør at knærne faller innover når du presser, dypt nok/enda dypere dersom du ønsker mindre belastning på knærne. Ikke la knærne falle for langt foran. En øvelse jeg vil anbefale er uansett knebøy med strikk imellom knærne (rett under) som vil styrke rotatormusklatur i gluteus. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg har fått vondt i knærne. Alltid slitt med knærne, men vært ekstra ille de siste dagene. May the fault lay with my nye treningssko? Kan godt vere det, ja. Korleis vil du beskrive smerten da og kor på kneet er den? Har du løpt mye i det siste (med nye sko?). Ein god tips er å bytte på sko, når du skal ha nye sko. Altså, kjøre gamle 3 dager, nye 1 dag i 1 uke. Så, gamle 2 dager, nye 1 dag. osv osv osv. Alle sko er ulike og dei som er meir utsatt for skader kan ha stort nytte av ein rolig overgong. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg har fått vondt i knærne. Alltid slitt med knærne, men vært ekstra ille de siste dagene. May the fault lay with my nye treningssko? Kan godt vere det, ja. Korleis vil du beskrive smerten da og kor på kneet er den? Har du løpt mye i det siste (med nye sko?). Ein god tips er å bytte på sko, når du skal ha nye sko. Altså, kjøre gamle 3 dager, nye 1 dag i 1 uke. Så, gamle 2 dager, nye 1 dag. osv osv osv. Alle sko er ulike og dei som er meir utsatt for skader kan ha stort nytte av ein rolig overgong. Undersiden av kneet, ilende og pulserende. I dag har det vært ille hele dagen, våknet faktisk av at det var vondt. Har ikke løpt mye, tre ganger på to uker (med de nye skoene). I tillegg har jeg gått en del, men har jo brukt andre sko også (stort sett). Men jeg kan prøve å kutte ned på bruken noen dager og se om det hjelper Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Med pussypad.. Pussypad er ikke pussy da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå