magb Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Personlig så synes jeg Elite Gold serien som Gymgrossisten fører har en fortreffelig smak. Jeg har testet (min karakter i parentes): Chocolate Mint (9/10) Cookies and Cream (7/10) Rocky Road (8/10) Extreme Milk Chocolate (6/10) Akkurat nå bytter jeg litt mellom Chocolate Mint og Rocky Road, to smaker som er såpass ulike hverandre at jeg aldri blir skikkelig lei av noen av de. Whey gold standard du mener ikkesant? det er jo meget godt, men er også meget dyrt! Endret 11. juli 2012 av magb Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Proteinpulver? Jeg spiser biff, jeg. 3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Snart ferdig med min andre 4 kilos-pose fra Gymgrossisten. Den har sjokoladesmak og er udrikkelig med melk, og litt mindre udrikkelig med vann (puster gjennom munnen når jeg drikker den). Noen som vet hvordan M-Factor sin Dark-Chocolate smaker? Edit: Ser at det virker veldig brutalt å måtte puste gjennom munnen/holde for nesen for å få den ned, men bruker to slurker på 500 ml/50g protein. Lett overkommelig hindring for en 17-åring på hybel. Har ikke smakt på M-factor varianten men den noe dyrere MyoProtein typen smaker hvertfall veldig godt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Proteinpulver? Jeg spiser biff, jeg. Rik du? Edit: Får mesteparten av proteinen min fra fisk. Torsk er perfekt! Endret 11. juli 2012 av Ustedalen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Fikk tak i 100% Gold Standard Whey på Nordbysenteret på mandag. 2,2 kg for 399 svenske. Gikk for Double Rich Chocolate. Har dog ikke smakt ennå, men håper det blir bra Er jo billig, så er bare å hamstre om noen skal dit. Var vel 599 før de satt ned til 399,-. Jack3d hadde de sluttet å selge. Endret 11. juli 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Whey gold standard du mener ikkesant? det er jo meget godt, men er også meget dyrt! Ja, blingset litt på navnet. Produktet er noe dyrere enn de aller rimeligste på markedet, men det synes jeg at det er verdt med tanke på smaken, løseligheten i vann og ikke minst det faktumet at det er et isolat med god aminosyreprofil. Dersom jeg skal orke å innta 2-3 shakes om dagen, så bør smaken være god. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Proteinpulver? Jeg spiser biff, jeg. Gidder du å huke deg ned over lommeboka mi og drite ut noen tusenlapper? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Proteinpulver? Jeg spiser biff, jeg. Rik du? Edit: Får mesteparten av proteinen min fra fisk. Torsk er perfekt! Prioriteringer! (Torsk er også godt, da. Spiste det til middag nummer en!) Endret 11. juli 2012 av Anaio Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg kjøpte nettopp 170g ytrefilet (latterlig lite) til sju kroner på Rema. Yeah! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Proteinpulver? Jeg spiser biff, jeg. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg kjøpte nettopp 170g ytrefilet (latterlig lite) til sju kroner på Rema. Yeah! Funker som mellommåltid brah! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 42kr kiloen, det er ikke værst for ytrefilet! Jeg hadde hamstret!, om det var mulig da så klart! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg kjøpte nettopp 170g ytrefilet (latterlig lite) til sju kroner på Rema. Yeah! Funker som mellommåltid brah! Har du penger voksende i bakgården, eller? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Fordi noe til 7kr fungerer som mellommåltid? 7kr?! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Spørs hvor kar/mann du er Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvorfor skal folk på død og liv ha sjokolade-smak i sine tilskudd? Jeg har tilgode å finne en sjokolade-smak fra noen som helst som smaker noenlunde ok. Jordbær derimot, der er det mye snadder! Og jeg er ikke en fyr som er særlig glad i jordbær i det hele tatt! Fordi jeg har smakt forskjellige vanilje-, jordbær- og "naturell"-pulver - og alle har vært grusomme. Men TN ProZyme med sjokoladesmak var 9 av 10 med tanke på smak og oppløselig i melk. Men hørte rykter om at smaken på deres pulver hadde blitt helt forandret, og ekkel, så jeg har ikke bestilt det igjen. Melk i hver shake er også veldig dyrt i lengden. Personlig så synes jeg Elite Gold serien som Gymgrossisten fører har en fortreffelig smak. Jeg har testet (min karakter i parentes): Chocolate Mint (9/10) vann? Blander du i vann eller med melk? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Noen av dere som kjører situps? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2012 Fordi noe til 7kr fungerer som mellommåltid? 7kr?! Haha, oi, se der, ja... Tenkte biff generelt jeg, siden hun snakket om biff tidligere. Jeg har ikke råd til biff som mellommåltid.. Noen av dere som kjører situps? Hahahahahahahahahahnei Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 42kr kiloen, det er ikke værst for ytrefilet! Jeg hadde hamstret!, om det var mulig da så klart! Gikk ut på dato i dag, skal vel egentlig få halv pris, men fyren bare slo det inn til sju kroner og sa det ble kastet om ingen kjøpte det. Det var bare den ene pakken igjen dessverre, men jeg har siktet meg inn på noen som går ut til helga, så da blir det forhåpentligvis mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå