IcedInsanity Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei. Har vært på to joggeturer den siste uken, men begge gangene har jeg blitt nødt til å avbryte, pga smerter helt nederst på leggen, samt at det gjør satans vondt under foten! Any ideas? Teknikken min som er feil? Løper på asfalt da? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei. Har vært på to joggeturer den siste uken, men begge gangene har jeg blitt nødt til å avbryte, pga smerter helt nederst på leggen, samt at det gjør satans vondt under foten! Any ideas? Teknikken min som er feil? Vel, smerten i leggene kan være delvis pga. at det er uvante bevegelser for musklene. Nå vet ikke jeg hvor mye du løper, men dersom det er dine to første turer på lang tid så kan det være en tilvenningssak. Smertene i senen under foten kan også være delvis pga. uvant belastning, men kan også skyldes skoene. Hvilke sko har du? Er det nye sko som passer din fot? Har du fått sjekket hvilken pronasjon du har? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Fuck you bitches, har kjørt knebøy i dag og fortært 996 gram flintstek... WINNING! Du inviterte ikke på middag Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Fuck you bitches, har kjørt knebøy i dag og fortært 996 gram flintstek... WINNING! 1008 gram her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Fortært kvart gram eller er det inkludert bein og brusk? Uansett, nice job bro. Gje meg ei flintsteik, ris og potetsalat ein sommarkveld så skulle eg nok fått nedpå ein del ja. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Bein og rent fett er selvfølgelig ikke fortært. Men slukte 500g av Craigs potetsalat også, det må vel være godt for noe? Endret 7. juli 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Fant plutselig ut at jeg er en av topp ti postere i tråden Vel, er nr. ti på listen, da, men likevel.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Tenker og prøve å stappe inn 2 treninger imorgen, vil det gå å trene. Rygg(litt biceps) på morgningen og ben og skuldre på kvelden. Eller vil det mest sannsynligvis bare fail? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Burde vel gå fint det. Har kanskje ikke maks energi på trening nr.2 men Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Burde vel gå fint det. Har kanskje ikke maks energi på trening nr.2 men Dobbel dose jack! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Spar jacken til trening nr.2 da vettu! Eller evt. 1 skje på første trening, og 1-2 på andre. Endret 7. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Det var det jeg tenkte See you at the morgue! Deal, møter deg der 22:30 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Fant plutselig ut at jeg er en av topp ti postere i tråden Vel, er nr. ti på listen, da, men likevel.. Link! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Link! Gå til kategorien med trådoversikten og trykk på "41 753 svar". https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats&do=who&t=335171 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Artig! Mhm Men nå er det ikke så vanskelig å gjette seg til hvem som ligger øverst på lista, da, man ser jo hvem som poster oftest her.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 224, eyeyey. hehe, kult 225 nowwwwwwwww Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Burde vel gå fint det. Har kanskje ikke maks energi på trening nr.2 men Dobbel dose jack! Seriøst, er ikke du 15 år?? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Burde vel gå fint det. Har kanskje ikke maks energi på trening nr.2 men Dobbel dose jack! Seriøst, er ikke du 15 år?? Jeg tullet.. Er 16 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå