Zeph Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Herregud så teit det var å trene på ettermiddag/kveld. For det første var det sjølvsagt masse folk der. Eit knippe nye landsmenn som virra rundt utan mål og meining, men det må ein vel rekne med. Følte meg meir dvask og slapp av å trene seint, utan at eg hadde gjort noko spesielt i løpet av dagen. Det verste var derimot siste settet på markløft. Det gjekk så det suste i kveld, eg la på vekt, spente opp beltet og skulle ta toppsettet. Første repetisjon gjekk greit. På andre repetisjon var det noko ubehag i svelget. Då eg spente meg opp på tredje repetisjon måtte eg gje opp før heile sist måltid kom i retur. Ikkje så snodig med eit stramt belte over magen. Nei, takke meg til trening tidleg på tom mage. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Snedig. Jeg presterer alltid bedre på kvelden enn om morgenen. Når det er snakk om kreatin, hva er forskjellen på å bruke 5 og 10 gram? Du får rennaræv hvis du tar for mye. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvor mye man presterer når på døgnet er individuelt. Sånn er det bare osv. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Kan 60% av VO2 maks relateres til 60% av makspuls? Evt. hvordan henger dette sammen? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 VO2max blir b.a. rekna ut i frå forskjell på HRmax og HRrest. Om du googler, så finner du formler for det. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Ja, jeg finner mye når det er snakk om VO2max, men ikke sammenhengen mellom intensitet (les puls) og oksygenopptak. Takk likevel, cefey Edit: Fant denne, men finner det litt merkelig at det er få steder der de forklarer hvorfor. Disse tallene er visst bare basert på mange tester: % HR max = 0.64 x % VO2 max + 37 (http://www.pponline.co.uk/encyc/0186.htm) Endret 6. juli 2012 av Ciryaher Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 La på meg så mye i løpet av måneden på ferie at det er helt deprimerende Haha! Tilbake til gamle vaner nå... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Fetteren min la på seg 10 kg da han var i Syden i 2 uker. Har du lagt på deg noe i den duren? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 For moro skyld: ~75000kcal overskudd fordelt på 14 dager, si han har normalbehov på 2000kcal om dagen: rundt 7300kcal inn per dag? (regner med det egentlig er en god del vann/ølvekt) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg kjenner ikke til detaljene i den kosten, men den besto nok av en del øl, ja. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Nå har jeg vært i syden et par-3-4-5-6 ganger på dritas-tur, og om noe har jeg gått ned i vekt! Og ja, jeg inntok store mengder vann (og øl og sprit)! I call BS Endret 6. juli 2012 av Corey Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Vel, han gikk opp 10 kg, men akkurat hva slags kosthold han hadde der, vet jeg ikke. Jeg var ikke med. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Fetteren min la på seg 10 kg da han var i Syden i 2 uker. Har du lagt på deg noe i den duren? Nei, heldigvis ikke så mye. Men har gått fra 64 til mellom 67 og 68 og det synes ganske godt på meg. Fettprosent på 27% som jeg aldri har hatt før (!). Jaja, jeg får gå og være hykler på bootcampen min i morgen Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Hei. Har vært på to joggeturer den siste uken, men begge gangene har jeg blitt nødt til å avbryte, pga smerter helt nederst på leggen, samt at det gjør satans vondt under foten! Any ideas? Teknikken min som er feil? Endret 7. juli 2012 av LasH Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Kanskje dårlige sko er årsaken? Man skal vel vanskelig løpe med feil teknikk. Du løper jo slik som er naturlig for deg for å utnytte energien best mulig. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Fullt mulig at det er dårlige sko ja, bruker pappa sine gamle sko.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg måtte ha spesialsåler for å kunne løpe uten å få leggkramper. Google "footbalance" så ser du... De har dette på intersport rundt omkring til 5-600 spenn... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 2 av årets 4 rekordforsøk er unnagjort. Prøvde meg på 10 000m i dag og det ble ny pers på 38.57.00. Sånn mellomfornøyd fordi jeg hadde en del å gå på da jeg var ferdig. Med noen foran meg som jeg kunne "jaget etter" tror jeg at jeg hadde vært nede på 36-tallet. Bare 3000- og 1500meter igjen 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Beast! Og jeg som var dritfornøyd over å løpe 8,2 km på ca. 45 minutter sist helg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Fuck you bitches, har kjørt knebøy i dag og fortært 996 gram flintstek... WINNING! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå