Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Ferie er jo den perfekte tiden til og trene mer, kjører forresten 5dager i uken nå som det er feire. Og elsker og kunne tenkte at dagen etter er det trening igjen :) Musklene trenger ikke så lang tid til og hente seg igjen som folk tror. Men skal sier det er stor forskjell på og trene til failure, og trene tungt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på tide med en liten konkurranse kanskje?! jeg utfordrer til å trene flest dager på rad. ved å f.eks trene styrke 5 dager i uken og 2 med lett cardio så kan man holde på rimelig mange dager i strekk. min forrige pers er 14 dager, det uten å prøve.

 

mulig jeg lager en egen tråd der folk kan melde seg på. :)

 

noen som er med?

Det er en utfordring jeg tar på strak arm! Link hvis du lager tråd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge man ikke reiser bort, er ferie bra tidspunkt å trene mer på ja! :) Meeen ferie for å ha fri er ikke noe jeg har tid til, så det blir trening på toppen av to jobber, bilmekking, dame-vedlikehold samt kjøkkenbygging..

 

Vedlikeholder ikke dama di seg selv? Da tenker jeg på å skifte olje og slikt.

Lenke til kommentar

på tide med en liten konkurranse kanskje?! jeg utfordrer til å trene flest dager på rad. ved å f.eks trene styrke 5 dager i uken og 2 med lett cardio så kan man holde på rimelig mange dager i strekk. min forrige pers er 14 dager, det uten å prøve.

 

mulig jeg lager en egen tråd der folk kan melde seg på. :)

 

noen som er med?

 

Fet utfordring! Personlig kjører jeg fullkropp (synes det er greiest), men kunne sikker kjørt det en stund, med fullkropp og jogging annenhver dag. Men jeg er dessverre for glad i å drekka, må drekke en gang i uka hvis ikke går det ikke rundt! Så dessverre uaktuelt for min del.

 

Men ønsker dere lykke til :)

Lenke til kommentar

på tide med en liten konkurranse kanskje?! jeg utfordrer til å trene flest dager på rad. ved å f.eks trene styrke 5 dager i uken og 2 med lett cardio så kan man holde på rimelig mange dager i strekk. min forrige pers er 14 dager, det uten å prøve.

 

mulig jeg lager en egen tråd der folk kan melde seg på. :)

 

noen som er med?

 

Fet utfordring! Personlig kjører jeg fullkropp (synes det er greiest), men kunne sikker kjørt det en stund, med fullkropp og jogging annenhver dag. Men jeg er dessverre for glad i å drekka, må drekke en gang i uka hvis ikke går det ikke rundt! Så dessverre uaktuelt for min del.

 

Men ønsker dere lykke til :)

High five!!!!!!!!!!!!

 

Arctic-Beer-mack-ny-design.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke vanskelig å få vondt i skulderen av benk, bare å løfte for høyt/bredt/dypt

 

Høyt: Løftebane for langt opp mot halsen

Bredt: For bredt grep på stanga

Dypt: For lavt bunnpunkt i løftet for skuldrene dine (prøv med kloss/flaske)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Skal prøve å lage tråd nå før trening. Blir ikke noe superavansert med det første, da jeg er totalt noob. Men, kan hvertfall lage en tråd der vi alle kan registerere oss.

Også kan jeg lage oversikt over hvem som er med osv i førstepost.

 

Tar gjerne imot tips og triks etterhvert som tråden kommer igang :)

 

Edit: Kriteriene blir ikke skyhøye, men de fleste skjønner vel sånn ca hvor mye som skal til før det kalles en treningsøkt eller ikke. F.eks minimum 20min med jogging skal vel holde?

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Trøkk på treninga i ferien? Haha ja, trodde det jeg også. Synd det er fest tre ganger i uka + søvn og mat i ukontrollerbare retninger. Nå har jeg spist tre pølser, stikker straks på trening, så er det hjem å spise før det bærer i vei på FEST PÅ ÅSEN!!! Jigaplow over og ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trøkk på treninga i ferien? Haha ja, trodde det jeg også. Synd det er fest tre ganger i uka + søvn og mat i ukontrollerbare retninger. Nå har jeg spist tre pølser, stikker straks på trening, så er det hjem å spise før det bærer i vei på FEST PÅ ÅSEN!!! Jigaplow over og ut :)

 

Godt du får litt "trøkk" på festene da

post-172174-0-48781800-1341415594_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert bli med, men det må bli litt senere, ettersom jeg har ferie for øyeblikket. En god ide!

 

Er på min 9 uke av StrongLifts og jeg er relativt fornøyd med fremgangen.

Har aldri klart å tøye meg selv på et slikt nivå og ligger på 95 i Knebøy, 105 for øyeblikket i mark og 45 i OHP.

 

Dog har jeg klusset det litt til. Var ikke i god nok form for tre uker siden til å trene så det ble en ukes lang pause. Etter denne uken var det trening igjen, men så kom sommerferien. Jeg tok meg enda en uke av programmet og nå er alt rotete.

 

Jeg har måtte deloade på Knebøy en gang og OHP en gang. I går var senteret så fullt at jeg måtte anvende maskiner.. Finnes det noen måte jeg kan starte delvis "på nytt" ? Ikke starte på 20 kg igjen, men få litt balanse i programmet? SKal også utenlands litt senere i ferien så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig :(

 

Noen tips?

 

bump

Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert bli med, men det må bli litt senere, ettersom jeg har ferie for øyeblikket. En god ide!

 

Er på min 9 uke av StrongLifts og jeg er relativt fornøyd med fremgangen.

Har aldri klart å tøye meg selv på et slikt nivå og ligger på 95 i Knebøy, 105 for øyeblikket i mark og 45 i OHP.

 

Dog har jeg klusset det litt til. Var ikke i god nok form for tre uker siden til å trene så det ble en ukes lang pause. Etter denne uken var det trening igjen, men så kom sommerferien. Jeg tok meg enda en uke av programmet og nå er alt rotete.

 

Jeg har måtte deloade på Knebøy en gang og OHP en gang. I går var senteret så fullt at jeg måtte anvende maskiner.. Finnes det noen måte jeg kan starte delvis "på nytt" ? Ikke starte på 20 kg igjen, men få litt balanse i programmet? SKal også utenlands litt senere i ferien så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig :(

 

Noen tips?

 

bump

80%, fortsett som vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...