OlafG Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Bra, regner med at jeg overlever med 2 scoops. Ta fire for å være sikker. HEHEH. Pleier stort sett å ta en til to. Har aldri prøvd tre. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 http://www.side2.no/...icle3428870.ece Dette må jo være en gladnyhet! Nam Thats wifey right there! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 http://www.side2.no/...icle3428870.ece Dette må jo være en gladnyhet! Nam Thats wifey right there! Kjenner du henne? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Kjenner du henne? I WISH!! Følger henne på twitter nå da! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Kjenner du henne? I WISH!! Følger henne på twitter nå da! Endret 3. juli 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597601#extra Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe denne. Noen innvendinger? Noen som har den? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ja, jeg har den. Den funker bra den. Tror de har de på tilbud på Elkjøp nå btw. Mitt tips er mer å tenke igjennom om du har bruk for det. Jeg har brukt min sånn maks ti ganger. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 http://www.komplett....ku=597601#extra Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe denne. Noen innvendinger? Noen som har den? Som OlafG sier vil jeg anbefale deg å være helt sikker på at du trenger alle funksjonene og ikke savner noe før du kjøper den. Gå i butikk å prøv den om du har mulighet, hvordan den er å ha på, samt hvor lett den er i bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Ser den. Det jeg trenger er egentlig hastighet og puls. Ikke noe stort mer. Er det kanskje litt overkill? Edit: For sent! Den er bestilt fra elkjøp! Endret 3. juli 2012 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Når dere tar jack3d, bruker dere bare en scoop? Start av med 1 scoop og jobb deg oppover;) Det er alltid veldig greit å begynne forsiktig når du begynner med noe nytt. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 http://www.side2.no/...icle3428870.ece Dette må jo være en gladnyhet! å GAWD, dere dinner garantert hu der på fitnessbloggen med "******`s vei mot AF høsten 2012"... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som har cirka peil på omtrentlig forbrenning på en 80 min hard intensiv styrkeøkt der man kjører hele kroppen? Inkluderer bla øvelser som knebøy, nedtrekk, benk og arnoldpress, som burde aktivere en del muskler. Er forøvrig 20 år, gutt, og veier 70 kg. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Noen som har cirka peil på omtrentlig forbrenning på en 80 min hard intensiv styrkeøkt der man kjører hele kroppen? Inkluderer bla øvelser som knebøy, nedtrekk, benk og arnoldpress, som burde aktivere en del muskler. Er forøvrig 20 år, gutt, og veier 70 kg. Om du rekner med 500-600kcal/timen, så får du sånn ca. Med meg variera treningen frå 400 til 850 kcal i timen, alt etter kor hardt eg kjører, kas øvelser, kor mye oppvarming eg hadde osv osv. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 500-600 kcal timen, er det med "etterforbrenning" opplever at jeg blir forbasket sulten etter ei slik økt. Oppvarming kjører jeg kanskje ikke nok av. Er snakk om en drøy km på 14.7 km på mølla, litt pushups, situps og knebøy uten vekt etterpå. Tar vel totalt ti min. Takk for svar Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 på tide med en liten konkurranse kanskje?! jeg utfordrer til å trene flest dager på rad. ved å f.eks trene styrke 5 dager i uken og 2 med lett cardio så kan man holde på rimelig mange dager i strekk. min forrige pers er 14 dager, det uten å prøve. mulig jeg lager en egen tråd der folk kan melde seg på. noen som er med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Snart ferie i 3 uker, så jeg må nok stå over ^^, Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Ser ikke hva noe sånt er godt for.. Iallefall ikke med så mange styrketreninger, hvis man ikke planlegger øktene nøye vil kroppen ikke få tid til å restituere seg og dermed går treningseffekten ned. Ville heller gjort sport i kortest mulig trening med best resultat, men det er vanskelig å måle.. Over til et annet emne, har startet opp treningen igjen, men denne gang blir det kondisjon og innebandy som for prioritet. Det er rett og slett for tungt å være stor og ... tung. Slik det ser ut nå, så blir det 4 økter innebandy (ca 6 timer totalt) og 2 stykreøkter, korte og effektive på rundt 30 min i uken. Lørdag blir fridagen min. Kosthold blir noen lunde slik det har vært, men skal vise litt mer måtehold når det gjelder sjokolade, chips og annet super søtt. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg kan sikkert bli med, men det må bli litt senere, ettersom jeg har ferie for øyeblikket. En god ide! Er på min 9 uke av StrongLifts og jeg er relativt fornøyd med fremgangen. Har aldri klart å tøye meg selv på et slikt nivå og ligger på 95 i Knebøy, 105 for øyeblikket i mark og 45 i OHP. Dog har jeg klusset det litt til. Var ikke i god nok form for tre uker siden til å trene så det ble en ukes lang pause. Etter denne uken var det trening igjen, men så kom sommerferien. Jeg tok meg enda en uke av programmet og nå er alt rotete. Jeg har måtte deloade på Knebøy en gang og OHP en gang. I går var senteret så fullt at jeg måtte anvende maskiner.. Finnes det noen måte jeg kan starte delvis "på nytt" ? Ikke starte på 20 kg igjen, men få litt balanse i programmet? SKal også utenlands litt senere i ferien så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig Noen tips? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 bra! styrke 5 ganger i uken går fint om man kjører en muskelgruppe om dagen, eller om man kjører 2splitt med bein på egen dag. har selv gjort det siste i 7mnd nå. på underskudd, ikke hatt noen problemer. kan også kjøre 3-4 styrke økter og resten cardio, om man vil fokusere på det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå