Mr. Lurk Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 For de som ikke har lest den: http://www.nrk.no/he...sstil/1.8229312 Og for de som lurte på hvorfor de er så striksne på hvor mye vitaminer det maksinum kan være i kosttilskudd, så er det regnet ut etter hvor mye vitaminer man får av et normalt sunt kosthold: http://www.nrk.no/ny...ingen/1.7622921 Mao, de baserer seg på at det er farlig å spise mer vitaminer enn hva du får via det daglige kostholdet.... jack3d in my <3 hehe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Sikker på at det ikke er omvendt? Jeg er sikker på det, ja. Jeg har jo speil. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 DMAA ja. Synd jeg enda har 2.5 bokser med Jack som skal konsumeres! Om jeg blir innaktiv her på forumet i en periode så er jeg sikkert dau! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Sikker på at det ikke er omvendt? Jeg er sikker på det, ja. Jeg har jo speil. Mange anorektikere som har speil også. Men var bare en spøk, tror ikke akuratt du ser ut som den fettklumpen i senga der Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Månedens rekordforsøk på 6km i dag, det ble ny rekord på 22.55.92 Har evaluert turen og kom fram til at jeg tapte ca. 30 sekunder pga. idiotiske tabber på visse områder. Men rimelig fornøyd 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) DMAA ja. Synd jeg enda har 2.5 bokser med Jack som skal konsumeres! Om jeg blir innaktiv her på forumet i en periode så er jeg sikkert dau! Jeg må faktisk si meg enig i Hodgetwins sin vurdering av feks jack3d. Folk som har daua av det har som regel oversteget doseringen, og/eller blandet med andre substanser noe det står ganske klart på boksen at du ikke skal gjøre. Samt, utifra hva jeg har lest, så har folk hatt sterkest negative reaksjoner på kondisjonstrening osv. Kan vel knapt kalles kondis å løfte noen vekter? Dog, DMAA er et veldig skummelt stoff. Men vil ikke forundre meg en plass om di om et år eller to sier: "DMAA? Ja det er heeelt trygt". Ellers har jeg 4 bokser med Jack3d selv FML! Endret 2. juli 2012 av Corey Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 DMAA ja. Synd jeg enda har 2.5 bokser med Jack som skal konsumeres! Om jeg blir innaktiv her på forumet i en periode så er jeg sikkert dau! Jeg må faktisk si meg enig i Hodgetwins sin vurdering av feks jack3d. Folk som har daua av det har som regel oversteget doseringen, og/eller blandet med andre substanser noe det står ganske klart på boksen at du ikke skal gjøre. Samt, utifra hva jeg har lest, så har folk hatt sterkest negative reaksjoner på kondisjonstrening osv. Kan vel knapt kalles kondis å løfte noen vekter? Dog, DMAA er et veldig skummelt stoff. Men vil ikke forundre meg en plass om di om et år eller to sier: "DMAA? Ja det er heeelt trygt". Ellers har jeg 4 bokser med Jack3d selv FML! Ikke om du er en curlbro, nei. Store bevegelser som markløft, knebøy, rykk og frivendinger derimot vil gjøre at du blir andpusten. 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Har kjørt rent DMAA mange ganger, aldri opplevd noen symptomer og de dosene blir som oftest høyere enn det man finner i en dose jack3d. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kan vel knapt kalles kondis å løfte noen vekter? Ikke om du er en curlbro, nei. Store bevegelser som markløft, knebøy, rykk og frivendinger derimot vil gjøre at du blir andpusten. HEH! Jeg har løpt utallige intervalltreninger i oppoverbakker,terreng, snødekt underlag etc, så ikke kom til meg å si at du blir mer andpusten av markløft og knebøy, bro! Da har du, in my opinion, for dårlig kondis. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Blir litt andpusten, ja. Kondisjonstrening? Skeptisk. Lenke til kommentar
PYN Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Månedens rekordforsøk på 6km i dag, det ble ny rekord på 22.55.92 Har evaluert turen og kom fram til at jeg tapte ca. 30 sekunder pga. idiotiske tabber på visse områder. Men rimelig fornøyd Damn! Hva løper du 3000 på? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Månedens rekordforsøk på 6km i dag, det ble ny rekord på 22.55.92 Har evaluert turen og kom fram til at jeg tapte ca. 30 sekunder pga. idiotiske tabber på visse områder. Men rimelig fornøyd Damn! Hva løper du 3000 på? Har aldri prøvd 3000, men kan tippe noe rundt 9.30 eller 9.45. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kan vel knapt kalles kondis å løfte noen vekter? Ikke om du er en curlbro, nei. Store bevegelser som markløft, knebøy, rykk og frivendinger derimot vil gjøre at du blir andpusten. HEH! Jeg har løpt utallige intervalltreninger i oppoverbakker,terreng, snødekt underlag etc, så ikke kom til meg å si at du blir mer andpusten av markløft og knebøy, bro! Da har du, in my opinion, for dårlig kondis. Hvor leser du at jeg skriver mer? Sier bare at det er mulig å bli andpusten av å løfte vekter også. 12 rep eksplosive rykk på 50-60% av max er intervalltrening fra helvete. 12 bicep curls, not so much. Bare å se på de som driver med Crossfit. Flere av de har mer enn dugelig kondis, men de blir fortsatt dødslitne av enkelte av øktene. Sorry, brah. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Har snart brukt om min lager av Jack3d, kjøper nok ikke igjen, har gitt meg usannsynlig dårlig effekt selv med max dosering Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Må ut og kjøpe nytt undertøy siden puppene mine svikter meg. Greit nok at de minsker proporsjonalt med resten av meg - but why?! Blir mer benkpress fremover skjønner jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Bryster inneholder vel en del fett, som forbrennes akkurat som fettet på resten av kroppen Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Kan vel knapt kalles kondis å løfte noen vekter? Ikke om du er en curlbro, nei. Store bevegelser som markløft, knebøy, rykk og frivendinger derimot vil gjøre at du blir andpusten. HEH! Jeg har løpt utallige intervalltreninger i oppoverbakker,terreng, snødekt underlag etc, så ikke kom til meg å si at du blir mer andpusten av markløft og knebøy, bro! Da har du, in my opinion, for dårlig kondis. Hvor leser du at jeg skriver mer? Sier bare at det er mulig å bli andpusten av å løfte vekter også. 12 rep eksplosive rykk på 50-60% av max er intervalltrening fra helvete. 12 bicep curls, not so much. Bare å se på de som driver med Crossfit. Flere av de har mer enn dugelig kondis, men de blir fortsatt dødslitne av enkelte av øktene. Sorry, brah. Først og fremst, bro, så var det du som begynte og implisere at jeg er en "curlbro". For det andre; nei jeg driver ikke med crossfit eller rykk eller støt eller alt det andre fancy greiene du holder på med. Fra mitt ståsted kan du ikke kalle vektløfting kondistrening. Selvfølgelig blir du andpusten, ja, men jeg skulle likt å se en crossfit dude (som bare har blitt andpusten på crossfit-greier) løpe ifra meg på 3000 meter anytime of the year! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Må ut og kjøpe nytt undertøy siden puppene mine svikter meg. Greit nok at de minsker proporsjonalt med resten av meg - but why?! Blir mer benkpress fremover skjønner jeg. Er ufattelig trist at jenter får mindre (ofte slappere også) pupper av å slanke seg. Nesten så jeg vil at dama ikke skal gå ned mer, da puppene til slutt blir for små. Husker eksen, hu hadde store og faste brød, men så gikk a ned 10kg på en liten stund, de ble små og flappy 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Må ut og kjøpe nytt undertøy siden puppene mine svikter meg. Greit nok at de minsker proporsjonalt med resten av meg - but why?! Blir mer benkpress fremover skjønner jeg. Er ufattelig trist at jenter får mindre (ofte slappere også) pupper av å slanke seg. Nesten så jeg vil at dama ikke skal gå ned mer, da puppene til slutt blir for små. Husker eksen, hu hadde store og faste brød, men så gikk a ned 10kg på en liten stund, de ble små og flappy Snik litt smult i drikkeflasken hennes. 4 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Først og fremst, bro, så var det du som begynte og implisere at jeg er en "curlbro". For det andre; nei jeg driver ikke med crossfit eller rykk eller støt eller alt det andre fancy greiene du holder på med. Fra mitt ståsted kan du ikke kalle vektløfting kondistrening. Selvfølgelig blir du andpusten, ja, men jeg skulle likt å se en crossfit dude (som bare har blitt andpusten på crossfit-greier) løpe ifra meg på 3000 meter anytime of the year! Nah, bra. Hentyder ingenting om deg. Det er ikke relevant. Påstanden var "det kan knapt kalles kondis å løfte noen vekter". Da spiller det liten rolle nettopp hva DU gjør. Det er mer generelt enn som så. Det handler ikke om ditt ståsted heller, da det er en gitt definisjon på hva "kondisjonstrening" er. Om en vil løpe, sykle, eller løfte vekter med høyt repetisjonsantall er det opp til en selv. Dessuten gir ikke eksempelet ditt særlig mening da en som løper vil være bedre til å løpe enn en som ikke løper. Dersom en måler oksygenopptak til begge utøverene kunne det vært en svært spennende test! Endret 3. juli 2012 av wingeer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå