Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor sender ikke PF ut smaksprøver?

Sendte en epost ang. om de gjorde det eller ikke, fikk svar etter 5 min eller noe. Så spurte jeg hvorfor ikke, har ikke fått svar.

Alternativt kan du kan jo kjøpe PF sine proteinshakes på 7-11, di smaker roughly det samme som big mass/whey tech-pulveret di selger.

Men hvis du ikke har smakt jordbæren til PF er jeg sikker på du vil like den. Ikke for søt.

Lenke til kommentar

Hvorfor sender ikke PF ut smaksprøver?

Sendte en epost ang. om de gjorde det eller ikke, fikk svar etter 5 min eller noe. Så spurte jeg hvorfor ikke, har ikke fått svar.

Alternativt kan du kan jo kjøpe PF sine proteinshakes på 7-11, di smaker roughly det samme som big mass/whey tech-pulveret di selger.

Men hvis du ikke har smakt jordbæren til PF er jeg sikker på du vil like den. Ikke for søt.

Nekter å kjøpe et helt spann til hundrevis av kroner før jeg har kjent smaken. Likte ikke forrige jeg kjøpte. (100% whey sjokolade)

Lenke til kommentar

Nekter å kjøpe et helt spann til hundrevis av kroner før jeg har kjent smaken. Likte ikke forrige jeg kjøpte. (100% whey sjokolade)

Var jo derfor jeg sa "du kan kjøpe på 7-11", di koster ca. 50 kr og har 50-55 gram proteiner i seg.

Lenke til kommentar

Var jo derfor jeg sa "du kan kjøpe på 7-11", di koster ca. 50 kr og har 50-55 gram proteiner i seg.

Ah, misforstod deg. Trodde du mente at de solgte PF-spann på 7-11.. Tar en tur innom om jeg husker det!

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Ukens go'helg fra Kiwi er 200 gram nakkefilet av svin til 16,90,- ... Men, filet? i nakken? Og hvordan er det på smak?

Det er ikke noe som heter nakkefilet, det er bare et jævla pent ord for nakkekotelett med avskjært bein. Nakkekoteletter er ganske fete i smak og egner seg godt til ovnsbaking eller gryte, men kan også fint stekes dersom de stekes på relativt svak varme slik at fettet "slipper" så du unngår at kjøttet føles litt seigt å tygge.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gidder ikke betale 16,90 for 200 gram nakkekoteletter på tilbud, nei. Da blir det heller et par 160 grams ytrefileter av storfe som er i frysen fra forrige ukes Go'helg fra Kiwi!

Apropos Go'Helg fra Kiwi og storfe kjøtt, for de som ikke har merket det så er disse ofte merket med at kjøttet kommer fra Nambia (eller lignende).

Av erfaring smaker dette noe snodig (om du ikke strimler det) kontra godt norsk storefekjøtt :-)

Lenke til kommentar

Tydelig at mye sitter mellom øra når det kommer til trening. Ved en feil la jeg på 20kg skiver i steden for 15, og når det var uvanlig tungt tenkte jeg "jammen faen, dette klarer du da alltid" og kjørte på. Gratulerer til meg selv med pers i knebøy og glute bridge og takk til gymmet for feilplassering av vektskiver!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Av de 8 pakkene med Go'Helg storfekjøtt vi brukte sist helg til var fem av dem nydelige, møre stykker og tre som smakte nær likt svin og var mistenkelig senete. Så det handler vel litt om å være heldig og håpe på det beste!

Har faktisk opplevd at jeg finner norsk og afrikansk kjøtt i samme butikk, samme helg.

Så det er jo en mulighet for at du har kjøpt noen pakker norsk, og noen pakker afrikansk.

Lenke til kommentar

Tydelig at mye sitter mellom øra når det kommer til trening. Ved en feil la jeg på 20kg skiver i steden for 15, og når det var uvanlig tungt tenkte jeg "jammen faen, dette klarer du da alltid" og kjørte på. Gratulerer til meg selv med pers i knebøy og glute bridge og takk til gymmet for feilplassering av vektskiver!

Haha! Har jeg også gjort, men det var vel mer min feil som bare ikke var våken, ikke feilplassering. Grusomt tungt, men veldig kjekt når jeg så hva jeg hadde gjort :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...