Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slo trynet så jeg fikk vondt på høyresiden av nakken, litt oppover mot der kraniet eller hva f det er begynner. Noen tips? :p

Varmepute? :)

Sitter her med det selv etter å ha voldtatt skulder og kinnbein under skytetrening i dag. Jaktsesong soon to give deilige protttiiineer.

Er det noe muttern har, tror du?

EDIT: Hun sover atm serru :)

Litt seint svar kan man si, men det har hun helt sikkert ;)

Lenke til kommentar

Ekte menn trenger ikke å fylle opp vedskjulet før vinteren, men går ut i skogen i Adams drakt og river med seg de trærne de trenger med bare nevene nøyaktig når de trenger veden.

Ekte menn vet at dette fører til våt ved som igjen betyr dårlig brennverdi samt mye sot i pipa.

Sånn, det var mitt siste innlegg om "ekte menn".

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skal teste ut tipse om stekeposer!

Er det kun kylling dere bruke å steke i stekeposer eller er det andre ting og?

Har bare prøvd med kyllingfilet selv enda. Da er det disse 2 kilos-posene, hvor jeg steker 1-2 kilo og har det jeg ikke spiser i kjøleskapet til salat, baguetter etc.

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Ekte menn henger ikke på "Den store Treningstråden".

Mnjaaa...

Jeg omformulerer det: "Mange av de som henger på DST er ikke ekte menn".

Ja, det er trist hvordan vi kvinner alltid vil være ufullstendige menn :ermm:

Haha! Var ikke dere jeg sikta til :)

Lenke til kommentar

Slo trynet så jeg fikk vondt på høyresiden av nakken, litt oppover mot der kraniet eller hva f det er begynner. Noen tips? :p

Sitter her med det selv etter å ha voldtatt skulder og kinnbein under skytetrening i dag. Jaktsesong soon to give deilige protttiiineer.

Nei, det har hun ikke. I alle fall fant jeg ingen varmepute på soverommet i natt.

Lenke til kommentar

Nei, det har hun ikke. I alle fall fant jeg ingen varmepute på soverommet i natt.

Du var på feil soverom, handsome :p

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips for å bli mer sulten / orke å spise mer?

Har ectomorphisk kropp og sliter med å gå opp i vekt/styrke.

Trener 3 ganger i uka.

På en vanlig dag orker jeg bare å spise lunsj, middag når det nærmer seg kveld, og kanskje et lite måltid før jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Jeg bruker vitamin B12 (du får det i konsentrerte piller) når jeg skal ha en bulkedag/innta et gigantisk måltid. Personlig synes jeg den jeg bruker nå fungerer ok, men jeg har prøvd en i usa som setter fyr på sulten.

Et annet tips, som har hjulpet meg (som har vært i samme situasjon som deg (det rimte)), er å kjøpe en stor boks PF Big Mass. Innta 1 shake etter hvert måltid (alternativt kan du bruke det som erstatning for måltid når du ikke gidder lage mat). Går du ikke opp noen kilogram på en måned med daglig inntak av dette skal du få lov å treffe meg å gi meg en på trynet :p

Lenke til kommentar

Kjøp deg en hel kylling fra prior, stek den i ovnen i ildfast form og bruk alt fettet som stekes ut av kyllingen til å koke ris på. Masse kcal og ubeskrivelig godt. Topp det med brokkoli, erter (som kokes inn sammen med risen) og cherrytomater.

Uansett. Jeg er helt sjukt støl etter beinøkta i går. Brukte dobbelt så lang tid bare til butikken og hjem igjen. Noe broscience på temaet?

Lenke til kommentar

Jeg bruker vitamin B12 (du får det i konsentrerte piller) når jeg skal ha en bulkedag/innta et gigantisk måltid. Personlig synes jeg den jeg bruker nå fungerer ok, men jeg har prøvd en i usa som setter fyr på sulten.

Et annet tips, som har hjulpet meg (som har vært i samme situasjon som deg (det rimte)), er å kjøpe en stor boks PF Big Mass. Innta 1 shake etter hvert måltid (alternativt kan du bruke det som erstatning for måltid når du ikke gidder lage mat). Går du ikke opp noen kilogram på en måned med daglig inntak av dette skal du få lov å treffe meg å gi meg en på trynet :p

Hva smaker den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...