Diskutant Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Steker kylling i ovn med en slags flotesaus. tips for at den ikke skal bli saa torr? Prøvd dette? *bilde av juicy-kylling* Nei, kjøper filéter og legger de i ovnen. Hvordan er de? Er det bare vanlig filéter, men mer saftige? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Du kjøper vanlige filè'er, eg kjøper 2kg poser FP. Så tar du så mange som du spiser, evt tiner de. Så tar du en Maggy pose,inni posen er det en stekepose og en pose med pulvergreier, legger filè'ene nedi posen, heller pulveret nedi, lukker posen med medfølgende strips, vender posen noen ganger slik at pulveret fester seg godt til kjøttet og så steker du som anvist på posen. Vannvittig godt og saftig som bare det! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Du kjøper vanlige filè'er, eg kjøper 2kg poser FP. Så tar du så mange som du spiser, evt tiner de. Så tar du en Maggy pose,inni posen er det en stekepose og en pose med pulvergreier, legger filè'ene nedi posen, heller pulveret nedi, lukker posen med medfølgende strips, vender posen noen ganger slik at pulveret fester seg godt til kjøttet og så steker du som anvist på posen. Vannvittig godt og saftig som bare det! Men, er det da pulveret som gjør fileten saftig? Dette skjønte jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Er vel mer at du steker kjøttet INNI posen i steikeovnen. Du må såklart legge posen i en ildfast form, for å legge posen direkte på rist/plate blir lite suksess. Pulveret er mer for smakens skyld tipper eg. Endret 26. juni 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Gjør meg klar for å dra til trening, hvor fattern plutselig kommer hjem fullastet med sementposer og lecablokker. 70 poser på 25 kg og ca. 30 lecablokker. Svetten rant! Ryggen fikk i hvert fall kjenne det Se for deg en dag med 20 paller G30 og det skal åpnes kontinuerlig og has i en blander som før dette ut gjennom en pumpe... Jeg og brodern fikk det til før lunch og sov til dagen etterpå... Har 2 paller med 70 sekker bjørkeved hver som skal i hus, skal vise dere hvem som er pinnedyr etterpå Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 LOLz. Ekte menn hugger sin egen ved. 3 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 *Maggy, maggy, maggy* Men, er det da pulveret som gjør fileten saftig? Dette skjønte jeg ikke helt.. Er posen ja. Kjøper selv stekeposer som dette: og krydrer kyllingen som jeg selv vil. Ved litt prøving vil du (mest sannsynlig) få en bedre kylling enn Maggy sine, og du sparer et par kroner. Hvorfor er ikke stekeposer mer utbredt? Tilsetter ikke noe form for fett, så dette er vel den sunneste tilberedingsmåten? Vannvittig saftig og. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 LOLz. Ekte menn hugger sin egen ved. Ekte menn er over 0,1 tonn og eier egen motorsag... 3 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ekte menn er over 0,1 tonn og eier egen motorsag... Feiler dessverre på vekta, men egen motorsag har vært i hus siden jeg var 13 år Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 LOLz. Ekte menn hugger sin egen ved. Ekte menn er over 0,1 tonn og eier egen motorsag... Ekte menn bruker vanlig sag, motorsag er for slappe pyser. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Har kunn stått på jobb i dag, men er utrolig trøtt i beina. Irriterende. Sånn halvveis smertefull skikkelig slapp følelse.. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Slo trynet så jeg fikk vondt på høyresiden av nakken, litt oppover mot der kraniet eller hva f det er begynner. Noen tips? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Slo trynet så jeg fikk vondt på høyresiden av nakken, litt oppover mot der kraniet eller hva f det er begynner. Noen tips? Varmepute? Sitter her med det selv etter å ha voldtatt skulder og kinnbein under skytetrening i dag. Jaktsesong soon to give deilige protttiiineer. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Slo trynet så jeg fikk vondt på høyresiden av nakken, litt oppover mot der kraniet eller hva f det er begynner. Noen tips? Varmepute? Sitter her med det selv etter å ha voldtatt skulder og kinnbein under skytetrening i dag. Jaktsesong soon to give deilige protttiiineer. Er det noe muttern har, tror du? EDIT: Hun sover atm serru Endret 26. juni 2012 av jigaplow Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 LOLz. Ekte menn hugger sin egen ved. Ekte menn er over 0,1 tonn og eier egen motorsag... Ekte menn trenger ikke å fylle opp vedskjulet før vinteren, men går ut i skogen i Adams drakt og river med seg de trærne de trenger med bare nevene nøyaktig når de trenger veden. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ekte menn trenger ikke ved. Men for menn som tror de er menn, er vedkløyving fin trening. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det er riktig at vi ikke trenger ved, men alle ekte menn har et kvinnfolk i huset som trenger å varme skrotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå