wingeer Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Kjørte gjennom en lett teknikkøkt av SL i dag. Merker at jeg trenger en del øvelse i rows og deadlifts. Det ser lett ut på videoer, men goddammit. I tillegg har jeg den svaie ryggen min som gjør vondt. Må passe på, vil ikke havne i snap city Edit: Noen som har erfaring med massasjeterapi mot ryggsmerter og dårlig rygg? Kjøp deg skumrulle. Rull på hip flexors, styrk mage og hamstrings. Det skal gjøre svaien litt bedre. Vet ikke helt med massasje. Spørs på hva smertene kommer av, egentlig. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Dagens trim; 1.5km gange med et kattebur med katt i hver hånd. Og for at katten ikke skal bli kasta rundt inni der må man bære buret så det ikke toucher kroppen. Angrer på at jeg skaffet meg en svær rase. Damn. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 wingeer: Skumrulle ér massasje. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Nei; Massasje er massasje. Skumrulle er en form for egenmassasje. Det er ikke det samme. Var uansett litt kjapp, da jeg også mente å si at han burde tøye hip flexors i tillegg. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Takk. Jeg tøyer allerede hip flexors m.m. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Svai i ryggen er jo ofte et problem med holdningen. Om du ser på hofta fra siden ser du at ryggmusklene, magen, hamstrings og lår er festet der. Hvis mage og hamstrings er svake og hip flexors stramme, vil dette føre til at hofta blir rotert mot klokka => svai. Trener du mage og hamstrings? Kan være verdt å legge til et par støtteøvelser. F.eks. rumenske markløft og planke/benhev ("leg raises") for å minimere dette. Skal ikke love at det fungerer da det sikkert finnes noen tilfeller det ikke er mulig å fikse. Det er uansett verdt forsøket. Hvis du har ryggsmerter som et resultat av trening vil nok en eller annen form for terapi (massasje, e.l.) fungere. Dersom det er noe du har slitt med hele livet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det kommer nesten garantert av for mye PC-bruk. Jeg fokuserer på holdning og passer på å ha rett benstilling og å stramme rumpa for å rette opp hofter/pelvis når jeg står. Jeg driver også og ser på øvelser, men det er så utrolig mange av dem, haha. Gjør mageøvelser hver treningsøkt (planke eller leg raises og litt pallof press). Takk for input! Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Hvis noen skulle ha noen minutter å slå ihjel så er dette ganske god lesning: Xocai – en stygg historie om norsk sjokolademafia Vet ikke om jeg skal le eller grine. Edit: ser ut som bloggen sliter litt, men finner samme artikkel gjengitt her f.eks: link Endret 26. juni 2012 av phax 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Kjøpte Gold Standard 100% Whey i dag, og jeg må si det slik: ALDRI mere proteinfabrikken! På tilbud? var 350 kr boksen i helgen edit: Leste at du kjøpte det i helgen,extreme milk chocolate smaker fortsatt bedre enn double rich chocolate. Endret 26. juni 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvis noen skulle ha noen minutter å slå ihjel så er dette ganske god lesning: Xocai – en stygg historie om norsk sjokolademafia Vet ikke om jeg skal le eller grine. Edit: ser ut som bloggen sliter litt, men finner samme artikkel gjengitt her f.eks: link Haha, hva i helvette?! Skikkelig saklig og seriøst firma det der. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Elsker hvordan de fortvilt prøver å fjerne to kritiske blogginnlegg men ender opp med at budskapet blir spredt rundt på alt av blogger, forumer og sosiale medier. Herlig. Spre det videre. 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 På tilbud? var 350 kr boksen i helgen edit: Leste at du kjøpte det i helgen,extreme milk chocolate smaker fortsatt bedre enn double rich chocolate. Var kun noe banan greier, cookies greier og double rich chocolate som var igjen, men jeg er veldig fornøyd med smaken. Kommer nok til å prøve andre smaker av Gold Standard når denne er tom Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Elsker hvordan de fortvilt prøver å fjerne to kritiske blogginnlegg men ender opp med at budskapet blir spredt rundt på alt av blogger, forumer og sosiale medier. Herlig. Spre det videre. This. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvis noen skulle ha noen minutter å slå ihjel så er dette ganske god lesning: Xocai – en stygg historie om norsk sjokolademafia Vet ikke om jeg skal le eller grine. Edit: ser ut som bloggen sliter litt, men finner samme artikkel gjengitt her f.eks: link Morsomt firma. Planlegger sak i USA for noe som har skjedd i Norge Jeg hadde svart følgende i mail tilbake: COME AT ME BRO! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Gjør meg klar for å dra til trening, hvor fattern plutselig kommer hjem fullastet med sementposer og lecablokker. 70 poser på 25 kg og ca. 30 lecablokker. Svetten rant! Ryggen fikk i hvert fall kjenne det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Gjør meg klar for å dra til trening, hvor fattern plutselig kommer hjem fullastet med sementposer og lecablokker. 70 poser på 25 kg og ca. 30 lecablokker. Svetten rant! Ryggen fikk i hvert fall kjenne det Se for deg en dag med 20 paller G30 og det skal åpnes kontinuerlig og has i en blander som før dette ut gjennom en pumpe... Jeg og brodern fikk det til før lunch og sov til dagen etterpå... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Å fy fader. Er tungt å jobbe, men følelsen etterpå er nesten enda bedre en følelsen du får av en tung økt. Ikke bare har du trent, men du har fått gjort noe nyttig i tillegg. Artig som fattern sa: "Normalt vil 'folk' løfte å gjøre minst mulig, men når de skal trene vil de løfte tyngst og mest mulig." Endret 26. juni 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Steker kylling i ovn med en slags flotesaus. tips for at den ikke skal bli saa torr? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hvis noen skulle ha noen minutter å slå ihjel så er dette ganske god lesning: Xocai – en stygg historie om norsk sjokolademafia Vet ikke om jeg skal le eller grine. Edit: ser ut som bloggen sliter litt, men finner samme artikkel gjengitt her f.eks: link Morsomt firma. Planlegger sak i USA for noe som har skjedd i Norge Jeg hadde svart følgende i mail tilbake: COME AT ME BRO! Tja. Ting som skjer på internett anses ikke nødvendigvis for å ha skjedd i Norge. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Steker kylling i ovn med en slags flotesaus. tips for at den ikke skal bli saa torr? Prøvd dette? Endret 26. juni 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå