Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kikker litt på nytt treningsprogram her. Planer om å kjøre en tosplitt, og har funnet dette:

Day 1: Upper Body

Bench Press: 4 sets of 8 reps

Bent Over Row: 4 sets of 8 reps

Dumbbell Shoulder Press: 3 sets of 12 reps

Bicep Curl: 3 sets of 12 reps

Rope Tricep Pull-downs: 3 sets of 12 reps

Day 2: Lower Body

Front Squat: 4 sets of 8 reps

Deadlift: 4 sets of 8 reps

Lunges: 3 sets of 12 reps

Hamstring Curl: 3 sets of 12 reps

Standing Calf Raises: 3 sets of 12 reps

Day 3: Cardio/Off

Day 4: Upper Body

Incline Bench Press: 4 sets of 8 reps

Lat Pull-down: 4 sets of 8 reps

Barbell Shoulder Press: 3 sets of 12 reps

Front Lateral Raises: 3 sets of 12 reps

Dips: 3 sets of 12 reps

Day 5: Lower Body

Back Squat: 4 sets of 8 reps

Stiff-Legged Deadlift: 4 sets of 8 reps

One-Legged Squats/Leg Press: 3 sets of 12 reps

Seated Calf Raises: 3 sets of 12 reps

Blir dette litt overkill, eller ser det greit ut? Tenker litt på skuldre og korsrygg.

Lenke til kommentar

Har lyst til å betale en kjendis for å si til "Se og Hør" at h*n går på en diett jeg nettopp har lagd, kalt HCLM: "High carb- low motion".

Bare for å se hva som skjer.

Hahaha, Genialt!

Tenk alle de middelaldrende kvinnene som hadde prøvd å bli slanke ved å sitte på sofa'en og spise sjokolade :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Får trøste dere med at anabole steroider blir mest sannsynlig forbudt å bruke i Norge (sett bort i fra medisinske årsaker) innen et par år. Ikke at det hjelper noe særlig, men vil sikkert skremme noen av brukerne mot å bruke det.

Tror ikke det vil gjøre noe utslag, dagens lovverk mot forbud mot kjøp/salg burde være nok, da enn kan strengt talt ikke bole uten å ha kjøpt steroider først.

Lenke til kommentar

Kikker litt på nytt treningsprogram her. Planer om å kjøre en tosplitt, og har funnet dette:

Blir dette litt overkill, eller ser det greit ut? Tenker litt på skuldre og korsrygg.

Hvor lenge har du trent?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor lenge har du trent?

To år. Trent for det meste 5x5.

Lenke til kommentar

Need broscience 'bout mah kjæreste. Kommer til å slette innlegget etter en stund, ettersom han er en snoker. Forholdet har uansett kommet dithen at jeg er sterkere enn han, hans selvfølelse får jevnlig ballespark av nevnte årsak, og for å få fred i heimen er han nødt til å bli litt mer biff. Jeg ble forsøkt pålagt treneforbud med trussel om at jeg snart ble stygg mann, men det gir jeg naturligvis langt faen i.

Uansett. Han skal bli schvær, men sliter med oppramsede problematikk:

- Mener han har superforbrenning og ikke legger på seg uansett hva han spiser og dermed sliter med muskelbyggingen. Følgelig spiser han "enorme mengder", men klarer knapt å få i seg 1500kcal daglig. Enkelte dager så lavt som 1000, fordi han mener kroppen ikke trenger noe når han ikke gjør stort. Overestimerer kcalinntak noe helt vanvittig og nekter å moderere seg dersom jeg f.eks kontroll-estimerer.

- Mener baseøvelser ikke fungerer på han. Har mange-splitt med flerfoldige isolasjonsøvelser (og egen bi-triceps dag, I'm ashamed to admit). Trener hver dag.

- Tar alskens kostilskudd, pwo'er, kre/alka/beast/youknowtheshit. Og har svært sterke meninger om nøyaktig når dette må tas ifh virkning og trening og gudene vet hva jeg ikke har hørt.

- Han løper noe helt vanvittig mye og er av oppfatning at dette er irrelevant.

Han er forøvrig 176 eller deromkring og 58kg.

Nao. Noen som har noen linker på lur? Gode argumenter til meg? For jeg er seriøst helt tom og har bare lyst til å knuse skallen min i en murvegg imho. Problemet er at han mener at opplegget han har nå fungerer, men det gjør jo OBVIOUSLY ikke det. Kthnxbye.

Edit; AND, (gud, dette setter til og med meg i et dårlig lys), han synes kettlebells er fantastisk trening og har begynt mer og mer med det. :nei:

Dump den kjerringa.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg må bare få si at det finnes mange sub-menn og eller tynne og spinkle menn som fremdeles er gode og fine mennesker. Jeg er selv ganske mannete av utseende, men kosete og pusete privat og veldig "følelsesmenneske". Ikke hør på de som sier at du skal dumpe ham a.k.a. drite i problemene hans. Det å være kjæreste betyr å ta hensyn og prøve å hjelpe. Hør på de som har gode råd og få ham på rett vei, men ta vare på ham :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må bare få si at det finnes mange sub-menn og eller tynne og spinkle menn som fremdeles er gode og fine mennesker. Jeg er selv ganske mannete av utseende, men kosete og pusete privat og veldig "følelsesmenneske". Ikke hør på de som sier at du skal dumpe ham a.k.a. drite i problemene hans. Det å være kjæreste betyr å ta hensyn og prøve å hjelpe. Hør på de som har gode råd og få ham på rett vei, men ta vare på ham :)

Hun prøver tydeligvis å hjelpe, men det virker ikke som om det er helt lett med tanke på at hun fikk treningsforbud..

Til Anaio så aner jeg egentlig ikke hva som hjelper på sånne folk, har vært borti en del av de selv, men da jeg ikke er sammen med noen av de slipper jeg å bry meg veldig. Du får vel bare begynne å tvangsfore han og finne en eller annen stor fyr som ikke boler til å fortelle fyren at uansett hva han gjør så blir han ikke stor og kommer til å forbli mindre enn dama si hvis han ikke slutter å oppføre seg som en kjerring..

Edit: Og BTW, hvis det er lost cause; kondolerer.. (Bruke så mye tid på han til ingen nytte, tid du kunne brukt til trening isteden :nei2: )

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...