Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 av 10 ganger han trener så går det kun i bicepscurls og diverse triceps øvelser. Gjerne 1-2 timers økter med 100% fokus på bi og tri.

En som boler, spiser og ikke trener vokser men er en som trener og spiser rett uten bol.

Det er egentlig samma hva han gjør på gymmet, derfor alle "boleprogram" typisk BB-blader er helt på jordet.

Endret av War
Lenke til kommentar

Nesten alle som oppnår noe i dag blir kalt bolere, helt uten videre - uten at de faktisk er 100% sikker at de gjør det. Er det noen som er større/sterkere en seg selv - blir de kalt bolere, "han har blitt stor på kort tid, sikkert bol". Nesten Ingen som klarer og si gratulerer lenger til noen klarer og oppnå noe, de begynner heller og ramse opp pisspreik som bol, eller spørre "boler du". Osv osv, helt sikker på at flere opplever det samme flere ganger daglig. Heldigvis er det slikk at hvis man skal konkurrere så er det underlagt dopingtesting - ikke alle steder, men spesielt styrkeløfting/vektløfting og noen steder under fitness. Men allikevel tviler folk på det, men da får de holde kjeft med og kalle de for bolere uten at de har noe bevis. Det finnes folk som klarer og oppnå noe rent, så er kjipt og dra alle under samme kam.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

På sesjon for et par år si, var legen overbevist om at jeg bolte ettersom jeg hadde høyt blodtrykk >_>

Slapp iallefall unna :tease: !

Lenke til kommentar

Jeg har også blitt tatt til side på 3 gym og fått kjeft pga jeg liksom bruker bol og at jeg ikke kan trene der og de forbeholder seg retten til å inndra treningskortet mitt. Senest på 3t Rosten i vinter.

Jeg sa han kunne teste meg eller holde kjeft, og gå tilbake til personlig trener-rommet sitt og skrive ut dårlige 20setts benkpressprogram til de tynne kundene sine.

Hahaha, pluss pluss pluss!

Lenke til kommentar

Jeg har liksom pauseuke denne uka, mellom to programmer. Hadde tenkt å ta en økt med gjennomkjøring av det nye programmet med tanke på teknikk. Så ble jeg med noen venner og spilte litt fotball på løkka på onsdag, da. Har ikke spilt fotball på over tre år. Jeg DØDE. Seriøst, jeg er fremdeles helt føkka i kroppen, bena spesielt. Haha, wow, det må ha vært sykt bra trening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Actionball kan knapt klassifiseres som fotball, har aldri hatt noe problem med å springe 90 minutter (høyre ving) på stor utendørsbane.

Konstant rykking til max tempo, lite/ingen pauser og sydentemperatur i nesten 2 timer, tar iallefall knekken på meg.

Edit: Nå har jo også innsatsnivået noe å si, om du står rett opp og ned med "fingen i ringen", blir du jo på langt nært så sliten som du spiller som om det stod på livet.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kondisen min var veldig god, men den har falmet drastisk årene etter at jeg sluttet på fotball(og startet med festrøyking osv osv).

Skal sies at sist jeg var der hva det en varm sommerdag (ventileringen er rævva der inne) og vi hadde ingen innbyttere.

Lenke til kommentar

Nesten alle som oppnår noe i dag blir kalt bolere, helt uten videre - uten at de faktisk er 100% sikker at de gjør det. Er det noen som er større/sterkere en seg selv - blir de kalt bolere, "han har blitt stor på kort tid, sikkert bol". Nesten Ingen som klarer og si gratulerer lenger til noen klarer og oppnå noe, de begynner heller og ramse opp pisspreik som bol, eller spørre "boler du". Osv osv, helt sikker på at flere opplever det samme flere ganger daglig. Heldigvis er det slikk at hvis man skal konkurrere så er det underlagt dopingtesting - ikke alle steder, men spesielt styrkeløfting/vektløfting og noen steder under fitness. Men allikevel tviler folk på det, men da får de holde kjeft med og kalle de for bolere uten at de har noe bevis. Det finnes folk som klarer og oppnå noe rent, så er kjipt og dra alle under samme kam.

Om det er mitt innlegg du sikter til så er det snakk om en som sier han boler. Han skryter av det.

Så det er ikke snakk om en som har fått bra resultater (naturlig) på kort tid.

Jeg har faktisk til gode å se noen der jeg trener som har hatt samme resultater som meg dette halvåret (ikke for å skryte :tease: ), så jeg vet det er mulig om man er dedikert.

Men, man ser også rimelig greit hvem som boler og ikke.

De som beskylder folk for å bole for hver minste økning de ser har lite peiling.

Har selv blitt beskyldt for det flere ganger, men det er alltid av folk som aldri har trent noe særlig selv.

Lenke til kommentar

Får trøste dere med at anabole steroider blir mest sannsynlig forbudt å bruke i Norge (sett bort i fra medisinske årsaker) innen et par år. Ikke at det hjelper noe særlig, men vil sikkert skremme noen av brukerne mot å bruke det.

Endret av Hertug1.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...