Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, personlig venta jeg med kostilskuddet til jeg var godt i gang med treninga.

Start heller med å legge om kostholdet ditt før du begynner med alle tilskudda. Når du merker at du begynner å få behov, så kan du begynne å kjøpe inn.

 

Veldig bortkasta å kjøpe tilskudd for en 1000-lapp hvis du ikke trener tilstrekkelig.

Lenke til kommentar

Finnes en hel haug forskjellige meninger om tilskudd, selv merket jeg fint lite forskjell tiden jeg prøvde det og trener selv 2 ganger om dagen uten ekstra proteiner, kun aminosyrer og litt annet.

 

Uansett er det litt artig med de som kjøper inn 10kg tilskudd før de har besgynt å trene, produsentene av tilskudd liker nok den ekstreme hypen om dagen svært mye. :wee:

Lenke til kommentar

Vet ikke om dere har sett noe på den siden her, men jeg syns hvertfall den er ganske inspirerende.. Det var spesiellt det første halve året som var mest spennende da, men kult å se utviklinga hans hele veien. Han oppdaterer hele tiden.

 

Johnstonefitness

 

Gå på pictures, og så velg month by month for å se utviklinga.

 

Både mat, treningsopplegg og treningsutstyr står også beskrevet på siden.

Endret av Edmanzor
Lenke til kommentar

Når bør jeg begynne med kost tilskudd? Jeg har trent i 3 måneder nå og har 5-6 timer med vekter og 1,5 timer med løping i uka. Jeg spiser som bare pokker men føler alikevel ikke at jeg for i meg nok.. :(

 

bør jeg begynne med kostilskudd, og i så tillfelle hva? har enda en del fett på kroppen, så kanskje creatin?

Lenke til kommentar

kan noen kanskje linke til et sunt kosthold for en 16-åring?

jeg gidder ikke kjøpe proteinpulver osv.

er 180 høy og 73 kg. har en del muskler, trener regelmessig styrke, men blitt slapt med kondistrening og sunt kosthold.

som i dag: hamburgere og styrketrening :!: :blush: .

blir 4 timer fotball i morra da, skal spise sunnere fra imorgen av, men har noen noe tips?

Lenke til kommentar
kan noen kanskje linke til et sunt kosthold for en 16-åring?

jeg gidder ikke kjøpe proteinpulver osv.

er 180 høy og 73 kg. har en del muskler, trener regelmessig styrke, men blitt slapt med kondistrening og sunt kosthold.

som i dag: hamburgere og styrketrening :!:  :blush: .

blir 4 timer fotball i morra da, skal spise sunnere fra imorgen av, men har noen noe tips?

5963213[/snapback]

kjenner til problemet. før så drakk jeg cola mellom setta når jeg trena.

 

1. Når du kjøper mat i butikken, å kjøpe baguett og salat istedenfor pizza

2. Cola og annen brus erstattet med f.eks. apelsinjuice. er ikke det beste det heller, men mye bedre enn cola

3. Sløyfe godteri

 

det er det jeg har gjort for bedre kosthold. Det er ikke så vanskelig å vende om heller. Det er også billigere :D lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...