jigaplow Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det uttales annerledes... Mere: hæsskuwk... Kom te yttersia en tur, vi har proteinan i HAVET!!! Tok ordet med min egen dialekt og håpet det ikke kunne være store forskjellen. Jaja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Go gammældags fæskegrattæng, fja Findus. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Go gammældags fæskegrattæng, fja Findus. 6 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Fiskegrateng er for barn som ikke liker "fisk". 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Fiskegrateng er for barn som ikke liker "fisk". Wrong. Ordentlig fiskegrateng inneholder såpass mye fisk at det faktisk lever opp til navnet sitt. Alternative varianter burde hete "makaronigrateng". 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Go gammældags fæskegrattæng, fja Findus. Du kan så si. Men tipper det går mye i slikt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Til ungar som ikkje likar fisk er heimelaga fiskekaker ein vinnar. For øvrig ein vinnar for folk flest og. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Til ungar som ikkje likar fisk er heimelaga fiskekaker ein vinnar. For øvrig ein vinnar for folk flest og. Smaker dritt. Spiser mye heller en deilig laksemiddag bakt i stekeovn enn fiskekaker. Ikke blir du mett heller. Du bare spiser og spiser og spiser og får ingenting i deg.... Fysjom. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Til ungar som ikkje likar fisk er heimelaga fiskekaker ein vinnar. For øvrig ein vinnar for folk flest og. Smaker dritt. Spiser mye heller en deilig laksemiddag bakt i stekeovn enn fiskekaker. Ikke blir du mett heller. Du bare spiser og spiser og spiser og får ingenting i deg.... Fysjom. Hvordan VET du hvordan DRITT smaker? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det smaker som fiskekaker. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Til ungar som ikkje likar fisk er heimelaga fiskekaker ein vinnar. For øvrig ein vinnar for folk flest og. Smaker dritt. Spiser mye heller en deilig laksemiddag bakt i stekeovn enn fiskekaker. Ikke blir du mett heller. Du bare spiser og spiser og spiser og får ingenting i deg.... Fysjom. Hvordan VET du hvordan DRITT smaker? Vietnam, veldig sulten. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Slektning av meg mistok noen drittkuler ute i skogen for å være nesquick-kuler en gang han var veldig liten 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Gidder man ikke lage heimelaget er Lofoten fiskekaker en vinner. Gode, og rik på protein. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Synes tunfisk med løk + noen egg er godt jeg. Og H-melk som drikke. Greit med proteiner iallefall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Smaker dritt. Spiser mye heller en deilig laksemiddag bakt i stekeovn enn fiskekaker. Ikke blir du mett heller. Du bare spiser og spiser og spiser og får ingenting i deg.... Fysjom. Då har ikkje du prøvd skikkelege fiskekaker. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Periodisk faste høres rundt omkring... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hei! Noen her som har erfaring med smerter i albuene? Har hatt smerter siden jeg startet med benkpress igjen(jeg regner med at det er en sammenheng her). Det gjør vondt når jeg strekker armen helt ut, ala strammer triceps, samt når jeg strammer biceps. Noen som vet om massasje elns kan funke? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Hei! Noen her som har erfaring med smerter i albuene? Har hatt smerter siden jeg startet med benkpress igjen(jeg regner med at det er en sammenheng her). Det gjør vondt når jeg strekker armen helt ut, ala strammer triceps, samt når jeg strammer biceps. Noen som vet om massasje elns kan funke? Kjent problem, skjedd meg 2 ganger. Og fant ut at chins var problemet. Kutt ut all press/dra øvelser som gir smerter på albuen, til det er over. Altså øvelser som gir strekk i albuen. Smør på med ibux gel 3 ganger daglig også. Endret 19. juni 2012 av joakimz Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Chins er ikke det største problemet, men som du sier så gjør det vondt når albuene er i "lockout". Men takk for tips og video! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) En fyr jeg jobber med fortalte om "høy karbohydrat - høy protein"-dietten sin da han kjøpte sjokoladeboller på Narvesen etter et møte i går. En slik diett har jeg aldri hørt om før, men han har angivelig gått ned 3,5 kg. Snedig. Nå vet jeg ikke hvor lenge han har holdt på med denne "dietten" da. Endret 19. juni 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå