Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til ungar som ikkje likar fisk er heimelaga fiskekaker ein vinnar. For øvrig ein vinnar for folk flest og.

Smaker dritt. Spiser mye heller en deilig laksemiddag bakt i stekeovn enn fiskekaker. Ikke blir du mett heller. Du bare spiser og spiser og spiser og får ingenting i deg.... Fysjom.

Lenke til kommentar

Til ungar som ikkje likar fisk er heimelaga fiskekaker ein vinnar. For øvrig ein vinnar for folk flest og.

Smaker dritt. Spiser mye heller en deilig laksemiddag bakt i stekeovn enn fiskekaker. Ikke blir du mett heller. Du bare spiser og spiser og spiser og får ingenting i deg.... Fysjom.

Hvordan VET du hvordan DRITT smaker? :confused:
Lenke til kommentar

Hvordan VET du hvordan DRITT smaker? :confused:

Vietnam, veldig sulten.

Lenke til kommentar

Då har ikkje du prøvd skikkelege fiskekaker.

Lenke til kommentar

Hei! Noen her som har erfaring med smerter i albuene? Har hatt smerter siden jeg startet med benkpress igjen(jeg regner med at det er en sammenheng her).

Det gjør vondt når jeg strekker armen helt ut, ala strammer triceps, samt når jeg strammer biceps.

Noen som vet om massasje elns kan funke?

Lenke til kommentar

Hei! Noen her som har erfaring med smerter i albuene? Har hatt smerter siden jeg startet med benkpress igjen(jeg regner med at det er en sammenheng her).

Det gjør vondt når jeg strekker armen helt ut, ala strammer triceps, samt når jeg strammer biceps.

Noen som vet om massasje elns kan funke?

Kjent problem, skjedd meg 2 ganger. Og fant ut at chins var problemet. Kutt ut all press/dra øvelser som gir smerter på albuen, til det er over. Altså øvelser som gir strekk i albuen. Smør på med ibux gel 3 ganger daglig også.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

En fyr jeg jobber med fortalte om "høy karbohydrat - høy protein"-dietten sin da han kjøpte sjokoladeboller på Narvesen etter et møte i går. En slik diett har jeg aldri hørt om før, men han har angivelig gått ned 3,5 kg. Snedig.

Nå vet jeg ikke hvor lenge han har holdt på med denne "dietten" da.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...