Dufen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Mwahahahahhahahaa, så nå er PSMF nytt også? http://www.dagbladet.no/2012/06/16/tema/helse/klikk/22139310/ 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 2200 - 2500 = minus 300. Hvordan går det ann å bruke energi man ikke har. 20 liter bensin - 30 liter bensin = minus 10 liter. Da går ikke bilen fremover serru. Kroppen trenger også drivstoff, as in energi. Jommen da kan du bare ta energien fra fettlageret ditt sier du nok da, men hvor lenge skal det pågå før kroppen har flatt batteri? Poenget er at du ikke kan leve av et underskudd, da er det bedre å øke forbrenningen med trening og opprettholde energien ved å spise ofte og avmålt. Når man da kommer i balanse, altså 0-0, så er man i form samtidig som man ikke må holde seg fast til alle objekter rundt seg fordi man hele tiden er iferd med å besvime grunnet kronisk energi underskudd. Hah. Pass på deffinga folkens! Du kan fort svima av fordi du manglar 300 kcal. Det er ikke hvor mye du spiser, men hva du spiser som avgjør om du går ned i vekt. Av og til lurer eg på korleis mennesket klarte å gå på månen... 8 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Akkurat det der skulle jeg linke også, Zeph! Med den tankegangen der så kommer ingen noensinne til å gå ned i vekt, da man "aldri bør ligge i underskudd" Artikkelen er også noe av det dummeste jeg har lest. Hva med å holde det enkelt? Protein periode? Periode hvor man gradvis spiser andre ting, som 40g ost osv. Lol. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hva sånne små ubetydelige detaljer som dine mål? Hvil du bli stor og sterk, eller skal du ta igjen Bolt på 100m? Jeg er ganske tynn, så større og sterkere. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Spis mer mat og løft tyngre. Like generelt som målene dine. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 greit, jeg har ikke så detaljerte mål Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Ess.. Har sluttet å klikke meg inn på treningsartiklene til Dagbladet og Side3, jeg, med mindre jeg er i dårlig humør og vil ha noe til å muntre meg opp. =) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Hvor er det fra? Spør du meg? I så fall; hvor er hva fra? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Kommentarfeltet her: http://www.dagbladet.no/2012/06/16/tema/helse/klikk/22139310/ Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Den kommentartråden dør jeg inni av å lese. Langlt mellom gullkornene. 1 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hva med sånne små ubetydelige detaljer som dine mål? vil du bli stor og sterk, eller skal du ta igjen Bolt på 100m? Jeg er ganske tynn, så større og sterkere. Som Olaf sa, spis masse og finn deg et styrketreningsprogram. Typisk å anbefale nybegynnere er et heltkroppsprogramm som du kjører 3 ganger i uka, f.eks RYP. Aldri kjørt det selv, men du kan nå sjekke det ut på TN.no Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Hva med sånne små ubetydelige detaljer som dine mål? vil du bli stor og sterk, eller skal du ta igjen Bolt på 100m? Jeg er ganske tynn, så større og sterkere. Spis alltid til du er stappmett og en porsjon til + tren SL5x5 eller lignende. Så er du good to go. Pass teknikken, tho.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 En liste med bra treningsmusikk? spotify helst. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg begynner på SL neste uke, etter en ukes treningsfri/jogge litt/lett teknikktrening. Skal da selvsagt begynne med markløft/backsnaps, som jeg aldri har gjort før. Har ok styrke i ryggen, men jeg har PC-svai og er litt redd for den. Teknikktips eller must-knows? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) En liste med bra treningsmusikk? spotify helst. Elektronisk eller metal? Kvelertak og Mastodon er dritbra. Har masse elektronisk også, men det er så mye at jeg ikke har oversikt. Endret 17. juni 2012 av Broseph Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 En liste med bra treningsmusikk? spotify helst. Elektronisk eller metal? Kvelertak og Mastodon er dritbra. Har masse elektronisk også, men det er så mye at jeg ikke har oversikt. Vi har en egen tråd for treningsmusikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå