€uropa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 http://www.bbc.co.uk...gazine-18346128 Respekt! Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Endte opp ganske så full i går, uggen i dag. Trener fullkropp tre ganger i uken - trene i dag eller i morgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Endte opp ganske så full i går, uggen i dag. Trener fullkropp tre ganger i uken - trene i dag eller i morgen? Testoron nivået er vel ekstra lavt dagen derpå, så muligens bedre å trene i morgen. Sikkert noen som greier å utdype og krangle om dette i et par sider vist du vil ha mer info. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Min erfaring er at man presterer dårligere. Vent til i morgen. Hastverk er lastverk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Eg deler opp treningsveka etter andre aktivitetar. Skal eg drikke alkohol søndags kveld så trener eg tysdag, ikkje måndag. Om eg trener mån-ons-søn eller tys-tor-lør eller tir-tor-søn betyr ingenting. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Litt verre når man trener 4-5 ganger i uka. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det gjelder bare å ikke drikke for mye. Man vet jo omtrent hvor grensa ligger før man blir dårlig. Ellers er det jo alltid sånn at man må prioritere og velge hvilke aktiviteter man vil gjennomføre, enten det er skole, festing, jobb eller trening. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Synd grensa ligger på den siden som er "kjedelig" 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Vond korsrygg etter mye hit og dit-løping i gymmen i dag. Mye spurt, bråstopp, kaste seg rundt og vridninger. Veldig hardt gulv som underlag, joggesko som sitter igjen litt i gulvet osv. Noen tips til å få ordnet dette? Måtte pent droppe knebøyen i dag (ikke typisk) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Hvile pleier å være bra. Så du gjorde rett i å droppe knebøyen i dag. Endret 15. juni 2012 av wingeer 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Bare jeg som ser ironien i at Elixia har en stand i solskinnværet her i stavanger for å verve medlemmer, og deler ut grillpølser i samme slengen? On another note; im back on 100 kg i benken igjen. Det var skremmende lett. Har vært mye sykdom og piss siden Alta-løftet, så nå er jeg galhappy! 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Har så jævlig lyst til at de skal prøve å verve meg, bare så jeg kan klage på at de ikke har tilstrekkelig med utstyr. Midt i trynet på'rem. 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Haha, jeg har stått på stand for forskjellige treningssentre, og setter pris på hyggelig tilbakemelding, wingeer. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Har så jævlig lyst til at de skal prøve å verve meg, bare så jeg kan klage på at de ikke har tilstrekkelig med utstyr. Midt i trynet på'rem. Hvilket utstyr mangler du? Og nå spør jeg av min uvitenhet, har aldri satt min for innenfor Elixia sine vegger. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Haha, jeg har stått på stand for forskjellige treningssentre, og setter pris på hyggelig tilbakemelding, wingeer. Haha! No offence. Har så jævlig lyst til at de skal prøve å verve meg, bare så jeg kan klage på at de ikke har tilstrekkelig med utstyr. Midt i trynet på'rem. Hvilket utstyr mangler du? Og nå spør jeg av min uvitenhet, har aldri satt min for innenfor Elixia sine vegger. Ganske sikker på at de ikke tillater at jeg slipper vekter i gulvet. Har ikke vært så altfor mange ganger på Elixia selv, akkurat. Men det pleier nå ofte å være slik at kommersielle gym tilrettelegger for hobbymosjonisten, og ikke de som driver med spesifikke idretter. Hvis noen her inne trener på et Elixia-gym, har de følgende? -Vektskiver med 450mm diameter i fra 10 til 25kg med inkrementer på 5kg som i tillegg er slik at de tåler å bli sluppet i bakken. -Platting av treverk med "gummi"belegg på sidene hvor det er mulig å slippe nevnte vektskiver i gulvet. -Utstyr som drareimer, skumrulle, kosteskaft, lacrosseballer, belte, drareimer, tilgang (og lov til å bruke) kalk. Lenke til kommentar
Populært innlegg phax Skrevet 15. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. juni 2012 Har ikke vært så altfor mange ganger på Elixia selv, akkurat. Men det pleier nå ofte å være slik at kommersielle gym tilrettelegger for hobbymosjonisten, og ikke de som driver med spesifikke idretter. Dette kan jeg bekrefte. Selv driver jeg med spydkast og vet ikke hvor mange ganger jeg har fått kjeft av de ansatte for å kaste spyd i styrkesalen på Elixia. Sykt irriterende. 11 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hvile pleier å være bra. Så du gjorde rett i å droppe knebøyen i dag. Ta det igjen i morgen, eller hvile til mandag? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Har ikke vært så altfor mange ganger på Elixia selv, akkurat. Men det pleier nå ofte å være slik at kommersielle gym tilrettelegger for hobbymosjonisten, og ikke de som driver med spesifikke idretter. Dette kan jeg bekrefte. Selv driver jeg med spydkast og vet ikke hvor mange ganger jeg har fått kjeft av de ansatte for å kaste spyd i styrkesalen på Elixia. Sykt irriterende. Det er det samme her. Treningssenteret var ikke tilrettelagt for verken mobilkast, konebæring eller osteløp da jeg var på Elixia. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Synes elixia er perfekt bortsett fra prisen(nå betaler ikke jeg selv så spiller ingen rolle ) og endel folk innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå