IcedInsanity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Moterfucking DOMS? Was ist DOMS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Moterfucking DOMS? Was ist DOMS? http://exercise.about.com/od/injurytreatmenthelp/g/doms.htm Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Kvelds: Seks egg, bacon tomat og løk, og en halv liter skummet melk. Torsk og salat er fint det, men noen ganger trenger kroppen kraftigere kost. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Perfekt mål for trening: Se hvertfall litt ut som Mats Hummels. For en mann Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Spiste kyllingkjøttdeig med løk, champignon og masse krydder i går. Det var seriøst omnomnom! Burde vel brukt karbonadedeig på PSMF (som går overraskende bra, for øvrig. Mager kesam, cottage cheese, bringebær og egg ftw), men det koster seriøst 2,5x så mye her jeg handler, så det er utelukket. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Orker ikke sjekke, men Kyllingkjøttdeig vs Karbonadedeig? Kylling er vel billigst, og mest ernæringsrikt? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Skal jo ikke ha næringa på PSMF. Forstår ikke karbonadedeig, er jo dyreste kjøttet i butikken. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 8% fett i kyllingkjøttdeig, 18% protein. 3% fett i karbonadedeig, 19% protein. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Skal jo ikke ha næringa på PSMF. Forstår ikke karbonadedeig, er jo dyreste kjøttet i butikken. Lol, tror du skal se på kiloprisen på en del andre ting... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 http://www.side2.no/helse/article3417631.ece Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Oioioi, skulle likt å se studien(e) han bruker for å underbygge den påstanden! I smell bullshit Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Oioioi, skulle likt å se studien(e) han bruker for å underbygge den påstanden! I smell bullshit Denne konklusjonen er underbygd av en av verdens største diabetesstudier, kalt ORIGIN-studien. Tidligere studier på området har også vært tvetydige, noen har talt for og noen har talt mot at omega-3 forebygger hjerte- og karsykdommer. Merk også at det ikke er omega-3 (eller fet fisk) i seg selv som er forkastet som verdiløst, men inntak av omega-3 gjennom kosttilskudd. Endret 14. juni 2012 av A-Jay 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har 5 ekser med krillolje og havmelskapsler som jeg fikk gratis. Tar 2 av begge hver morgen samt en slurk tran. Worst case scenario; ingenting skjer. Verd risikoen, i allfall. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Undersøkelsen baserer seg jo på pasienter med diabetes. Typisk idiotisk drittsekk-journalist som vil at folk skal lese artikkelen sin. "OKSYGEN HAR INGEN VIRKNING FOR HJERNEN! -viser en ny undersøkelse foretatt på døde personer." Ikke at det er overførbart i analogi, men det er ca like dust oppsett. 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Og som Asle Bøe så fint sier nedenfor i kommentarfeltet: Omacor, produktet som ble testet er en esterifisert form av som har vist lavere biotilgjengelighet enn naturlig forekommende triaglyserider. Omega-3-fettsyrer er en samlebetegnelse, og det er forskjeller mellom kilde, følgestoffer, kvalitet, renhet, oksidasjonsgrad og mange andre faktorer som påvirker produktet. En kan derfor ikke konkludere med annet enn at produktet Omacor ikke reduserer noen av de nevnte risikofaktorene for de som passet inklusjoinskriteriene i studien. Slett arbeid, Helle Nilsen og professor Rydén Endret 14. juni 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det var først etter at jeg hadde printet ut treningsprogrammet at jeg oppdaget en liten skriveleif... Om 4 uker skal jeg tydeligvis ha intervalltrening med 2000x60sek Jaja, programmet lyver ikke, får bare gå ut å trene meg opp. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg vedder en tier på at du er utslitt før du når 100. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har så dårlig dagsform at tur/retur printeren var intervalltrening nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå