Dufen Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Jeg er faktisk litt uenig med Fry her. Folk har rett til å ikke bli diskriminert, sånn er det bare. Jeg er også for "hets generelt", jeg elsker rasevitser, men jeg synes doofen brukte det på en umorsom og slem måte som fikk ham til å virke som en renspikket rasist. Han har jo vist slike holdninger før også. edit: jeg er av samisk slekt, og bor "på yttersida". Dette gir meg rettigheter til å ta meg friheter dere søringer bare kan drømme om Og krav på en heil hælvetes masse ææærrstattning... Endret 10. juni 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Innavla samefaen, hvor mange rein sa du at ble tatt av fugl forrige uke da, 100? 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Vikingen: Styr unna sykler med dempegaffel når sykkelen koster under 12-15k. Når syklene er billigere enn det så er dempegaffelen som står på sykkelen av absolutt billigste sort og er der for å få solgt sykkelen - ikke gi en demper som er ment for å brukes. Det blir litt som megapixler på kompaktkamera. Produsentene VET at et med 12 mpix selger bedre enn et bedre kamera med 8 mpix til samme pris. Gå for en sykkel uten demper. Cannondale er blant de bedre merkene på markedet. Sykkelsenteret virker også som en seriøs butikk. Takk for svar! Er veldig frista, men lurar på om den kjem til å komme på tilbud på høstkanten... Men om den kjem på tilbud - så er det kanskje kun i fysisk butikk? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Det kan godt hende de vil ha den på tilbud, men send dem en mail og spør. De vet nok allerede nå om så er tilfelle. Hvis du finner ut hvilke komponenter du vil ha på sykkelen så kan du jo spørre om å få disse og hva prisen blir. Ikke utenkelig at de kan gi deg en fin pris. Hvis ikke sjekk butikker som evanscycles.com. De sender til Norge uten moms (den må du selvfølgelig betale den i ettertid) og har ofte tilbud som ingen norske butikker kan konkurrere med. Edit : Den koster 7-8k? I så fall ville jeg ha sjekket opp komponentene litt mer. Markedet har dessverre blitt slik at man fort må ut med 10-15 for å få noe som duger lenge, men på en annen side så tror jeg ikke Cannondale er et merke som selger noe som er søppel. Alt til sitt bruk tenker jeg Endret 10. juni 2012 av Ciryaher Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det kan godt hende de vil ha den på tilbud, men send dem en mail og spør. De vet nok allerede nå om så er tilfelle. Hvis du finner ut hvilke komponenter du vil ha på sykkelen så kan du jo spørre om å få disse og hva prisen blir. Ikke utenkelig at de kan gi deg en fin pris. Hvis ikke sjekk butikker som evanscycles.com. De sender til Norge uten moms (den må du selvfølgelig betale den i ettertid) og har ofte tilbud som ingen norske butikker kan konkurrere med. Edit : Den koster 7-8k? I så fall ville jeg ha sjekket opp komponentene litt mer. Markedet har dessverre blitt slik at man fort må ut med 10-15 for å få noe som duger lenge, men på en annen side så tror jeg ikke Cannondale er et merke som selger noe som er søppel. Alt til sitt bruk tenker jeg Kostar vell i utgangspunktet 10 000, men kostar 8000 nå. http://www.evanscycles.com/search?query=bad+boy+700&x=0&y=0 Finn ikkje den sykkelen der, om du har greie på specs, finn du den som er likast der? Ser ut som om dei er relativt dyre der også. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Løfte? Det er for pyser. 4 Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvordan er en friidrettsbane på 400 meter målt opp? I midten? På en runde: Vil man da løpe kortere enn 400 m hvis man holder innsiden i svingene? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 400 meter er den innerste bana målt 30 cm inn i bana frå lista. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Extreme Milk Chocolate Du kommer til å glede deg til hver gang du skal drikke en shake. Takk. Takk. Og igjen TAKK! Fikk den nå, nydelig smak! Gleder meg til trening Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 400 meter er den innerste bana målt 30 cm inn i bana frå lista. Jepp, og for hver bane lengre ut løper du 2*pi=x meter. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Extreme Milk Chocolate Du kommer til å glede deg til hver gang du skal drikke en shake. Takk. Takk. Og igjen TAKK! Fikk den nå, nydelig smak! Gleder meg til trening Hehe bra, jeg er stuck med Double Rich Chocolate som har død smak + ikke så så god Bra du liker den, har du prøvd den med vann? Smaker godt da og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hehe bra, jeg er stuck med Double Rich Chocolate som har død smak + ikke så så god Bra du liker den, har du prøvd den med vann? Smaker godt da og. Har ikke prøvd med vann ennå. Litt skeptisk på å prøve det siden jeg fikk brekninger forrige gang jeg prøvde å blande pulver med vann menmen... Får vel prøve en gang Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) I dag var det en klein type som må ha tatt noe inni helvetes mange serier på skråbenken, for den ble seriøst aldri ledig. Gudene vet hva han drev med. I løpet av de tre kvarterene jeg fulgte med om den var blitt ledig var han der hver gang, enten bare lå han der eller løfta lett med reps i tresiffers-klassen. Herrejesus så forbanna jeg blir. Hadde det ikke vært for den nylige diskusjonen om diskriminering skulle jeg fortalt dere alle hva jeg mener om sånne folk. De kan kjøpe sin egen jævla skråbenk. Egentlig driter jeg i om jeg diskriminerer nå; ALLE DERE USANNSYNLIG-MANGE-REPS-MENNESKER ER PLAGSOMME. Edit: skråbenken var bare dråpen som fikk begeret til å renne over imho. De okkuperer verre ting. Endret 11. juni 2012 av Anaio 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Har ikke prøvd med vann ennå. Litt skeptisk på å prøve det siden jeg fikk brekninger forrige gang jeg prøvde å blande pulver med vann menmen... Får vel prøve en gang Liker å bruke vann, føler ikke at jeg for så oppblåst mage. Drikker mellom 2-3 shaker hver dag.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Noen som har erfaring med å handle fra x-life.no? Ganske greie priser på proteinpulver der akkurat nå, så fristet... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 400 meter er den innerste bana målt 30 cm inn i bana frå lista. Jepp, og for hver bane lengre ut løper du 2*pi=x meter. Utdyp ... 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 ALLE DERE USANNSYNLIG-MANGE-REPS-MENNESKER ER PLAGSOMME. Edit: skråbenken var bare dråpen som fikk begeret til å renne over imho. De okkuperer verre ting. Trolololol. Di samme fjottene jeg nevnte et par sider tilbake (Dips i knebøyracket) var tilbake idag. Gjett om di trengte 4 treningsbenker (der jeg trener har vi 5 totalt) for å løfte hantel-biceps-curl. Hver sin benk for nøkler og headset/briller/masse drit, 1 benk for manualene og 1 benk som di satt på. Jeg trengte en benk så jeg viste ganske tydelig med hele kroppsspråket mitt hva jeg syntes om slik idioti. Heldigvis hadde han ene høy nok sosial intelligens til og oppfatte det så han fjernet alt rasket ifra den ene benken... For min egen del var jeg "fornøyd" men det sto noen små pinnedyr og ventet på benk. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Bare jeg som håper kompisene til Corey browser DST? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Når vi er inne på klaging på enkeltmennesker på gymmen. Mine 2 værste er: En mann og ei dame som trener sammen, de tar akkurat samme øvelser, har akkurat like lange pauser, men de kan ikke trene annahver, de må okkupere 2 av alt. Værste var her om dagen, da de skulle trene barbell-scull-crushers, og okkuperte 2/2 Ez-stenger, ikke nok med det, men de skulle FØRST ha 5 sett med sittende bicepscurls med hantler, MENS de sa til en random som spurte om de brukte ez-stengene at de var optatt (de lå jo tross alt ubrukt bak de) De brukte ca 12 min på og gjøre seg ferdig med hantlene før de begynte og bruke ez-stengene. Det kokte i huet mitt, selvom jeg ikke ble påvirket av deres idioti. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Noen som har erfaring med å handle fra x-life.no? Ganske greie priser på proteinpulver der akkurat nå, så fristet... Handla derfra en gang, og det var ingen problemer rundt det. Fine priser og rask levering ____________________ Når det er snakk om slik idioti på sentrene så er jeg glad for at jeg er av den typen som tør å si ifra, i alle fall spørre om de faktisk bruker den benken som nøklene og vannflaska hviler på, eller om den gjengen som bruker knebøyracket som hvilebenk faktisk trener i den. Er dessverre alt for få som snur og trener på apparater i stedet for å si ifra til slike amøber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå