Herr Brun Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hater å være allergisk mot nesten all fisk! Jævla dritt ass. Reagerer på ca. samme måte som de med nøttealergi reagerer på nøtter, men mildere. Gjelder alle vanlige matfisker som jeg har prøvd. Blir bare verre for hver gang jeg prøver, så jeg nekter å prøve mer. Takk gud for lakseolje, hvis ikke hadde jeg jo ikke fått i meg noen bra fettsyrer... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tåler ikke smaken av fisk jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det kjem når du blir vaksen. 7 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vil absolutt tro at du overlever torskefileten der rullet i en krydderblanding med mel, for så å bli stekt enten i stekepanne eller ovnen. Ikke så mye smak fra selve fisken, egentlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke spesiellt glad i fisk selv, men fisketyper som smaker litt mer "kjøtt" går greit. Typisk laks, kveite, steinbit osv. Og det skal være stekt, kokt kjøtt er det vel ingen normale mennesker som liker. Torsk er noe av det verre jeg kan få servert. Og skalldyr er nok det aller verste. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fiskepille kokt kjøtt er det vel ingen normale mennesker som liker. Fårikål er nam, pinnekjøtt er det beste man kan spise. Jeg tror du er skada. 3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fiskepille kokt kjøtt er det vel ingen normale mennesker som liker. Fårikål er nam, pinnekjøtt er det beste man kan spise. Jeg tror du er skada. Fårikål er ett unntak, du er skada. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fårikål er nam, pinnekjøtt er det beste man kan spise. Jeg tror du er skada. Enig med pinnekjøtt, men det skal skjerpes i ovnen så ergo er det stekt. Så det så. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det skal seiast at det er stor forskjell på god og dårleg tilberedt mat. Eg har ete pinnekjøtt som smaka Sana Sol og torsk som smaka tran. Ein godt tilberedt torskemiddag er nydeleg. Den er veldig god på smak om du får det til. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Åh, deilig å trene igjen nå, etter en og en halv uke uten trening. Synes jeg klarte meg bra også, til tross for at jeg har vært sjuk en liten stund. 3000-meter på onsdag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dersom du bare er så gammel som du føler deg så kan hoften min kreve alderspensjon. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Og skalldyr er nok det aller verste. Åh, scampi ala tapas, blåskjellsuppe eller en deilig tilberedt forrett av kamskjell! Hva du går glipp av <3 2 Lenke til kommentar
laowi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Når man tar skulderpress, skal man da stoppe ved 90 grader eller gå hele veien ned? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Da var salaten ferdig 300g Stekt kylling 3 kokte Egg Isbergsalat 1 boks Mais 1 halv Løk 1 Avocado litt over en halv Rød paprika 4/11 agurk Også glemte jeg og kjøpe spinat Ser godt ut, gleder meg til imorgen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Æsj, det er ekkelt Er ikke så vanskelig å lære seg å like det. Og når du først liker det, er det dritgodt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Æsj, det er ekkelt Er ikke så vanskelig å lære seg å like det. Og når du først liker det, er det dritgodt. Spiller ingen rolle, i'm getting all kiiiiinds of gaaaaaaaaaaaaaaains Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Med løft på 350 kilo i knebøy, 250 kilo i benkpress og 322,5 kilo i markløft fjernet Walgermo sin gamle norgesrekord med fem kilos margin. Den nye rekorden lyder nå på 922,5 kilo totalt. Enig med de i kommentarfeltet - glad de skriver om styrkeløft Endret 4. juni 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Norgesrekord i sin vektklasse* vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå