Dufen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bedre enn ingenting. Jeg misunner virkelig folk som begynner sin treningskarriere som fyrstikker. Kan bare spise seg opp, så kommer definisjonen av seg selv. Jeg som begynte som et 109kgs fjell, kan se langt etter noe form for definisjon i det hele tatt. Har en kompis som har trent like lenge som meg. Jeg er langt sterkere en han, men han er gått fra å være syltynn til å bli godt definert og ser faktisk veltrent ut. Jeg er bare tynnfeit XD. Du trener jo som en vektløfter, med fokus på styrke og funksjonalitet... En som trener som en bygger vil ikke bli så sterk, men få mye masse... Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har tenkt på kylling og egg salat, men det blir vell litt kjedelig. Spiller ingen rolle hva det koster, regner ikke med at jeg klarer å bruke opp alt på mat. Grilla kylling Isbergsalat Mais Løk Avocado Rød paprika Tomat Apetina fetaost i chililake (hvis du vil lage mye salat som skal holde lenge bør du ikke helle over oljen i bolla, men hver gang du tar med deg på for eksempel skolen) Andre grønnsaker du digger Er ikke mye kjedelig. Det er dritdigg, er hva det er. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Har tenkt på kylling og egg salat, men det blir vell litt kjedelig. Spiller ingen rolle hva det koster, regner ikke med at jeg klarer å bruke opp alt på mat. Grilla kylling Isbergsalat Mais Løk Avocado Rød paprika Tomat Apetina fetaost i chililake (hvis du vil lage mye salat som skal holde lenge bør du ikke helle over oljen i bolla, men hver gang du tar med deg på for eksempel skolen) Andre grønnsaker du digger Er ikke mye kjedelig. Det er dritdigg, er hva det er. For og være ærlig mente jeg aldri at det var kjedelig, men lager sånn salat imorgen Uten fetaost og tomat da Endret 3. juni 2012 av Wizzlee 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det er en fyr der jeg trener, ganske så tynn. Går i overstram trenergenser og har usynlige lats, kjempe gøy Var også en gammel man som rodde, trodde han skulle brekke ryggen Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som har noen gode øvelser for å trene spenst? For å forbedre spensten din, så må både styrke og hurtighet utvikles videre. Finn deg en trapp. Gjerne en som er veldig lang. Ved siden av unnarennet i hoppbakker pleier det å være fine trapper til spensttrening. Hopp feks hele trappen opp med samlede bein, hopp annenhvert trinn opp, hopp hvert tredje trinn opp, hopp på en-og-en fot opp. Er litt usikker på hvilken frekvens man bør utføre hurtighetstrening ala dette - noen som vet hvor lang restitusjonstiden er på dette kontra vanlig styrketrening? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nja, skal du først drive med hopping er det like greit å sette seg inn i plyometrikk. Generelt vil trening av kraft og hurtighet være mer krevende enn "vanlig" styrketrening. Da dette går mer på sentralnervesystemet enn på musklene, for å være litt upresis. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dere som ikke kommer i kcal-overskudd. Det som ble spist før uten å tenke på dette da dere spiste som dere følte for er normalen, det ga den vektene dere har idag. Så trener dere 400kcal og må ha et overskudd på 300-500 kcal. Da snakker vi 900kcal ekstra maks. Det er 2 shakes ca det, klarer dere ikke på noen måte spise som før og mellom to måltider delt på 8 timers mellomrom drikke en shake? på 4-5-6 dl. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Noen som har erfaring med å kjøpe sko hos løplabbet? Ikke at jeg løper så mye, but when I do, my knær hurts like shit. Overpronerer og er plattfot, så det er kanskje ikke så rart. Edit. Dersom det er dager jeg sliter med kcal-inntaket tar jeg som oftest nøtter. 20 valnøtter er litt over 500kcal, og jeg klarer fint å ta ei valnøtt her og ei valnøtt der gjennom dagen. Eller en pose cashewnøtter på kvelden (usalta og som ikke er rista i regnskog...). Dadler er også effektivt med 50kcal per stykk, går fint ann å få ned 7-8 sånne iløpet av dagen. En avocado er også 300kcal og kan lett puttes i salat eller bare erstatte en annen kalorifattig grønnsak. Endret 4. juni 2012 av Anaio 2 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har bare god erfaring med löplabbet. De slenger deg på en tredemølle for å se på steget ditt og finne sko som passer. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Folkens, hva er deres favorittøvelse for isolering av triceps? Både personlige og objektive argumenter er lov. Jeg prøvde franskpress i dag og digga det, men vil jeg gå glipp av noen treningseffekter (vil for eksempel noe støttemusklatur forbli utrent siden det brukes én stang)? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Folkens, hva er deres favorittøvelse for isolering av triceps? Både personlige og objektive argumenter er lov. Jeg prøvde franskpress i dag og digga det, men vil jeg gå glipp av noen treningseffekter (vil for eksempel noe støttemusklatur forbli utrent siden det brukes én stang)? Mine favoritter: Benkpress/smal eller vanlig med kloss Smalbenk + strikk Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Folkens, hva er deres favorittøvelse for isolering av triceps? Både personlige og objektive argumenter er lov. Jeg prøvde franskpress i dag og digga det, men vil jeg gå glipp av noen treningseffekter (vil for eksempel noe støttemusklatur forbli utrent siden det brukes én stang)? Dette burde hjelpe deg angående triceps.Har implementert denne øvelsen selv og med Coa som witness to that fitness har jeg hatt suksess med den... http://vimeo.com/25983467 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Folkens, hva er deres favorittøvelse for isolering av triceps? Både personlige og objektive argumenter er lov. Jeg prøvde franskpress i dag og digga det, men vil jeg gå glipp av noen treningseffekter (vil for eksempel noe støttemusklatur forbli utrent siden det brukes én stang)? Liker pushdown med stang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er det ikkje sånn at du får med alle tre hovud på triceps extension og? I motsetning til pushdown der du ikkje får det? Triceps extension eller liknande er mine favorittar. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Er det ikkje sånn at du får med alle tre hovud på triceps extension og? I motsetning til pushdown der du ikkje får det? Triceps extension eller liknande er mine favorittar. Jepp, Rippetoe forklarer det ganske bra i videoen... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 All ære til Me. Ripptoe, men shitt han er glad i og snakke! Har btw adda den øvelsen sjøl, siden du annbefalte den så sterkt! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg for vondt i albuene av skullcrusher. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 French press (aka ez-bar triceps extention) og rope pull-down Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Til dere som sliter med metthetsfølelse og vil ha rimelige proteiner: Torskefilet i blokk. 400 gram til under 20-kroningen. Her har du altså over 85 gram med proteiner, nesten ingen karb og fett, og heller ikke så veldig mettende spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå