Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre enn ingenting. Jeg misunner virkelig folk som begynner sin treningskarriere som fyrstikker. Kan bare spise seg opp, så kommer definisjonen av seg selv.

 

Må nok si det samme som Zarac, her. Er ikke så lett å "bare spise seg opp" når du blir mett av 3 kyllinglår.. Hadde jeg ikke hatt metthetsfølelse så hadde livet vært fint :)

Lenke til kommentar

Hei, som sagt har jeg fått lønning. Sa tenker jeg p kjøpe mat som jeg kan spise på skolen osv isteden for brød. Noe tips til retter jeg lage store porsjoner av sånn at jeg kan spise det 3 dager på rad for eksempel. Helt kylling osv. tips?

 

Kyllingsalat, eggesalat, tunfisk med litt sitronsaft osv. kan jo kanskje være noe for deg? :)

Lenke til kommentar

Da spiser man ikke noe med mye fett i.

Proteinen er jo den samme så da blir det karben som må opp, og her er det lett.

Kan jo kjøpe egen karbbøtte for å så blande inn i proteinshaken så kan du lage 7-8 dl med 800kcal i.

 

Mnjaa.. Det er forsåvidt sant, kcal er kanskje ikke supervanskelig hvis jeg virkelig går inn for det, men protein er ikke så lett. Er ikke billig å kjøpe kylling og kjøtt til hvert måltid. Men som sagt er største problemet metthetsfølelsen. Er jeg mett, så klarer jeg ikke 3 egg til..

Lenke til kommentar

Har tenkt på kylling og egg salat, men det blir vell litt kjedelig. Spiller ingen rolle hva det koster, regner ikke med at jeg klarer å bruke opp alt på mat.

 

Erfarer selv at det meste som har med skolemat å gjøre rett og slett er gørrkjedelig. Skulle hatt med mamma og et stormkjøkken hver dag. Hva med baguetter stappet med kylling/kjøttdeig og potetsalat/godt blandet salat/smeltet ost. osv?

Lenke til kommentar

"spiller ingen rolle hva det koster" er ikke en særlig god holdning.. Hvordan reagerer du på melkeprodukter? Hvis du synes melkeprodukter er greit er skyr og kesam en kjempekilde til det. Spe på med litt kyllingfilet og du er good to go.

Mest fordi det er mine egne tjente penger og dette er det jeg vil bruke det på :p

Tåler alt, men er ikke veldig glad i fisk..

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Regner med at det blir kyllingsalater og baguetter fremover da

 

Du skal ikke kimse av det. Kyllingsalat med baguette er noe av det hærligste som finnes imo. Salaten blir ekstra sweet hvis du putter cæsar dressing og brødkurtonger i. ;)

Mye bedre en kjedelig brød med svett slami :)

Lenke til kommentar

Regner med at det blir kyllingsalater og baguetter fremover da

 

Du skal ikke kimse av det. Kyllingsalat med baguette er noe av det hærligste som finnes imo. Salaten blir ekstra sweet hvis du putter cæsar dressing og brødkurtonger i. ;)

Mye bedre en kjedelig brød med svett slami :)

 

Hvis du sier det så... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...