Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Nei, men det burde være et krav at ALLE som registrerer seg må hake av for: "sett og forstått" på en side om søking før de får tilgang til forumet...

Hvis man må google for å forstå et innlegg kan man like gjerne google emnet in the first place. Da kan vi jo bare legge ned forumet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men det burde være et krav at ALLE som registrerer seg må hake av for: "sett og forstått" på en side om søking før de får tilgang til forumet...

Hvis man må google for å forstå et innlegg kan man like gjerne google emnet in the first place. Da kan vi jo bare legge ned forumet :)

Det er ikke det jeg snakker om og det forstår du utmerket godt....

Jeg sikter til alle TULLINGENE som spør uten å ha søkt om ting... Og da SPESIELT: "større biceps og sixpack..."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, i sommer tenkte jeg å kjøre igang med grunnprogrammet til RYP: https://www.tn.no/ryp og samtidig kjøre et seriøst kosthold. Skal gå til innkjøp av denne pakken: https://www.tn.no/butikk/produkt/grunnpakke og ha et variert kosthold ved siden av.

Problemet med kostholdet blir nok når jeg er på jobb. Jeg kommer til å jobbe på et utested fra kl: 21-05, onsdag til lørdag. Da er jeg hele tiden fysisk aktiv og går rundt og samler inn glass. Siden det er veldig høyt tempo, får jeg aldri tid til å sette meg ned med et ordentlig måltid. Jeg tenker det kan være lurt å ta med noen bananer, nøtter og en proteinshake og spise en boks tunfisk med grønnsaker når jeg kommer hjem. Er dette lurt? Jeg forbrenner ganske mye når jeg jobber og. Veier i overkant av 90kg og er nesten 2 meter høy, så jeg trenger vell en del mer kcal med jobb en hvis jeg skulle kjørt programmet vanlig?

Lenke til kommentar

Hva skal jeg trene for å få sixpack fortest mulig? Trenger det til sommeren! :hm:

And allso!, armene mine henger etter resten av kroppen.

Vurderer å kjøre :

Bicepscurls 12x3

Curling med stang 12x3

Smale curls med ez-stang 6x2 (burde kjøre tungt når man kjører smalt, bygger mye mer ut til siden)

Også 3 sett til failure med veldig lett vekt (20reps +) helt til slutt, sånn at jeg blir støl, da man bygger mer etter man har blitt støl.

Tror dere dette funker? vurderer å kjøre dette oppsettet på benkdagene.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hva skal jeg trene for å få sixpack fortest mulig? Trenger det til sommeren! :hm:

Vurderer å kjøre :

Bicepscurls 12x3

Curling med stang 12x3

Smale curls med ez-stang 6x2 (burde kjøre tungt når man kjører smalt, bygger mye mer ut til siden)

Også 3 sett til failure med veldig lett vekt (20reps +) helt til slutt, sånn at jeg blir støl, da man bygger mer etter man har blitt støl.

Slank deg for å få sixpack.

Kjøre biceps på benkdagene? Kva som er vits?

Kjør biceps dei dagene du trener rygg. Kjør triceps dei dagene du trener bryst/skuldra.

Hei, i sommer tenkte jeg å kjøre igang med grunnprogrammet til RYP: https://www.tn.no/ryp og samtidig kjøre et seriøst kosthold. Skal gå til innkjøp av denne pakken: https://www.tn.no/bu...dukt/grunnpakke og ha et variert kosthold ved siden av.

Problemet med kostholdet blir nok når jeg er på jobb. Jeg kommer til å jobbe på et utested fra kl: 21-05, onsdag til lørdag. Da er jeg hele tiden fysisk aktiv og går rundt og samler inn glass. Siden det er veldig høyt tempo, får jeg aldri tid til å sette meg ned med et ordentlig måltid. Jeg tenker det kan være lurt å ta med noen bananer, nøtter og en proteinshake og spise en boks tunfisk med grønnsaker når jeg kommer hjem. Er dette lurt? Jeg forbrenner ganske mye når jeg jobber og. Veier i overkant av 90kg og er nesten 2 meter høy, så jeg trenger vell en del mer kcal med jobb en hvis jeg skulle kjørt programmet vanlig?

Grunnpakke er BS.

Kjøp whey100% og ein shaker. Blir både billigare og bedre. Resten er berre ripoff.

Resten høres veldig greit ut

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøre :

Bicepscurls 12x3

Curling med stang 12x3

Winstrol, Deca og ECA... :mrgreen:
Lenke til kommentar

Mens vi snakker om six packs; jeg tror at jeg er immun mot slikt. Har stålkontroll på kosthold og aktivitetsnivå, men uansett hvordan jeg balanserer inn/ut-ligningen, blir jeg ikke kvitt fettet på magen. Er 190cm høy (200cm med stor flosshat) og har veid inn på alt fra 74kg til 85kg det siste året. Når jeg ligger lavt snakker vi tynnfeit, med antydning til beinrangeltendenser. På tross av dette kan jeg ikke skryte på meg noe 2-pack, 4-pack, eller 6-pack, UANSETT lysforhold og om jeg legger godviljen til eller ei.

Er jeg genetisk fucked, eller gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar

Er jeg genetisk fucked, eller gjør jeg noe feil?

Jepp.

Meir musklar overall vil kanskje hjelpe sidan du strekker huda litt meir, men til sjuande og sist er det snakk om låg nok feittprosent. Nokon klarar seg på 10%, andre må ned i 6%. Eg må sjølv ganske langt ned for å få dei fram. Har ikkje noko stort behov for å få dei fram med det første. Tar det eventuelt når eg er blitt ein god del større, ikkje det eg bryr meg mest om.

Lenke til kommentar

Bedre enn ingenting. Jeg misunner virkelig folk som begynner sin treningskarriere som fyrstikker. Kan bare spise seg opp, så kommer definisjonen av seg selv.

Jeg som begynte som et 109kgs fjell, kan se langt etter noe form for definisjon i det hele tatt. Har en kompis som har trent like lenge som meg. Jeg er langt sterkere en han, men han er gått fra å være syltynn til å bli godt definert og ser faktisk veltrent ut. Jeg er bare tynnfeit XD.

Lenke til kommentar

Jeg startet som en liten undervektig kæll på ca 58 kg. Vi som starter i denne enden av skalaen må slite, jobbe og karre til oss hvert eneste lille gram. Det er ikke bare, bare å spise seg opp. Definisjonen kommer ikke noe lettere hvis man ikke har genetikken til det. Gresset er alltid grønnere på den andre siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg startet som en liten undervektig kæll på ca 58 kg. Vi som starter i denne enden av skalaen må slite, jobbe og karre til oss hvert eneste lille gram. Det er ikke bare, bare å spise seg opp. Definisjonen kommer ikke noe lettere hvis man ikke har genetikken til det. Gresset er alltid grønnere på den andre siden.

Men du trenger sikkert ikke å slite med løshud, strekkmerker osv? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...