Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns Crossfit virker gøy, men jeg tror jeg ville gått for mye lavere vekt evt. litt annerledes øvelser pga. krav til teknikk, men da er det jo plutselig ikke Crossfit lenger ^^ Sett mye stygt på Youtube men det er vel ikke alle trenere som lar de holde på med så dårlig teknikk. Ikke at jeg kan ta ifra de elite-Crossfit-utøverne noe, de er jo i super form.

Lenke til kommentar

Herre jemini, de nye treningsskoene mine er bra! Se for dere å dyppe føttene ned i to lodne, søte kaniner fuktet med whiskey og med tusenlapp-innlegg!

 

Gang det med 10 og dere er ikke i nærheten!

 

 

Jeg bruker kaniner som metafor siden dette er et barnevennlig forum. I all sannhet, det er mer som en whiskeydryppende, tusenlappreget vagina.

 

Endret av Patrick123
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Synes personlig det er helt latterlig, bare se på hanguppsa som blei utført i filmen, altfor lite fokus på teknikk. Rimelig sikker på at skade grunnet trening ratioen er vanvittig høy.

 

Dette er da min personlige synsing..

Enig, blir det ikke å jukse når de spreller så fælt med bena også?

Lenke til kommentar

Synes personlig det er helt latterlig, bare se på hanguppsa som blei utført i filmen, altfor lite fokus på teknikk. Rimelig sikker på at skade grunnet trening ratioen er vanvittig høy.

 

Dette er da min personlige synsing..

Enig, blir det ikke å jukse når de spreller så fælt med bena også?

Mja. Det vil være lettere, men om det er juks er jo et spørsmål om hva du sammenligner med. Å sammenligne kipping pull-ups med vanlige blir jo selvfølgelig rart. Grunnen til at de kjører kipping pull-ups er vel fordi det er a) lettere, og b) tar mindre tid. Da mange av de såkalte WOD (workout of the day) enten går på tid eller skal ha et latterlig høyt antall repetisjoner. Se f.eks. på en som går under navnet 'Fran':

21 thrusters (frontbøy med push press på toppen) ca 40kg for menn, 30kg for kvinner

21 pull-ups

 

15 thrusters

15 pull-ups

 

9 thrusters

9 pull-ups

 

Hvor en da konkurrerer på tid.

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Typ lage stekeskorpe i stekepanne og steke lenge i ovnen, men hvor lenge? ^^,

Helt riktig! Så lenge som du har tid til, egentlig. Hvordan dyr er det?

 

Storfe, noe mer enn det vet jeg ikke. :D

 

Hva slags temperatur skal jeg velge om jeg har tenkt til å la den stå sånn tre timer?

Endret av OlafG
Lenke til kommentar

Høres forsåvidt relativt ubehagelig ut å fylle "kaninen" med sedler :green:

For ikke å snakke om Whiskey...

Hvordan dyr er det?

Hva slags :tease:

 

Jeg begynte for øvrig på 4 rep-delen av RYP i dag. WTF, så sliten. På en helt annen måte, liksom.

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Storfe, noe mer enn det vet jeg ikke. :D

 

Hva slags temperatur skal jeg velge om jeg har tenkt til å la den stå sånn tre timer?

Spørs litt på størrelsen. Så lenge du kommer deg opp til 56 grader så er det gull. Det beste er selvfølgelig å steke på den graden du ønsker å ha på kjøttet, men jeg er liiitt usikker på hvorvidt 3 timer holder til det. Du kan jo prøve deg på 80 grader. Se hvordan tingene ligger an halvannen time uti og enten heve eller senke tempen. :)

 

 

Hvordan dyr er det?

Hva slags

Jeg begynte for øvrig på 4 rep-delen av RYP i dag. WTF, så sliten. På en helt annen måte, liksom.

Tsk. Når man studerer matematikk er språket det første som forsvinner. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...