Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Enda godt du la igjen et "suvenir" som takk for den gode servicen :-) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Endte med at jeg gikk på pt-timen for å slippe å måtte betale for den (noe jeg hadde måttet, ringte og spurte) eller for en legetime for å få erklæring. Endte med at jeg kastet opp i ei søplekasse (takker gudene for at den stod der den stod) underveis. Tror han angret på at han sa nei til å flytte den når jeg ringte tidligere på dagen. Satser på at jeg fikk litt ut av timen likevel! No pain, no gain! Suck it up! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Synes egentlig ikke det var så dårlig service. Jeg ringte jo rett før timen (siden jeg hadde tidlig time), og da krevde de legeerklæring dersom jeg skulle slippe å betale. For alt de vet kunne jeg bare ha sagt jeg var syk. Og en legeerklæring ville kostet både bussturen til og fra legekontoret i tillegg til en time og erklæring, så da ville det blitt omtrentlig det samme i grunnen. Siden jeg har tegnet meg for 36pt-timer er de ganske rimelige per stykk. Burde egentlig droppa pt-timen og sendt regress til restauranten som står bak faenskapet. Men litt mer on-topic; tar muskulaturen noe skade av å bli trent når formen er dårlig? Slik som i dag, for eksempel. Forutsatt at den er greit restituert. Vil treningen være dels bortkastet, eller har ikke dette noe å si når den dårlige formen skyldes f. eks allergi og ikke infeksjon/inflammasjon? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Byfc6SBqM-w Mer hardcore med eggehviter og frossen kylling! Likte at han snortet kreatinen... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 No pain, no gain! Suck it up! I denne situasjonen er jeg veldig lite enig. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Byfc6SBqM-w Jeg tror jeg elsker han fyren... Haha! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg er 17 år, og trener styrke og utholdenhet. Målet er å komme inn i forsvaret uten problemer (fgtj). Burde jeg begynne med kosttilskudd som whey protein, eller creatin? Har creatin noen negative effekter på kroppen? Er det noen flere kosttilskudd jeg burde tenke på? Kreatin gjør at du pisser ut av ræva de første dagene du bruker det. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) omfg! No har eg leana i snart 3 månad... steik så misunneleg eg er på han fyren der:(((( @Zarac, kun om du overdosa den. Det er listet opp som "sideeffect ved overdose". Eg har aldri opplevd noe liknandes da (men så he ikkje eg overdosa den heller) Endret 30. mai 2012 av cefey 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg er 17 år, og trener styrke og utholdenhet. Målet er å komme inn i forsvaret uten problemer (fgtj). Burde jeg begynne med kosttilskudd som whey protein, eller creatin? Har creatin noen negative effekter på kroppen? Er det noen flere kosttilskudd jeg burde tenke på? Uten at jeg på noen måte skal si at det er sant, for dette vet jeg ingenting om; så står det på tn.no at kreatin ikke er anbefalt for barn under 18 år. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 omfg! No har eg leana i snart 3 månad... steik så misunneleg eg er på han fyren der:((( Eg synest det er kjempegreier å ete lite mat, men då får eg ikkje i meg nok. Hadde eg latt svolten styrke inntaket ville eg vore nede på 70kg snart. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Vurderer å bytte ut foroverbøyd roing med T-bar row, elle Pendlay row. Er det stor forskjell på hva man får ut av de forskjellige øvelsene? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 3 x 100kg i knebøy i dag. Ny 3RM! 1RM fra forrige stevne uten utstyr var nettopp 100kg, og nå går 3 reps greit. Fremgang er kjekt. Markløft med drakt på onsdag, blir spennende. Starter på 2 x 140kg og jobber meg oppover . Grattis! Meget imponerende Kom med oppdatering på onsdagen a! Da er økta ferdig. Resultatet ble som følger: 1 x 130kg (gammel pers fra februar) 1 x 140kg 1 x 150kg 1 x 160kg (ny pers med 30kg) Kroppsvekt i morges var 83kg. Jeg kjente at drakten var en god del strammere på en 5kg større kropp, så 2reps var uaktuelt. 160kg var griselett, men kjente da at jeg begynte å bli sliten, så avsluttet der. I markløft er det ekstremt viktig å gi seg mens man er på topp, for å få et psykisk boost til neste stevne. 170kg og 2 x kroppsvekt skal gå fint til neste stevne, som er i slutten av Juni . 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Vil gjerne deler eit par bilder av ein fyr eg snakker med. Han er frå ei lite bygd i Russland. Han er 16år, driver med bryting. Dei har ikkje gym i bygda hans, så han var aldri i gymmen i heile sitt liv. Einaste utstyr han har, er 2 kettlebell på 12kg, stang for pull-ups og stenger for dips (dei 2 parallele). Han bruker ikkje protein, creatin eller noe som helst, for det har ikkje han råa til. Det går i melk, egg, kjøtt, grønnsaker osv. Men tross alt, har er bilder av han som 15-16 åring http://cs10831.userapi.com/v10831859/ef1/M7pFfMikg8Y.jpg http://cs305114.user...U4HyIIGFlPw.jpg http://cs11207.usera.../y_8058818c.jpg http://cs11207.usera.../y_fc3bad14.jpg http://cs10562.usera.../z_bc7bcbe0.jpg Eg blir stor imponert, kva folk greier å oppnå egentleg. Stor respekt til han. Utan noe kunnskapp, supps, gym eller noe annet. Berre stor ønske om å bygge muskler og hardt arbeid! Endret 30. mai 2012 av cefey 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Coa Skrevet 30. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2012 Spenstig å poste bilder av en halvnaken russisk gutt du utveksler bilder med. 21 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det massevis av protein i mjølk, egg og kjøtt. Et du det kvar dag klarar du fint å fylle opp utan pulver. Ikkje er det sånn at om du tar inn mindre enn 2g per kg går alt i dass heller. Han har nok gjort meir enn å slenge rundt på ei 12kg kettlebell og sikkert lagt på vekt i dips. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Spenstig å poste bilder av en halvnaken russisk gutt du utveksler bilder med. ahahahaha Skal eg dele e-mail hans med deg? Det massevis av protein i mjølk, egg og kjøtt. Et du det kvar dag klarar du fint å fylle opp utan pulver. Ikkje er det sånn at om du tar inn mindre enn 2g per kg går alt i dass heller. Han har nok gjort meir enn å slenge rundt på ei 12kg kettlebell og sikkert lagt på vekt i dips. Seff, Men syns han har oppnåd meir enn mange 18-20 åringer eg ser i gym kvar dag:) Som bruker alt mulig tilskudd før/under/etter trening. Og utan noe spess utstyr... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Ser ut som en random fyr fra landet som bor på gård imo... Dere bygutter vet jo ikke hva det vil si å klatre i trær engang Endret 30. mai 2012 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ser ut som en random fyr fra landet som bor på gård imo... Dere bygutter vet jo ikke hva det vil si å klatre i trær engang Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Hva mener dere om og lage proteinshakes med vanilje is? Jeg ønsker økt muskelmasse & vekt! Men jeg sliter mildt sagt med og spise mye ettersom jeg aldri har spist mye i mitt liv! Er 193/rundt 80kg Endret 30. mai 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Blir vel som en gainer det. Kcal er kcal, ikke vær kresen om målet er å få nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå