Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber med å gradvis lirke inn mer styrketrening i øktene hennes. Men hele tiden er det "kan vi gjøre mer kardio, mer kardio", hehe :) Jeg spurte henne, hvordan reiser du deg om du ligger på magen og skal opp? Hun klarer faktisk å UNNGÅ å bruke håndleddene helt ubevisst, så om hun har gjort det i 30 år er det vel litt som skal tas igjen.. Brystpress med manualer, der er 3kg nok. Så vi har en jobb å gjøre :D Hehe. Men siden hun er såpass forsiktig av seg så MÅ jeg inngå kompromisser, jeg kan ikke skremme henne vekk med kettlebells og manualer hver økt.

Lenke til kommentar

Varm opp panna, ha litt olje opp i.

Leg kyllingfilet og steik den på sterkt varme i 2-3min på kvar side.

Skru ned varme, legg noe oppskjerte tomater rundt/under filet og ha på lokket.

Etter ca 10min, ha ruccola ned i panna/under filet. Snu om 5min og la det steike i 5min til.

Ruccola og tomater gir fantastisk smak til kyllingen og er sunt:)

http://www.livestrong.com/slideshow/556857-20-delicious-protein-powder-recipes-that-are-not-shakes/#slide-1http://www.livestrong.com/slideshow/556857-20-delicious-protein-powder-recipes-that-are-not-shakes/#slide-1

Lenke til kommentar

Si meg, hvorfor bruker man PT til kardiotrening? Heiagjeng/oppmuntring?

Kvifor bruke PT i det heile når ein kan bruke DST? ;)

Fordi 80% av de som poster (svarer) her bare svarer på kunnskap de ha tilegnet seg fra tåpelige steder og dårlige kilder.

Ikke det at PTer kan så mye mer..

Lenke til kommentar

Hvordan tilbereder dere kyllingfillet?

Ingenting slår mørheten du får av 50 min i ovnen på 150 grader :)

Eller 35 min på 175 grader :D Åherregud, det blir så mørt at man nesten blir redd :love:

Btw: skal man ha det så mørt som mulig, så er det vel sous vide som gjelder. Om du vil kan du få ytrefileten din så mør at du kan smøre den på brødskiva.

Endret av stizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si meg, hvorfor bruker man PT til kardiotrening? Heiagjeng/oppmuntring?

Tja. ta f. eks hun jeg trener som ikke føler seg komfortabel med å trene når andre ser henne (aldri satt sin fot på et gym), og er litt sjenert for å trene utendørs også.. da er det kanskje greit å ha noen til å støtte seg. Dessuten, kondisjonstrening/kardio under en PT-time er mer intervalløvelser og hopp og sprett enn å løpe på tredemølle. Hvertfall for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...