€uropa Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Kjører du 4-etasjers buss eller noe slikt, siden du har så høy garasje? 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Er egentlig en hangar til privatjeten min. Kommer fra gård = stor garasje. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg jobber med å gradvis lirke inn mer styrketrening i øktene hennes. Men hele tiden er det "kan vi gjøre mer kardio, mer kardio", hehe Jeg spurte henne, hvordan reiser du deg om du ligger på magen og skal opp? Hun klarer faktisk å UNNGÅ å bruke håndleddene helt ubevisst, så om hun har gjort det i 30 år er det vel litt som skal tas igjen.. Brystpress med manualer, der er 3kg nok. Så vi har en jobb å gjøre Hehe. Men siden hun er såpass forsiktig av seg så MÅ jeg inngå kompromisser, jeg kan ikke skremme henne vekk med kettlebells og manualer hver økt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Si meg, hvorfor bruker man PT til kardiotrening? Heiagjeng/oppmuntring? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Pushups på knyttnevene? Si meg, hvorfor bruker man PT til kardiotrening? Heiagjeng/oppmuntring? Man har for mye penger Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 http://www.klikk.no/produkthjemmesider/shapeup/trening/article760977.ece Hvorfor er ikke knebøy med her? Blir i like godt humør hver gang jeg leser treningsartikler fra side2, klikk, vg o.l. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Eller bulgarske utfall, som jeg syns tar mye mer enn vanlige utfall på rumpa. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Hvordan tilbereder dere kyllingfillet? Endret 28. mai 2012 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Hvordan tilbreder dere kyllingfillet? Tilbereder ikke kylling. Spiser den rå. Helst før den er pakket og sendt til butikken. Endret 28. mai 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Hvordan tilbereder dere kyllingfillet? Puttar heile fileten oppi steikepanne. Svir den først litt i panna på kvar side på varme 3-4, skrur ned varmen til 1-2 og legg lokk på for å la den bli gjennomkokt og litt saftig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Stekes i panna. Smør om du ikke er på diett. Grillkrydder i alle tilfeller. Spises med naturris/kokte poteter/fullkornspasta, grønnsaker. Saus om du er storkar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Hvordan tilbereder dere kyllingfillet? Skjær i strimler, steik sammen med brokkoli, chilipepper i pakke, champingjon, løk og gjerne mais. Og ris har du også. Søl over litt soyasaus på slutten av steiketiden. Maggy juicy er også digg. Endret 28. mai 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Si meg, hvorfor bruker man PT til kardiotrening? Heiagjeng/oppmuntring? Kvifor bruke PT i det heile når ein kan bruke DST? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Varm opp panna, ha litt olje opp i. Leg kyllingfilet og steik den på sterkt varme i 2-3min på kvar side. Skru ned varme, legg noe oppskjerte tomater rundt/under filet og ha på lokket. Etter ca 10min, ha ruccola ned i panna/under filet. Snu om 5min og la det steike i 5min til. Ruccola og tomater gir fantastisk smak til kyllingen og er sunt:) http://www.livestrong.com/slideshow/556857-20-delicious-protein-powder-recipes-that-are-not-shakes/#slide-1http://www.livestrong.com/slideshow/556857-20-delicious-protein-powder-recipes-that-are-not-shakes/#slide-1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Si meg, hvorfor bruker man PT til kardiotrening? Heiagjeng/oppmuntring? Kvifor bruke PT i det heile når ein kan bruke DST? Fordi 80% av de som poster (svarer) her bare svarer på kunnskap de ha tilegnet seg fra tåpelige steder og dårlige kilder. Ikke det at PTer kan så mye mer.. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Hvordan tilbereder dere kyllingfillet? Ingenting slår mørheten du får av 50 min i ovnen på 150 grader Eller 35 min på 175 grader Åherregud, det blir så mørt at man nesten blir redd Btw: skal man ha det så mørt som mulig, så er det vel sous vide som gjelder. Om du vil kan du få ytrefileten din så mør at du kan smøre den på brødskiva. Endret 28. mai 2012 av stizzen 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2012 Si meg, hvorfor bruker man PT til kardiotrening? Heiagjeng/oppmuntring? Tja. ta f. eks hun jeg trener som ikke føler seg komfortabel med å trene når andre ser henne (aldri satt sin fot på et gym), og er litt sjenert for å trene utendørs også.. da er det kanskje greit å ha noen til å støtte seg. Dessuten, kondisjonstrening/kardio under en PT-time er mer intervalløvelser og hopp og sprett enn å løpe på tredemølle. Hvertfall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå