Thor - God Of Thunder Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Haugesund enn så lenge. Flyttar til Porsgrunn i sommar. Progym i skien har nøkkelkort, er billig og er godt utstyrt, om du er på leiting etter noko Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Friskhuset i Porsgrunn har visst også åpent fra 05-24 fikk jeg vite her om dagen. Nytt senter på til sammen 2500kvm. Tenkte ta meg en prøvetime der for å se nå snart. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Friskhuset er veldig bra, vært der et par ganger. Dog er det dyyyyrt! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Haha, var akkurat prisen eg skulle til å spørre om. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt slikt tykt tau som henger fra taket i gymsaler? Har lyst til å "klatre" =) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Burde være mulig å få kjøpt gode tau i div. båtforretninger Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt slikt tykt tau som henger fra taket i gymsaler? Har lyst til å "klatre" =) Send meg PM med adresse så skal du få tauet gratis, du betaler porto... Jeg jobber med slikt... Hvem hadde vel trodd det? 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Selvfølgelig jobber du med slikt; Du fanger jo hval med de tauene. Endret 27. mai 2012 av wingeer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Trudde han fanga dei med hendene eg? 8 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet 8 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hun ene dama jeg trener er 30 og hadde aldri trent før i sitt liv før hun leide inn personlig trener i fjor (har overtatt henne fra en kollega). Hun er veldig slank. - Hun kan ikke lene seg på håndflatene, for det gjør vondt i håndleddet (veldig svake og tynne). Så det vil si at alle øvelser hvor man lener seg på armene vil/kan hun ikke gjøre. - Ekstrem pollenallergi, så hun kan ikke gjøre noe utendørs på denne tiden av året. - Vil gå ned ca 2kg men ønsker ikke å gi opp sjokoladen hun spiser hver eneste dag (veier 52kg). - Har ekstremt lavt blodtrykk, så kan ikke gjøre øvelser hvor hun er på gulvet og deretter reiser seg raskt, eller sitter og reiser seg raskt. - Sliter med variasjoner av crunches og øvelser hvor armene er over hodet, fordi nakkemusklene hennes blir ekstremt stramme. Jeg føler meg begrenset Men jeg antar det er vel sånne folk man lærer å tenke utenfor boksen på grunn av. Evt. man MÅ sitte i boksen Heldigvis er hun ikke negativ til å prøve ting, men alle de nevnte tingene er som sagt kludrete. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor tror du at du fikk henne fra en annen? 8 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor ønsker hun å gå ned i vekt når hun allerede veier 52 kg? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Tror du skal lure i henne kalorioverskudd før hun tenker på noe annet... Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 - Hun kan ikke lene seg på håndflatene, for det gjør vondt i håndleddet (veldig svake og tynne). Så det vil si at alle øvelser hvor man lener seg på armene vil/kan hun ikke gjøre. Hun kan jo gå ned på "forarmer". altså alt frå håndledet ned til albuen. Det begrenser dei fortsatt, men gir deg litt fleire øvelser å velge mellom. Samt, trening av forarmer (curls, reverse curls) vil hjelpe ho godt. - Vil gå ned ca 2kg men ønsker ikke å gi opp sjokoladen hun spiser hver eneste dag (veier 52kg). Enig med Doof. Fortell ho, at ved å legge på seg 5kg muskler, vil ho se BEDRE ut, fordi fett % vil jo gå ned (lean gains) tenker eg på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Men ikke si noe som: se for deg 10 pakker kjøttdeig med muskler, så stapper vi bare det under huden din - så blir du så pen så. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Squatz and oatz høres ut som det beste for henne, men fokuset må vel (dessverre) være på ønskene hennes, ikke på hva hun har godt av. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ho er vel eit eksempel på ein person som hadde hatt ufattelig godt av å bli litt trent, men det er lettare sagt enn gjort å overbevise ho om det. Når handledda ikkje kan halde di eiga vekt er det ikkje mykje å skryte av. Og framleis vil ho fjerne endå meir feitt på kroppen. Nei, takke meg til jentene på fitnessbloggen. 3 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt slikt tykt tau som henger fra taket i gymsaler? Har lyst til å "klatre" =) Send meg PM med adresse så skal du få tauet gratis, du betaler porto... Jeg jobber med slikt... Hvem hadde vel trodd det? Må bare finne ut sånn ca. hvor høyt det er i garasjen. Stor garasje, så jeg tipper 7-ish meter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå