Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man får kjøpt slikt tykt tau som henger fra taket i gymsaler? Har lyst til å "klatre" =)

Send meg PM med adresse så skal du få tauet gratis, du betaler porto... :)

Jeg jobber med slikt... Hvem hadde vel trodd det?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hun ene dama jeg trener er 30 og hadde aldri trent før i sitt liv før hun leide inn personlig trener i fjor (har overtatt henne fra en kollega). Hun er veldig slank.

- Hun kan ikke lene seg på håndflatene, for det gjør vondt i håndleddet (veldig svake og tynne). Så det vil si at alle øvelser hvor man lener seg på armene vil/kan hun ikke gjøre.

- Ekstrem pollenallergi, så hun kan ikke gjøre noe utendørs på denne tiden av året.

- Vil gå ned ca 2kg men ønsker ikke å gi opp sjokoladen hun spiser hver eneste dag (veier 52kg).

- Har ekstremt lavt blodtrykk, så kan ikke gjøre øvelser hvor hun er på gulvet og deretter reiser seg raskt, eller sitter og reiser seg raskt.

- Sliter med variasjoner av crunches og øvelser hvor armene er over hodet, fordi nakkemusklene hennes blir ekstremt stramme.

Jeg føler meg begrenset :p Men jeg antar det er vel sånne folk man lærer å tenke utenfor boksen på grunn av. Evt. man MÅ sitte i boksen :green: Heldigvis er hun ikke negativ til å prøve ting, men alle de nevnte tingene er som sagt kludrete.

Lenke til kommentar

- Hun kan ikke lene seg på håndflatene, for det gjør vondt i håndleddet (veldig svake og tynne). Så det vil si at alle øvelser hvor man lener seg på armene vil/kan hun ikke gjøre.

Hun kan jo gå ned på "forarmer". altså alt frå håndledet ned til albuen. Det begrenser dei fortsatt, men gir deg litt fleire øvelser å velge mellom.

Samt, trening av forarmer (curls, reverse curls) vil hjelpe ho godt.

- Vil gå ned ca 2kg men ønsker ikke å gi opp sjokoladen hun spiser hver eneste dag (veier 52kg).

Enig med Doof. Fortell ho, at ved å legge på seg 5kg muskler, vil ho se BEDRE ut, fordi fett % vil jo gå ned (lean gains) tenker eg på.

Lenke til kommentar

Ho er vel eit eksempel på ein person som hadde hatt ufattelig godt av å bli litt trent, men det er lettare sagt enn gjort å overbevise ho om det. Når handledda ikkje kan halde di eiga vekt er det ikkje mykje å skryte av.

Og framleis vil ho fjerne endå meir feitt på kroppen. Nei, takke meg til jentene på fitnessbloggen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får kjøpt slikt tykt tau som henger fra taket i gymsaler? Har lyst til å "klatre" =)

Send meg PM med adresse så skal du få tauet gratis, du betaler porto... :)

Jeg jobber med slikt... Hvem hadde vel trodd det?

:love: Må bare finne ut sånn ca. hvor høyt det er i garasjen. Stor garasje, så jeg tipper 7-ish meter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...