Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke akkurat hvor dypt som er godkjent i en konkurranse, men jeg sitter nesten på hælene når jeg stopper. Jeg går dypere enn CYC gjorde da han satte verdensrekorden nå nylig. Jeg kan gå bittelitt dypere, men da slår vektstanga i stoppen på stativet.

Hvis du går så dypt at du ikke kan gå dypere, så går du dypt. Slik som CYC gjorde er hva som er godkjent under konkurranse.

Lenke til kommentar

Jeg er "the face" og han som brøler.

Hadde trodd du var sterkere doofen.

Hæ? Jeg veier 65 kg...

edit: hvilket skulle tilsi 2xbw under arbeidssettene og 2,25xbw i 1rm...

Aha. Trodde du var større enn det også :p

En ulykke kommer sjelden alene.

Lenke til kommentar

Nice!

Kjørte med 80kg idag, 3x5, etter 1 timer med intervaler:)

Trur eg holder meg på 80-100 i eit par månad, få på plass teknikk (siden det er rundt 3 år siden eg kjørte squats sist), så begynner eg å legge på vekt, når eg avslutter leaning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Du har ikke sett før/etter bilder?

hvor?

De fleste har treningslogg her...

Etter det jeg har sett ble jo storken faktisk litt skinnypack...

Hva har DU å vise til da? ;)

Hva i all verden har det med saken å gjøre? Det er ikke jeg som har påstått noe her. Det var du som påstod at storken har hatt enorm fremgang. :)

Anyway, selv om jeg synes storken ikke har hatt så god fremgang synes jeg at han har rett i mye og er flink i å konkretisere meningene sine. Han sitter jo på en vanvittig mengde kunnskap når det kommer til trening og kosthold!

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg er en blanding av meathead og showoff :p

Hvilken er du? :D

Jeg synes det er litt småidiotisk å ikke ha lov til å droppe vekter på gym. OK at man ikke skal brife med å slenge rundt vekter hele tiden, men det må vel være lov å være litt sliten etter en omgang benkpress med manualer eller overhead press. Slik sett er jeg nok litt meathead. :)

Også er jeg nok til tider seizure.

Lenke til kommentar

Hva i all verden har det med saken å gjøre? Det er ikke jeg som har påstått noe her. Det var du som påstod at storken har hatt enorm fremgang. :)

Anyway, selv om jeg synes storken ikke har hatt så god fremgang synes jeg at han har rett i mye og er flink i å konkretisere meningene sine. Han sitter jo på en vanvittig mengde kunnskap når det kommer til trening og kosthold!

Enig med deg på det punktet at man ikke må fremvise enorm fremgang eller "perfekt" kropp for å sitte på erfaringer som kan være gull verdt for andre. Selv har jeg gått fra å være overvektig (~100kg 50%kroppsfett) til skinny(64kg ~6-8% kroppsfett) til normal nåværende (~68kg ~10% kroppsfett). Høyden min er 176cm, så 68 kg med greit med muskler gjør at selvfølelsen er god som bare det - men vil (og skal) alltids komme lengre.

Skulle utseende eller fremgang til personen bak en mening være det som gjør den "sann" eller ei - ville trenere som Lyle McDonald definitivt ikke hatt en jobb å gå til.

Før var jeg mer aggressiv og passet ordene mine litt for DST diskusjonen som er sylskarp på flere enn en måte. Gir på en måte litt opp når meningen min blir gjengitt feilaktig , som når jeg anbefalte 1-2% total kroppsmasse vektnedgang ukentlig - og en annen forstår dette som at jeg har anbefalt 500 kcal underskudd daglig. Virkeligheten er langt fra det, og jeg gidder ikke side opp og side ned med dikkedakke hit og dit.

Jeg begynner å ha fått såppass mange folk i "sitt livs form" at jeg ikke trenger bevise noe mer for meg selv lengre. Blir bare sjalu og overtrener selv, når jeg ser resultatene til de som følger mine råd xD. Prøver å konkurrere med dem, enda jeg egentlig vet det gir fint lite mening.

Angående bøy: Perset 102,5x2 på 74-76 kg. Har vel inne ~90x2 i dag på 68 kg, men øver for tiden med mobillitetstrening for å komme meg dypere uten å butt winke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Angående bøy: Perset 102,5x2 på 74-76 kg. Har vel inne ~90x2 i dag på 68 kg, men øver for tiden med mobillitetstrening for å komme meg dypere uten å butt winke.

Då er me to. Kva trening kjører du for mobilitet? For min del går det i diverse dynamiske og statiske tøyingar.

Lenke til kommentar

Då er me to. Kva trening kjører du for mobilitet? For min del går det i diverse dynamiske og statiske tøyingar.

På trening kjører jeg mye goblet bøy først, og deretter normal bøy med stopp i bunn. Under goblet strekker jeg ut ei 15'kgs skive forran kroppen på vei ned - og motsatt oppover. Den hjelper veldig på å aktivere core til meg. (Tar litt på bakside skuldre og)

Hviledager er det endel strekking, dynamisk oppvarming og endel av Eric Cressey sine øvelser for å korrigere dårlig hoftemobillitet. (Spidermans er det spesielt fokus på).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...