Diskutant Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Vinitrox™ kan gi økt blodtilførsel til muskulaturen og er kjent som en NO booster Typiske formuleringer som oversatt betyr "ikke bevist eller anerkjent, så vi kan ikke si at det faktisk virker" Uansett er det jo 50kr noe man helt fint kan kaste bort på å prøve for moro skyld Haha, ja, har hørt den et par ganger... Sant, det.... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Har blitt ganske syk over de to siste dagene. Mye snørr og tett nese, men ikke feber. Hva mener dere om å trene? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Om det er ingen feber og du føler deg "ok" til å trene, ta deg rolig økt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Snyt deg gjerne før trening. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Gidder ikke bla tilbake å finne ut hvem som sa det, men noen nevnte at man ikke kan trene kardio og vekter samtidig for å bli beef: 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Sjølvsagt kan du det, men den generelle kommentaren er at kardio går negativt ut over styrke og volum. Om du trener kardio ein dag og styrke den neste, kva er i så fall grunnen til at kardio går ut over styrke? Med mindre det er snakk om beina spesifikt sidan du sleit dei ut dagen før. Tvert imot har eg lese dei som meiner det er positivt med kardioaktivitet på ein kviledag, men ikkje studert emnet stort ut over det. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Gidder ikke bla tilbake å finne ut hvem som sa det, men noen nevnte at man ikke kan trene kardio og vekter samtidig for å bli beef: Jeg vet ikke om du sikter til meg, men jeg sa ikke at man ikke blir beef, men at framgangen blir tregere enn om man trente kun styrke. Men avhenger av hvor mye og hardt man trener kardio da også. En gang rolig langkjøring i uken vil neppe ha så stor effekt, men tre ganger geriljakardio vil definitivt ha en effekt, rett og slett fordi man bruker opp reservene til kroppen. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 De får du billigst gjennom nettsiden hans: http://www.tommykono.com/. Når du kjøper der, så kjøper du et par. I motsetning til de fleste ting du kjøper i butikkene i Norge. Der må du ofte kjøpe to separerte, og de koster typ 500kr per stk. Humbug! Takk. Kjøper nå. Hva bør jeg be dem om, å merke den som at den koster under 200kr, eller å merke den som en gave? For å miste fett har det ikke så mye å si hva du trener, men hva du spiser. RYP er nok helt fin til å gå ned i vekt. Kan godt anbefale deg Starting Strength etter du er ferdig med fettap-perioden. Jeg kjørte en hybrid mellom Starting Strength og Stronglifts 5x5. Meget fornøyd med det, hvertfall. Ja, jeg har fått med meg at diett er viktig(st). Men jeg er lei av RYP Får kjøre det en periode til. Skal se nærmere på SL også, takk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Takk. Kjøper nå. Hva bør jeg be dem om, å merke den som at den koster under 200kr, eller å merke den som en gave? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171&view=findpost&p=18974464 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Var nede på 76kg da jeg veide meg i går kveld! Deff gone mad! 6 Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Er rimelig lei av at kardio misstas for å være kondisjonstrening - og omvendt. Gåing, 'LISS', slå gresset, rolig slag badminton eller en rolig sykkeltur går under kardio - rent fettforbrennende trening uten at sentralnervesystemet blir fritert. Jogging, HIIT og 4x4 er kondisjonstrening (der HIIT er mer styrkefokusert men) og har mye høyere intensitet enn kardio. Sentralnervesystemet belastes hardt. Sprinting ala HIIT er like utmattende som 5 sett med tung knebøy. Fotballspillere flest trener, ja nå banner jeg sikkert i kirka, for mye kondisjon og for lite styrketrening. Se hva som skjedde når Odd Grenland og Strømsgodset gikk Lavkarbo - de bytta ut ferdigpizzaen med bedre mat, og resultatene ventet ikke på seg. Fotball er ikke en sport man trenger stålkondisjon i, det er jo Cristiano Ronaldo et godt eksempel på - raske sprinter med lange pauser imellom er mye av spillet. Styrketrening, kardio og riktig mat er jo oppskriften på å bli stor og samtidig definert. Det er oppskriften på alle disse kropps-endringene. 3 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Takk for innspill storken. Da lærte jeg noe nytt i dag også. 1 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Noen som har et tips til godt treningsprogram for styrketrening 6-7 ganger i uka? Mtp. fornuftig alternering av brukte muskler etc. Hvor lenge har du trent? Styrketrening i 2-3 år. PHAT? Feit? Nei.. Noen som har et tips til godt treningsprogram for styrketrening 6-7 ganger i uka? Mtp. fornuftig alternering av brukte muskler etc. Må bli ein splitt av noko slag. Kvifor trene kvar dag? Fordi det føles digg å trene. Splitt ja? Har du linker til programmer? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Feit? Nei.. Dette er PHAT: Link 1 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Feit? Nei.. Dette er PHAT: Link Aha! Takker så mye! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Takk for tipset! Men det strider mot tipset eg fekk av Storken. Snakkar dikkon av erfaring, eller av utfrå studiar? Storken kan vise til ekstreme resultater som jeg vet om... Cefey har enda ikke vist seg som en helt Hvilke ekstreme resultater? 8 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=kOm42R3Ii60 4 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Haha. Frank Yang er sjef, da. Alle burde se videoen han la ut her om dagen som handler om visualisering. Er rimelig lei av at kardio misstas for å være kondisjonstrening - og omvendt. Gåing, 'LISS', slå gresset, rolig slag badminton eller en rolig sykkeltur går under kardio - rent fettforbrennende trening uten at sentralnervesystemet blir fritert. Jogging, HIIT og 4x4 er kondisjonstrening (der HIIT er mer styrkefokusert men) og har mye høyere intensitet enn kardio. Sentralnervesystemet belastes hardt. Sprinting ala HIIT er like utmattende som 5 sett med tung knebøy. Fotballspillere flest trener, ja nå banner jeg sikkert i kirka, for mye kondisjon og for lite styrketrening. Se hva som skjedde når Odd Grenland og Strømsgodset gikk Lavkarbo - de bytta ut ferdigpizzaen med bedre mat, og resultatene ventet ikke på seg. Fotball er ikke en sport man trenger stålkondisjon i, det er jo Cristiano Ronaldo et godt eksempel på - raske sprinter med lange pauser imellom er mye av spillet. Styrketrening, kardio og riktig mat er jo oppskriften på å bli stor og samtidig definert. Det er oppskriften på alle disse kropps-endringene. Kardio er jo per def. trening av hjertet. Blir hjertet særlig trent ved å gå rolig/klippe gresset? Ja, du utfører en aktivitet som bruker energi. Vel og bra det, men det er vel ikke alltid det som ene og alene er målet? Dessuten tror jeg undervurderer sentralnervesystemets rolle i hva du tar for deg. Jogging og løping av 3000m er ikke døden. Dersom en trener på hurtighet og/eller kraft (som i "power"), bør en være litt mer bevisst på hvordan treningen er lagt opp. Jeg ser ikke sammenhengen i argumentet ditt om fotballspillere. Du argumenterer for at de trener for mye kondisjon og viser til at noen byttet kosthold og derfor fikk bedre resultater? Skjønner ikke helt. Dessuten er det kommet frem at det ikke var alle innad i laget som fulgte dietten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå