wingeer Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Et ... prosjekt. Med frokostblanding ... Dette MÅ utdypes. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Boblebad med melk og frokostblanding? Det kunne kilt godt ______________________________________________________ Er foresten jævlig artig å se uttrykkene på folk rundt meg når jeg tar hack squat med stang. Blikkene jeg får når jeg er ferdig er episke. De tror sikkert jeg prøver meg på markløft, bare at jeg har stanga på feil side av beina. Blikkene jeg får: (meh, trykk på bildet for å se .gif ) 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Er ikkje hack squat er øvelse som stort sett er dømt nord og ned? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Vet ikke, bryr meg ikke Jeg merker den godt i quads, so me like Med mindre den er direkte skadelig da, da får pipa en annen tone. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Å stoppe over paralell medfører unødvendig belastning på kneet. Vet jeg har spurt om dette for ikke lenge siden, men kan du forklare hvorfor det er slik at kneet får unødvendig stor belastning ved å stoppe over paralell? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Du har et par fysikkargumenter, som ikke er så helt okey å forstå dersom du ikke har bakgrunn fra mekanikk. Så har du i tillegg det at du vil klare større vekter, og derfor få større ytre belastning på knær enn nødvendig. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Å stoppe over paralell medfører unødvendig belastning på kneet. Vet jeg har spurt om dette for ikke lenge siden, men kan du forklare hvorfor det er slik at kneet får unødvendig stor belastning ved å stoppe over paralell? Mener det skulle stå greit forklart her http://fitnessbloggen.no/kneboy-dybde/ 1 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Har noen kjøpt proteinpulver fra coop obs før? De er billige som bare det, 3 kg for 600. Noen som har prøvd det ut? tenkte å kjøpe det:) Kjøpte det for en stund siden, dog i 1 kg pakning. IMO smakte det RÆVVA! Har ikke spist hele boksen og kommer ikke til å gjøre det. Jeg kjøpte 3 kg med jordbærsmak derfra, og det smaker relativt godt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Activate elite gold mocca chocolate Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 http://www.kost1.no/whey-isolat-84-4-kg Er veldig fornøyd med den med sjokoladesmak. Fikk riktignok en langt bedre pris enn de oppgir der. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kan man ikke opprette en egen proteinpulver tråd? Denne diskusjonen går jo ganske ofte igjen her og strekker seg over flere sider hver bidige gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Forsåvidt, og egen knebøy-tråd hadde vært fint Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Det hadde faktisk vært lurt, ikke at det ikke skulle gå an å snakke om de tingene her. Jeg lurer fremdeles på om det å gjøre intervallene på dager mellom styrkeøktene er dumt i RYP. Noen? I forlengelse av dette lurer jeg på hvordan det er å gjøre intervaller når man gjør Starting Strength, som jeg har tenkt til å begynne på etter hvert. Her er det jo mer basefokus. Endret 25. mai 2012 av Broseph Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kas vekt ligger du på no? Kor godt gjer du det på alle kravane? Kva er det du trenger å forbedre deg mest på? Gåing vil hjelpe deg fint lite med på noe som helst. 100kg akkurat nå. 30 pushups 37 situps 2-3 hangups 14min 45sek på 3000m Treng å forbedre meg på 3000m for å i det heile komme vidare. kravet er under 14min Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Activate elite gold mocca chocolate Smakløs.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Smakløs? Den har en okei sjokoladesmak, uten at den har en ekstrem søtningsmiddelsmak som så mange andre har. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 3000m på skolen i dag - 13.48. Løpte bedre en de fleste enda jeg veier alt ifra 10-20kg mer en de + at de trener kondis og klager på at jeg bare trener styrke og ikke er i "form". Trener heller aldri kondisjon. Hadde også tung knebøy i går. 7 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 ^Flaut dårlig av de om de faktisk trener på det. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Smakløs? Den har en okei sjokoladesmak, uten at den har en ekstrem søtningsmiddelsmak som så mange andre har. Smakløs er den ikke, men den er ikke så veldig søt. Jeg er litt søtmoms så kunne ønske den var søtere. Utenom det er den veldig god og går lett ned Har vel 9 kg igjen av den ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå