AnewZ Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Når jeg leser på fitnessbloggen av og til virker det som flere der inne ser på han som en Gud, er helt latterlig. Syns egentlig hele Zyzz er latterlig. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg syntes han var kul helt til fitnessbloggen ble oversvømt med tullinger som tror de er ham reinkarnert... Så en kul signatur på fitnessprat.no: Gud dreper en kattunge hver gang noen starter en tråd på fitnessbloggen... 3 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Haha. Jeg logger der, men er enig i det du skriver. Og antall "vis frem kroppsdel her"-tråder begynner å bli latterlig.... Endret 22. mai 2012 av Haawy Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Jepp, folk bruker fb som om det skulle være facebook, komplett blotta for kritisk sans mtp hvilke bilder de legger dit... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) What we do in life, echoes in eternity... Det var FAEN ikke Zyzz som sa det... Maximus! Maximus! Jeg liker ikke sommer. Altfor varmt ute til å få trent skikkelig! Endret 22. mai 2012 av KjellV Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Banana hammock, for pokker! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Slik på neste tur? http://www.youtube.com/watch?v=rj1EDNVQsgY Kroppen min liker rett og slett ikke fysisk aktivitet i varme. Fra -10 til +8 grader er glimrende for litt hard trening ute. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Foretrekker også relativt kalde dager på +10 og under. Det har ikke så veldig stor innvirkning på treningen min, men det er irriterende å ha svettet ut en liter allerede før du har fått på deg skoene. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Morgentrening ftw! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Godt ventilerte treningsstudio ftw! 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Morgentrening ftw! JA! Godt ventilerte treningsstudio ftw! Det også. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 biiiitches, trene på morgningen i ett godt ventilert treningsstudio Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 ^Enig! Trener alltid om morningen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Gleder meg til 3 måneders trening i konstant stiv kuling, nedbør og 5 grader Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Dips! Hvordan komme mer frempå? Synes det er vanskelig å balansere foroverlent med en vekt på "fanget" mitt, vektene er ikke tunge nok ennå til at det har så mye å si.. Jeg blir alt for "bein". Tips? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Er det dyre proteinet til TN, MyRev osv verdt forskjellen kontra de billigere? Tenker whey protein. Og er det er verdt å kjøpe inn melkeprotein til å ha før leggetid? Lenke til kommentar
daddydoug Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Dips! Hvordan komme mer frempå? Synes det er vanskelig å balansere foroverlent med en vekt på "fanget" mitt, vektene er ikke tunge nok ennå til at det har så mye å si.. Jeg blir alt for "bein". Tips? Vektene på fanget? er langt lettere og mer behagelig og ha det i belte Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Er det dyre proteinet til TN, MyRev osv verdt forskjellen kontra de billigere? Tenker whey protein. Og er det er verdt å kjøpe inn melkeprotein til å ha før leggetid? Jeg synes det, smakte proteinpulveret til en kompis av meg, jeg er glad jeg har 100% Whey Gold Standard. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Dips! Hvordan komme mer frempå? Synes det er vanskelig å balansere foroverlent med en vekt på "fanget" mitt, vektene er ikke tunge nok ennå til at det har så mye å si.. Jeg blir alt for "bein". Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå