Kevlar Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Kan du si litt om hvor og hvordan du har vondt Broseph? Er det noe sted du kan dytte på skulderen med en finger så det gjør vondt? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Kan du si litt om hvor og hvordan du har vondt Broseph? Er det noe sted du kan dytte på skulderen med en finger så det gjør vondt? Nja, som jeg sa til wingeer er jeg desverre ikke helt sikker. Finner ikke noe vondt punkt nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hømm... Trening er blitt så tiltak synes jeg. Ikke bra. Moralen er, folkens: Ikke brekk noe, dere kommer bare til å angre. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det er som å fortelle kyllingen at han ikke skal fly. Riktig teknikk er alfa og omega i denne sporten. Du skal ikke være redd for å trene. Bare pass på at du leser opp om utøvelsene og vær så forberedt som overhodet mulig så skal det nok gå bra. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Herrejesuss, jeg må skifte senter. Akkurat hjemme igjen, måtte stå i kø som nr 2 eller 3 på hvert jævla apperat.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Balthier... Jeg TROR Fredrik kan ha sett en manual en gang i 2011... Endret 21. mai 2012 av Doofenschmitz 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Måtte stoppe på treningsturen for å stramme lissene. I det jeg bøyer meg opp igjen blir jeg forbiløpt av en 70 år gammel mann i tights str. xxs og wifebeater! 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hey hva skjer a? Dette er fortsatt treningstråden eller? Slutt med sånne dumme bilder a! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Herrejesuss, jeg må skifte senter. Akkurat hjemme igjen, måtte stå i kø som nr 2 eller 3 på hvert jævla apperat.. Slutt å bruk apparat då. 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Balthier... Jeg TROR Fredrik kan ha sett en manual en gang i 2011... Hahah Teknikken er ikke problemet. Det er mer det at jeg føler jeg tapte så mye på å gå 2mnd uten noen ordentlig trening med brukket hånd, pluss at treningspartneren min ga seg med trening for en liten stund. Uvant når man er vant til å kunne pushe hverandre og se det sosiale i treningen i tillegg. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Mat som er _rask og enkel_ å lage som jeg kan ha på skolen? Brød meg i midt i ræva. Ikke særlig interessert i å steke kjøtt og sette i sving rene restaurantmåltidet på morgenkvisten heller. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Herrejesuss, jeg må skifte senter. Akkurat hjemme igjen, måtte stå i kø som nr 2 eller 3 på hvert jævla apperat.. Slutt å bruk apparat då. My bad, har daons.. Type allt utstyr, fra knbøy/markløft racket til manualer og ez stang.. Men ta det med ro, to av de hundre møllene var ledig! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Mat som er _rask og enkel_ å lage som jeg kan ha på skolen? Brød meg i midt i ræva. Ikke særlig interessert i å steke kjøtt og sette i sving rene restaurantmåltidet på morgenkvisten heller. + = Win 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Mat som er _rask og enkel_ å lage som jeg kan ha på skolen? Brød meg i midt i ræva. Ikke særlig interessert i å steke kjøtt og sette i sving rene restaurantmåltidet på morgenkvisten heller. Frukt, nøtter og proteinshake. 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Takk, takk. Vil bli en god kombo nå Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Fiks det på kvelden da vel. Man trenger bare bruke hodet litt for og fikse noe. F.eks i morgen skal jeg ha grove rundstykker med bacon,tomat,kylling og skinke. I dag hadde jeg omelett med skinke, og ketchup, krydder.. Og litt frukt/nøtter ved siden av. og en yt. Og kaffe. Eller kanskje taco, eller lefser med kylling og litt tilbehør i... Endret 21. mai 2012 av joakimz 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Failet på 8x3 90kg benk i forrige uke. Ble bare 7 på siste sett, failet også på 6x3 på 92.5kg 2 dager etterpå (kjører 2splitt med 8 reps første dag og 6 den andre) Valgte å ikke øke i dag siden jeg failet forige uke å 8x3 på 90kg gikk kjempe lett! Kunne faktisk økt til 92.5! Er superfonøyd, da jeg endelig har kommet opp på den styrken jeg hadde før jul, før deff, da jeg veide 10 kg mer enn nå. Å det etter hardfylla på lørdag uten et eneste skikkelig måltid å fyllesyk som aldri før i hele går. Hjelper å kaste innpå noen karbs i ny og ned! 8x3 på 40kg hantler i skråbenken også, tror det er en pers.. Endret 21. mai 2012 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Nå failet du, med autoregulering hadde du hatt en perfekt økt. Kall det noe annet så slipper du feile 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Mulig jeg er dum nå, for jeg skjønte ikke hva du mente.. Har heller ikke lest noe særlig om autoregulering, så jeg vet lite om hva det er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå