andesam Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hva om jeg begynner å tøye ut etter trening da? Har aldri lagt til meg den vanen, men det vil vel redusere sjansen for skader noe? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ja, det har du rett i, man bør tøye ut litt etter trening...samme hva man trener. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Trener du veldig hardt burde du vente litt med å tøye ut også. Musklene har ikke godt av å bli utsatt for så altfor mye terror. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg mente lett tøying, å tøye sikklig etter vekt-trening gjør jævla vondt, men forsiktig og lett kan forebygge. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ja, trener du hardt så er det ikke så lurt å tøye så mye du forlenger resituerings tia og kan få skader. Ska nå kjøre økter for bare nesten å tøye ut av og til. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ja, det har du rett i, man bør tøye ut litt etter trening...samme hva man trener. 5906144[/snapback] Jeg har aldri klart å tøye ut etter trening, er jeg ferdig så er jeg ferdig. Det alle har prøvd å skremme meg med er at man får korte, buttete muskler av det, men har ikke sett noe til det. Fakta eller fleip? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Litt fakta er det nok...Musklene må bli strukket ut etter trening.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Litt fakta er det nok...Musklene må bli strukket ut etter trening.. 5906574[/snapback] Har ikke tøyd ut ordentlig på seks år, hvorfor har det ikke skjedd da? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ved å gjøre musklene litt lengre kan man også bygge større volum, og bedre estetikk. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ja, det har du rett i, man bør tøye ut litt etter trening...samme hva man trener. 5906144[/snapback] Jeg har aldri klart å tøye ut etter trening, er jeg ferdig så er jeg ferdig. Det alle har prøvd å skremme meg med er at man får korte, buttete muskler av det, men har ikke sett noe til det. Fakta eller fleip? 5906544[/snapback] Etter min mening bør en ikke trene så hardt en ikke klarer å tøye ut. En bør alltid ha litt "overskudd" etter treninga. Sliten, men ikke så sliten hvis du skjønner. Det kan være nok tøying å bare presse seg/henge seg etter en ribbevegg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Etter trening skal man knapt kunne gå. Å tøye etter trening mener jeg er unødvendig, får nødvendig strekk under øvelsene i tillegg skaper det små rifter i musklaturen ved å strekke musklene for mye. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hehe, trening etter min smak Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Spyr man ikke etter bentreningene da har man tatt i for lite... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) hehe, når man dusjer må man be dama komme inn å vaske deg under armene etter triceps og biceps trening,hehe Skal være såpass Endret 11. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg sto en gang og pisset når forsida på lårene strammet seg, knakk helt sammen. Bare glad dette var et våtrom med sluk så jeg kunne spyle alt ned etterpå. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Skjønner hva dere mener, har litt sånn tankegang selv.. Men jeg vil påstå det er mye bedre å heller trene litt oftere (for man kan ikke trene slik uten en god hviledag etterpå) og heller ikke trene_så_ hardt hver gang? Er hvertfall sånn jeg prøver å trene. Man skal kjenne det etter trening, men ikke mer enn at man kan fungere som et vanelig menneske . Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Skal trene til man ikke har mer og gi. Tok 48kgx10 idag, flatbenk med hantler. Ny pers. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Skal trene til man ikke har mer og gi. Tok 48kgx10 idag, flatbenk med hantler. Ny pers. 5910769[/snapback] Det var da enormt mye må jeg si! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Skal trene til man ikke har mer og gi. Tok 48kgx10 idag, flatbenk med hantler. Ny pers. 5910769[/snapback] Det var da enormt mye må jeg si! 5910793[/snapback] 68kg er det tyngste på gymmet, det er målet! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 68kg er det tyngste på gymmet, det er målet! 5910910[/snapback] Har dere 68 kg hantler?? Haralds gym eller? Personlig tøyer jeg nesten aldri ut etter en god treningsøkt. Det viktigste er å få i meg kalorier, få en god dusj og ta det med ro etterpå. Men det skal sies at i en del tilfeller er det et bra forebyggende tiltak å tøye ut, du kan redusere antall strekkskader o.l. AnAnAs: Gjetter meg til at du ikke trener så tungt, og at du trener mer jogging enn de fleste her inne på forumet? I så fall har du uansett ikke noen forutsetning for å få korte, butte muskler. Funker det bra med sånn du trener nå, er det heller ingen grunn til å endre på det... Men du kan jo prøve å tøye ut noen treninger og se om det hjelper på følelsen etter treningen, kanskje det hjelper litt i restitusjonen? Stygg avatar, forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå