Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det har du rett i, man bør tøye ut litt etter trening...samme hva man trener.

5906144[/snapback]

Jeg har aldri klart å tøye ut etter trening, er jeg ferdig så er jeg ferdig. Det alle har prøvd å skremme meg med er at man får korte, buttete muskler av det, men har ikke sett noe til det. Fakta eller fleip?

Lenke til kommentar
Ja, det har du rett i, man bør tøye ut litt etter trening...samme hva man trener.

5906144[/snapback]

Jeg har aldri klart å tøye ut etter trening, er jeg ferdig så er jeg ferdig. Det alle har prøvd å skremme meg med er at man får korte, buttete muskler av det, men har ikke sett noe til det. Fakta eller fleip?

5906544[/snapback]

 

Etter min mening bør en ikke trene så hardt en ikke klarer å tøye ut. En bør alltid ha litt "overskudd" etter treninga. Sliten, men ikke så sliten hvis du skjønner. Det kan være nok tøying å bare presse seg/henge seg etter en ribbevegg.

Lenke til kommentar

Skjønner hva dere mener, har litt sånn tankegang selv.. Men jeg vil påstå det er mye bedre å heller trene litt oftere (for man kan ikke trene slik uten en god hviledag etterpå) og heller ikke trene_så_ hardt hver gang? Er hvertfall sånn jeg prøver å trene. Man skal kjenne det etter trening, men ikke mer enn at man kan fungere som et vanelig menneske :p.

Lenke til kommentar
68kg er det tyngste på gymmet, det er målet!

5910910[/snapback]

Har dere 68 kg hantler?? :ohmy: Haralds gym eller?

 

Personlig tøyer jeg nesten aldri ut etter en god treningsøkt. Det viktigste er å få i meg kalorier, få en god dusj og ta det med ro etterpå. Men det skal sies at i en del tilfeller er det et bra forebyggende tiltak å tøye ut, du kan redusere antall strekkskader o.l.

 

AnAnAs: Gjetter meg til at du ikke trener så tungt, og at du trener mer jogging enn de fleste her inne på forumet? I så fall har du uansett ikke noen forutsetning for å få korte, butte muskler. Funker det bra med sånn du trener nå, er det heller ingen grunn til å endre på det... Men du kan jo prøve å tøye ut noen treninger og se om det hjelper på følelsen etter treningen, kanskje det hjelper litt i restitusjonen? Stygg avatar, forresten :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...