Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke mye fett på den kroppen nei...

riktig, har null fett. Har så høy forbrenning at noen ganger lurer jeg på om jeg om maten kommer ned i magen før det er borte :ermm:

Det ses... Jeg er nok litt grovere i formene, men så betyr bare det mer masse så tar det ikke så tungt. Men kunne gått tenkt meg mer definisjon på armene.

Lenke til kommentar

riktig, har null fett. Har så høy forbrenning at noen ganger lurer jeg på om jeg om maten kommer ned i magen før det er borte :ermm:

hvor mange kcal spiser du om dagen? og hvor mye veier du?

Lenke til kommentar

TVNORGE:

21.30

Verdens sterkeste gutt

"Worlds Strongest Boy"

Amerikans dokumentar om 11 år gamle Richard Sandrak har vært kroppsbygger siden 6 årsalderen, og er en miniversjon av Arnold Schwarzenegger. Fra han var 3 år gammel tvang faren han til trene syv timer hver dag. Han måtte ta 2000 push-ups om dagen. Han ble i tillegg satt på spesialdiett og foret med pulver supplement. Richard ble frarøvet en normal barndom. Han har vokst opp uten leker og uten venner. Faren som er en trenings fanatisker har tjent gode penger på sønnen som nå har fått artist navnet "Lille Hercules".

Vi må ikke gå glipp av dette folkens.

Lenke til kommentar

hvor mange kcal spiser du om dagen? og hvor mye veier du?

har zipp peiling på hvor mye kcal jeg får i meg, veier 78 kilo, er litt undervektig, har gått ned i jula da det har vært lite trening, hvis jeg ikke trener, men spiser så går jeg ned, jeg må trene for å gå opp. Er no rart med meg :(

Lenke til kommentar
huzzla:

Bra fettprosent. Det ser ut som om du bør jobbe mer med ryggen. Armene ser meget bra ut.

Ryggen er egentlig sterk, tar nu 162,5 i mark 2 ganger, men det går også mye på teknikk da, tro meg jeg skal få volum på den til sommern ;) det gjelder faktsik alt :D Takk for tilbakemld

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...