dimdal Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Ja tenkte på noe sånt, har tenkt å kjøre noe mer konsentrert etterhvert, men må ha noen uker uten først.. tenker du 5x5 eller 4x8 serier (etc)? Endret 10. april 2006 av dimdal Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Skal nok klare å imponere noen med min hvilepuls skal du se. 5896525[/snapback] Har du glemt at det var lav hvilepuls som i så fall imponerer? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Lav hvilepuls = større slagvolum... sterkere hjerte og bredere arterier... Imponerende Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Noen som har noen gode program å kjøre, akkurat ferdig med http://www.iform.no/pub/art.php?id=40 Hadde vært sprekt! Mangler maxløft i benken enda, men skal ta det neste uke tenker jeg (har en liten skade i skuldra, så tar det litt med ro en stund først) ... tror jeg burde lande på 105-107,5 kg. 5898665[/snapback] den sier at det vil øke opptill 25% i muskler. det er b.u.l.l.s.h.i.t. Etter jeg var ferdig med det der hadde jeg gått opp mindre enn noen gang. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Å øke 25% muskler vil jo ta årevis... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Programmet bør gi deg en økning med ca 25% *spy på* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Å øke 25% muskler vil jo ta årevis... 5899059[/snapback] Ikke økning av muskelmasse da skjønner du, økning av styrke... Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ah, haha, da er det en smule mer forståelig. Tolket visst "øke opptill 25% i muskler" feil eller noe. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Dette er maks styrke i tillegg, noe som vel er det enkleste og øke hvis man har kun trent 6+set. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Dette er maks styrke i tillegg, noe som vel er det enkleste og øke hvis man har kun trent 6+set. 5899223[/snapback] jaja, men programmet mente at jeg ville gå opp fra 72kg til 90kg etter at jeg var ferdig med det. Når jeg var ferdig med programmet tok jeg 77. Det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person men jeg går mer opp når jeg trener 12reps*3 enn med det der Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Dette er maks styrke i tillegg, noe som vel er det enkleste og øke hvis man har kun trent 6+set. 5899223[/snapback] jaja, men programmet mente at jeg ville gå opp fra 72kg til 90kg etter at jeg var ferdig med det. Når jeg var ferdig med programmet tok jeg 77. Det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person men jeg går mer opp når jeg trener 12reps*3 enn med det der 5899743[/snapback] nvm. leste litt feil. Tenkte 18kg kroppsvekt... Endret 10. april 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Dette er maks styrke i tillegg, noe som vel er det enkleste og øke hvis man har kun trent 6+set. 5899223[/snapback] jaja, men programmet mente at jeg ville gå opp fra 72kg til 90kg etter at jeg var ferdig med det. Når jeg var ferdig med programmet tok jeg 77. Det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person men jeg går mer opp når jeg trener 12reps*3 enn med det der 5899743[/snapback] nvm. leste litt feil. Tenkte 18kg kroppsvekt... 5899891[/snapback] det skulle tatt seg ut Endret 10. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Regner med de fleste her løfter benk og skråbenk. Hvordan løfter dere? Jeg har alltid løftet helt opp, til amene er strake, og helt ned til brystet, intill for en måned siden elns. En på studioet anbefalte meg og kameraten min å heller løfte slik at vi ikke tok stanga helt opp, og stopper når man er 60-70 % ferdig med løftet. Dette, sa han, var en mye bedre måte å bygge brystmuskler på, og det merkes. Før løftet jeg med 80kg i benk og ble aldri lemster. Nå løfter jeg med 60kg og blir skikkelig lemster. Er sikkert ikke noen revolusjon akkurat, men er det flere som også bruker denne løfteteknikken? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Regner med de fleste her løfter benk og skråbenk. Hvordan løfter dere? Jeg har alltid løftet helt opp, til amene er strake, og helt ned til brystet, intill for en måned siden elns. En på studioet anbefalte meg og kameraten min å heller løfte slik at vi ikke tok stanga helt opp, og stopper når man er 60-70 % ferdig med løftet. Dette, sa han, var en mye bedre måte å bygge brystmuskler på, og det merkes. Før løftet jeg med 80kg i benk og ble aldri lemster. Nå løfter jeg med 60kg og blir skikkelig lemster. Er sikkert ikke noen revolusjon akkurat, men er det flere som også bruker denne løfteteknikken? 5901396[/snapback] lemster? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 "verk" i musklene dagen(e) etter en treningsøkt. Er det ikke lemster det heter? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 "verk" i musklene dagen(e) etter en treningsøkt. Er det ikke lemster det heter? 5901689[/snapback] Godt ord er treningsverk Mja, at du får mer verk av å ikke ta en full rep er normalt, og det kan nok gi noe siden du legger musklene i "press" slik de må jobbe hele tiden, MEN husk du kan oppnå skade av dette. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 "verk" i musklene dagen(e) etter en treningsøkt. Er det ikke lemster det heter? 5901689[/snapback] jo, det er sikkert det. ukjent uttrykk for meg. høres lurt ut. får prøve neste gang jeg trener Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Øker det sjansene for skade betraktelig eller bare litt? Jeg føler (når jeg løfter) at denne teknikken er bedre enn vanelig. Også burde det jo være mye bedre for albuene. Du tenker kanskje på muskelskader som strekk ol.? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Også senebetennelse( som er jævla vondt å ha) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Øker det sjansene for skade betraktelig eller bare litt? Jeg føler (når jeg løfter) at denne teknikken er bedre enn vanelig. Også burde det jo være mye bedre for albuene. Du tenker kanskje på muskelskader som strekk ol.? 5902066[/snapback] Uten vitenskaplig grunnlag å si det så vil jeg tro det øker sjansene betraktelig. Det er samme prinsipp som du ikke bør kjøre dogcrap for mye siden du har maks kontakt med musklen og klarer å løfte tyngre. Personlig ville jeg kjørt en full rep og heller sett på teknikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå