wingeer Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Hvor langt ned går dere når dere tar pull-ups? Jeg pleier å gå helt ned da jeg ikke ønsker å jukse, men dette er vel ikke gunstig da man mister spennet i muskulaturen? Trener med full stopp i bunn. Hvorfor trene noe mindre enn 100% ROM? 1 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Takk for svar En liten stund til jeg har den hvilepulsen, hvis den er oppnåelig for mitt vedkommende i det hele tatt. Da er sikkert en vanlig pulsklokke mer enn godt nok for meg. Ingen har behov for noe bedre enn en "vanlig" pulsklokke. Det er ikke en 100% korrekt avlesning av en ekstra lav hvilepuls som er viktig, men pulssoner under trening. :-) Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Hvor langt ned går dere når dere tar pull-ups? Jeg pleier å gå helt ned da jeg ikke ønsker å jukse, men dette er vel ikke gunstig da man mister spennet i muskulaturen? Gå helt ned til du har rette armer. Øvelsen skal starte med skulderbladene, og det skjer ikke med mindre du kjører fullt bevegelsesutslag. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Trener med full stopp i bunn. Hvorfor trene noe mindre enn 100% ROM? En ting er styrketrening med regler. En annen ting er å beholde spennet i muskelen // myoreps //okklusjons-effekten. http://myrevolution.no/s/tips-tanker-trening-borge-fagerli/ 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 http://www.viddy.com/video/f1b95771-ecf8-4456-9679-81e523a88a31?no_redirect=true#_=_ Snart står jay cutler og ronnie coleman med en sånn på scenen. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 http://www.viddy.com...direct=true#_=_ Snart står jay cutler og ronnie coleman med en sånn på scenen. Det der er jo akkurat samme konsept som de ab3000-beltene som har vært på TV-Shop siden 80-tallet 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Gå helt ned til du har rette armer. Øvelsen skal starte med skulderbladene, og det skjer ikke med mindre du kjører fullt bevegelsesutslag. Full ROM på armane er ikkje naudsynt for å få fullt utslag på skuldrene. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Helvetes drittreninger, et par på rappen der jeg har måttet ta av altfor mange kg i omtrent alle øvelser.. Why? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Helvetes drittreninger, et par på rappen der jeg har måttet ta av altfor mange kg i omtrent alle øvelser.. Why? Du spiser ikke nok. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Evt. har du trent litt for mye i det siste. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Evt. har du blitt en liten pusekatt. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Nei, sånn ca: Endret 15. mai 2012 av AnewZ 7 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Sikkert overtrent. Evenentuelt for lite mat, søvn eller begge. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Moderatormelding Spar pusebildene til en mer egnet tråd, jeg gidder ikke ha denne tråden i mine innlegg og tro at den er oppdatert bare for å se på katter. Denne meldingen skal ikke kommenteres i tråden. Skjedde noe interessant på trening i går. Løftet 140kg markløft, noe som er bra siden det betyr at jeg nærmer meg min "gamle styrke". Men jeg ble ikke omtrent ikke sliten/andspusten/svett. Det var grepet som sviktet. Hendene mine klarte ikke holde en slik vekt. Jeg vet at det fins metoder for å fjerne dette problemet. Poenget er: hvorfor ble jeg ikke andspusten/svett? Vanligvis på slike løft blir jeg liggende på gulvet etterpå, andspusten og kliss våt. Kjente det godt i korsryggen dog. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Hvor mange repetisjoner? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Kan man få kjøpt eggehvite i norge? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Du kan få kjøpt egg, vet jeg. Har egentlig aldri skjønt dette med eggehvitte. Hvorfor ikke spise hele egget?! 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Du kan få kjøpt egg, vet jeg. Har egentlig aldri skjønt dette med eggehvitte. Hvorfor ikke spise hele egget?! http://www.xn--nringsinnhold-3fb.no/egg/ Blir fort en del kcal + fett hvis man skal bruke mange egg Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2012 Det er næring som du trenger uansett. Håper ingen her inne kaster eggeplommen. Det er sløsing, det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå