Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en link til der hvor man kunne plotte inn vekt, alder osv for å finner BMR'en, også kan man velge om man vil ned eller opp i vekt, hvor mange dager man trener i uka og greier, også kommer det opp kakediagram med hvor mye man skal få i seg av makro og alt det greiener der?

Dårlig forklart, er trøtt, fortsatt en smule fyllesjuk og generelt ganske ødelagt.

https://www.facebook...125997777506575

Takk takk, men var ikke helt den jeg var ute etter :hm:

Tror den egentlig er beregnet for PF, og man har flere valg angående treningsdager, hvilken vekt man vil opp/ned til osv.

Lenke til kommentar

Noen som har en link til der hvor man kunne plotte inn vekt, alder osv for å finner BMR'en, også kan man velge om man vil ned eller opp i vekt, hvor mange dager man trener i uka og greier, også kommer det opp kakediagram med hvor mye man skal få i seg av makro og alt det greiener der?

Dårlig forklart, er trøtt, fortsatt en smule fyllesjuk og generelt ganske ødelagt.

https://www.facebook...125997777506575

Takk takk, men var ikke helt den jeg var ute etter :hm:

Tror den egentlig er beregnet for PF, og man har flere valg angående treningsdager, hvilken vekt man vil opp/ned til osv.

google.com --> "kcal calculator"

• Liker 1
Lenke til kommentar

^Gratulerer :D Er selv svært usikker på teknikken min i bøy, føler at jeg gjør det bra - men når en leser om knebøy så blir jeg plutselig usikker. Vanskelig øvelse.

Anbefaler deg Starting Strength DVDen med Mark Ripptoe. Full gjennomgang av teknikk i de fleste baseøvelser. Teknikken min forbedret seg kraftig etter å ha sett den.

Lenke til kommentar

Hey! Har ikke lenger vondt i nerven i kneet når jeg legger vekt på det! :w00t: Nå er det kun et "klikk" hver gang jeg bøyer det :hmm: Jaja, får bare løp det av meg.

Hvilken nerve? Klikker og knaser hos meg også.

Føltes tidligere ut som om noe kom i klem rett bak kneskåla. Merket ikke noe når jeg gikk/løp, men kun når jeg bøyde kneet og spesielt dersom jeg strammet musklene. Var såpass vondt at jeg begynte å kaldsvette.

Nå derimot er det helt borte (ja, 95% i allfall), men det kommer et lite knepp når jeg bøyer kneet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Husker vi var inne på hvor tung en vanlig EZ-stang var for noen uker siden, husker ikke svaret.. (Har ikke brukt så mye EZ..) Noen som husker? Var det 7,5 kg eller noe?

7.5kg på de som er på min gym iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...