Corey Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Seriøst; Ikke prøv å gi meg dårlig samvittighet om bernaise sausen min nå! Den har jeg strevet etter perfeksjon, og per nå så er den perfekt! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Skal eg ha i meg 700 kcal i ein fei tar eg heller ein liter mjølk og 80g proteinpulver, som gjev 100g protein. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Skal eg ha i meg 700 kcal i ein fei tar eg heller ein liter mjølk og 80g proteinpulver, som gjev 100g protein. Sikkert deiligt på biffen det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Har aldri laga biff. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Har en skikkelig karbo/fett dag! Kjørt en og en halv pose med chips + sikkert 300-400g ost i ovnen nå. Skal nytes med en god dip! Snakker ca 2100kcal fordelt på meg og dama. Der gikk 3-4 dager med underskudd til h..... Men, gjør det med god samvitighet, er leeenge siden jeg har skeiet ut så mye Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Har aldri laga biff. 6 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Seriøst; Ikke prøv å gi meg dårlig samvittighet om bernaise sausen min nå! Den har jeg strevet etter perfeksjon, og per nå så er den perfekt! Hva er hemmeligheten ? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Seriøst; Ikke prøv å gi meg dårlig samvittighet om bernaise sausen min nå! Den har jeg strevet etter perfeksjon, og per nå så er den perfekt! Hva er hemmeligheten ? Fløte istedenfor lett-melk. Blir en bedre smak og tykkere saus. Mengden får du variere selv Har aldri laga biff. VEGGIS!! Endret 13. mai 2012 av Corey Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Sitter her stappmett på et enormt måltid og får likevel lyst på biff. Uff. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Angående saus: Man skal strengt tatt bare ha litt saus, som en smakstilsetning. Ikke dynke maten helt i saus. Da blir det bare litt kcal av sausen, men mye bedre smak. Men jeg har forståelse for at det ikke er så praktisk om man lager mat for en, da blir jo 90% av sausen stående ubrukt. For slike tilfeller er egentlig mitt tips å lære seg å lage matretter som ikke trenger å dynkes i saus for å smake godt. Er drøssevis av gode oppskrifter der ute. En av mine favoritter: karrykylling med banan og fennikel Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 H-melk og en dæsj creme fraich det går i her, prøvd "cafe de paris" sausen noen gang? Er i samme gate, bare mye mer smak i! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Siden det er sauce-time her, hadde jeg satt umåtelig pris på om noen har en sauseoppskrift i lomma uten egg og melkeproteiner i. Dog små forventninger! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Siden det er sauce-time her, hadde jeg satt umåtelig pris på om noen har en sauseoppskrift i lomma uten egg og melkeproteiner i. Dog små forventninger! Om man lager brunsaus fra grunnen av (uten pose) kan man vel bruke melkefri margarin istedenfor vanlig smør/margarin. Å lage brunsaus fra grunnen av er ikke rocket science, men krever litt tid og oppmerksomhet. EDIT: Har aldri prøvd dette med annet enn "vanlig" margarin så skal ikke love noe. Men går dette fint med "vanlig" margarin må vel det gå fint med melkefri margarin. Endret 13. mai 2012 av A-Jay 1 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har en link til der hvor man kunne plotte inn vekt, alder osv for å finner BMR'en, også kan man velge om man vil ned eller opp i vekt, hvor mange dager man trener i uka og greier, også kommer det opp kakediagram med hvor mye man skal få i seg av makro og alt det greiener der? Dårlig forklart, er trøtt, fortsatt en smule fyllesjuk og generelt ganske ødelagt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 VEGGIS!! No u! Vart skremd av dei som påsto det var vanskeleg. Samt at eg ikkje har gidda gå til innkjøp av jernpanne. Pluss at det er dyrt! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har en link til der hvor man kunne plotte inn vekt, alder osv for å finner BMR'en, også kan man velge om man vil ned eller opp i vekt, hvor mange dager man trener i uka og greier, også kommer det opp kakediagram med hvor mye man skal få i seg av makro og alt det greiener der? Dårlig forklart, er trøtt, fortsatt en smule fyllesjuk og generelt ganske ødelagt. https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 VEGGIS!! No u! Vart skremd av dei som påsto det var vanskeleg. Samt at eg ikkje har gidda gå til innkjøp av jernpanne. Pluss at det er dyrt! 1. Det er ikke vanskelig. 2. Du trenger ikke jernpanne. 3. Ja, litt dyrt. Spørs hvor du kjøper kjøttet. Siden det er sauce-time her, hadde jeg satt umåtelig pris på om noen har en sauseoppskrift i lomma uten egg og melkeproteiner i. Dog små forventninger! Lær deg å lage "pan-sauce". Du kan bare droppe smøret på slutten. Null stress. Det gjelder for de som bare trenger saus til en person også. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Biff er jo ikke dyrt! Eller, det blir jo det dersom dere skal være sånne snobber som får kjøttet deres fra kyr. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Skal eg først kjøpe biff så må det vere noko som har betre konsistens enn ein skosole. Er det ikkje sånn at billigare biff er av dårlegare kvalitet og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå