Zeph Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Blir du sterkare så blir du større og blir du større så blir du sterkare. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Nei, kjører orginalprogrammet: http://startingstren...ginner_Programs Så man må ligge i overskudd for å gå opp i muskelmasse, grovt sett? Har blitt en del større og har ligget i underskudd lenge (trener for å gå ned i vekt og få større muskler.) Ja, noen klarer å gå opp i muskelmasse samtidig som de holder vekta stabil eller forbrenner fett, men de fleste vil få mest igjen av å satse på å spise masse for å gå opp mest mulig i muskelmasse. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Soyaprotein er ikke troll, sist jeg hørte om soya var det at testosteronproduksjon ikke ble nevneverdig påvirket Er man redd for det er det jo bare å kjøre eggeprotein istedet. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Riktignok 2007 http://myrevolution.no/forum/f16/studie-soyaprotein-gjor-menn-til-kvinner-970/ Jeg vet ikke, har ikke prøvd. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Blir du sterkare så blir du større og blir du større så blir du sterkare. Sannhet med modifikasjoner. Den ene kan til mindre eller større grad følge den andre. Spørs hvordan man trener. Nei, kjører orginalprogrammet: http://startingstren...ginner_Programs Så man må ligge i overskudd for å gå opp i muskelmasse, grovt sett? Har blitt en del større og har ligget i underskudd lenge (trener for å gå ned i vekt og få større muskler.) Voldsomt bra program det der, altså. Bra at du kjører pressvendinger. Hvor har du lært deg teknikk? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Soyaprotein er ikke troll, sist jeg hørte om soya var det at testosteronproduksjon ikke ble nevneverdig påvirket Er man redd for det er det jo bare å kjøre eggeprotein istedet. Har du eventuelt noen lenker eller konkrete merker du kunne anbefalt? Synes de jeg fant hadde veldig lite Protein og karbo Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Skal i konfirmasjon i dag. Blir tidenes kalorifest. 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Soyaprotein er ikke troll, sist jeg hørte om soya var det at testosteronproduksjon ikke ble nevneverdig påvirket Er man redd for det er det jo bare å kjøre eggeprotein istedet. Har du eventuelt noen lenker eller konkrete merker du kunne anbefalt? Synes de jeg fant hadde veldig lite Protein og karbo Soya er fullstendig østrogenredusert (eller isoflavonredusert, for å være pirkete) og er ikke så jævlig som folk skal ha det til. Opptaket skal også være like bra dersom du velger kvalitetssoyaprotein. Det er ikke 90-tallet lenger, peepz. Selfomninutrition sitt har jeg. Smaker forpult ræv, men du kan alltids blande det med melk eller noe sånt... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Skal i konfirmasjon i dag. Blir tidenes kalorifest. Who needs gainers? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Alle som ikke deffer. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har tips til lignende sanger til treningen? http://www.youtube.com/watch?v=IaZMST-vHfM Field Productions skifilm "Being There" hadde flere av denne typen som du ser etter. Like tilfeldig har jeg en liste som bør fange i smak. http://tinyurl.com/c28wtxj 1 Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Nei, kjører orginalprogrammet: http://startingstren...ginner_Programs Så man må ligge i overskudd for å gå opp i muskelmasse, grovt sett? Har blitt en del større og har ligget i underskudd lenge (trener for å gå ned i vekt og få større muskler.) Ja, noen klarer å gå opp i muskelmasse samtidig som de holder vekta stabil eller forbrenner fett, men de fleste vil få mest igjen av å satse på å spise masse for å gå opp mest mulig i muskelmasse. Da er det MYE sunn mat som bør inntas, og ikke bare masse masse kalorier? Man blir jo feit av sistnevnte men stor og ikke feit av førstnevnte, which is awesomeee! Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Blir du sterkare så blir du større og blir du større så blir du sterkare. Sannhet med modifikasjoner. Den ene kan til mindre eller større grad følge den andre. Spørs hvordan man trener. Nei, kjører orginalprogrammet: http://startingstren...ginner_Programs Så man må ligge i overskudd for å gå opp i muskelmasse, grovt sett? Har blitt en del større og har ligget i underskudd lenge (trener for å gå ned i vekt og få større muskler.) Voldsomt bra program det der, altså. Bra at du kjører pressvendinger. Hvor har du lært deg teknikk? Youtube og folk på gymmet. Endret 13. mai 2012 av SanderPander Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Har en venn som er i en bulke-fase nå, og anbefaler meg å gjøre det samme om jeg vil bygge muskler fort. I en artikkel på nettet sto det at bulking var en avlivet myte, hva mener dere? Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Bygger vel samme mengde muskler uansett om du spiser mye eller ikke, de ekstra kaloriene blir jo bare til fett, som gjør at du ser veldig stor ut? Eller? My 2 cents guys. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Spiser man for lite vil det hindre muskelbyggingen. Spiser man for mye vil man bygge så mye muskler man kan i tillegg til at man legger på seg fett, hvor mye kommer an på hvor mye man spiser. Det beste er selvsagt å få i seg akkurat rett mengde kalorier, men dette er vanskelig (egentlig umulig), så de fleste velger å få i seg litt for mye for å være sikker på å ikke hindre muskelutviklingen. Bulking betyr ikke at man skal spise 5000kcal om dagen, det betyr at man skal ligge i overskudd. 2 Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Skjønner, men han har kuttet ut jogging og kondisjonsøvelser for å prøve å legge på seg og senere slanke det av seg igjen. Han sier det er fordi man bygger muskler av å være feit, stemmer dette? Og kan jeg klare meg uten en slik bulkefase? Hørtes ikke veldig tiltalende ut for min del... Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Du bygger muskler av å ha energi å bygge muskler med, hence the kalorioverskudd. Du må ikke være feit, men du trenger nok energi. Denne balansegangen mellom for lite energi og tilstrekkelig energi er så hårfin at de fleste safer med å få i seg litt ekstra, som dermed blir til fett. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Skjønner, men han har kuttet ut jogging og kondisjonsøvelser for å prøve å legge på seg og senere slanke det av seg igjen. Han sier det er fordi man bygger muskler av å være feit, stemmer dette? Og kan jeg klare meg uten en slik bulkefase? Hørtes ikke veldig tiltalende ut for min del... Du kan ikke bygge mye muskelmasse i underskudd, nei. Man kan til en viss grad bygge litt og beholde det man har ved å tweake kostholdet (LeanGains). Jeg har nå aldri hørt at man bygger muskler av at man er tjukk, men om du skal sikte på å bygge muskler så bør du ligge i kalorioverskudd, noen bros tar helt av og spiser så mye de bare makter for å være sikre på at de bygger alt de kan. Ender ofte med at man sitter med en altfor tøff deff også gir man opp Legg deg på et moderat overskudd, ta bilder og mål, om det er lite fremgang så spiser du mer og vice versa. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Skjønner, men han har kuttet ut jogging og kondisjonsøvelser Om man har 2-3 kondisjonsøkter i uka så vil det hemme muskeløkningen. Du gir kroppen forskjellige signaler, en del sier at du vil ha bedre kondisjon, mens en annen del sier du vil bli sterkere. Så da blir det bare sånn halveis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå