Deathie Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 60 er ganske høy hvilepuls. Av Januarkullet i Sjøforsvaret var det 3 av 600 som sprang 3000 meter på under 11 minutt. 5893028[/snapback] Alle skal pumpe nå til dags vet du. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Imponerer vel ikke damene med lav hvilepuls vet du. Update: -110x10 i foroverbøyd roing, strikt. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Imponerer vel ikke damene med lav hvilepuls vet du. Update: -110x10 i foroverbøyd roing, strikt. 5895529[/snapback] Skulle akkurat til å skrive det samme. Drar ikke damer med lav hvilepuls. Blir ikke bedre i håndbak heller. Om man ikke pumper, må man selv løfte armene for å ha kaktus-ganglag. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er det derfor dere pumper? Får å dra damer? Tenker nå mer på gutta jeg drar damene fra jeg da... ^^ Lenke til kommentar
2ern Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Man drar da vel egentlig ikke damer med å se ut som en bb? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Man drar da vel egentlig ikke damer med å se ut som en bb? 5895775[/snapback] Finnes da vel en mellomting Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er det derfor dere pumper? Får å dra damer? Tenker nå mer på gutta jeg drar damene fra jeg da... ^^ 5895723[/snapback] Nupe, pumper for meg, meg og bare meg. Absolutt ingen andre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er det derfor dere pumper? Får å dra damer? Tenker nå mer på gutta jeg drar damene fra jeg da... ^^ 5895723[/snapback] njaa, det er vel en av mange grunner. bedre kropp, morsomt, tidsfordriv, selvtillitt ++++ Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Må være vansklig å finne motivasjon om man ikke trener for sin egen del. Tror ikke jeg hadde orket å stresse sånn for noen andres skyld. Blir altfor lett å slutte da.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er det derfor dere pumper? Får å dra damer? 5895723[/snapback] Jeg sa det mest på spøk da. Men er jo selvfølgelig en av delene, ingen kan benekte det. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er det derfor dere pumper? Får å dra damer? 5895723[/snapback] Jeg sa det mest på spøk da. Men er jo selvfølgelig en av delene, ingen kan benekte det. 5896245[/snapback] Skjønnte det da Måtte bare ^^ "Pumpin" er både morro, godt for helsa og godt for sjela! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Jeg sa det mest på spøk da. Men er jo selvfølgelig en av delene, ingen kan benekte det. 5896245[/snapback] Om jeg ikke klarer å skaffe meg en dame uten å være stor, får det heller være. Alle jenter kan da ikke være så overfladiske at de går etter størrelse. Skal nok klare å imponere noen med min hvilepuls skal du se. Edit: 'Med', viktig ord når man bygger en setning. Endret 9. april 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg sa det mest på spøk da. Men er jo selvfølgelig en av delene, ingen kan benekte det. 5896245[/snapback] Om jeg ikke klarer å skaffe meg en dame uten å være stor, får det heller være. Alle jenter kan da ikke være så overfladiske at de går etter størrelse. Skal nok klare å imponere noen med min hvilepuls skal du se. Edit: 'Med', viktig ord når man bygger en setning. 5896525[/snapback] Med muskler får man bedre selvtillit, bedre holdning og bedre utseende. Musklene i seg selv tror jeg har mindre med saken og gjøre. Ingen av de damene jeg har vært ilag med har likt muskler noe særlig. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Med muskler får man bedre selvtillit, bedre holdning og bedre utseende. Musklene i seg selv tror jeg har mindre med saken og gjøre. Ingen av de damene jeg har vært ilag med har likt muskler noe særlig. 5896558[/snapback] Maybe so. Skulle gjerne vært større jeg, er ikke det. Men for min del prioriterer jeg kondisen framfor musklene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Med muskler får man bedre selvtillit, bedre holdning og bedre utseende. Musklene i seg selv tror jeg har mindre med saken og gjøre. Ingen av de damene jeg har vært ilag med har likt muskler noe særlig. 5896558[/snapback] du har sikkert _for_ store muskler Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Med muskler får man bedre selvtillit, bedre holdning og bedre utseende. Musklene i seg selv tror jeg har mindre med saken og gjøre. Ingen av de damene jeg har vært ilag med har likt muskler noe særlig. 5896558[/snapback] du har sikkert _for_ store muskler 5896653[/snapback] Ingenting som heter for stort. Eneste som er for stort på meg er skuldrene iforhold til armene, men det skal vel ordnes med og øke volum på mr Biceps Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ingenting som heter for stort. Eneste som er for stort på meg er skuldrene iforhold til armene, men det skal vel ordnes med og øke volum på mr Biceps 5898336[/snapback] Kremt. mr. Triceps Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Ingenting som heter for stort. Eneste som er for stort på meg er skuldrene iforhold til armene, men det skal vel ordnes med og øke volum på mr Biceps 5898336[/snapback] Kremt. mr. Triceps 5898355[/snapback] Triceps er det god størrelse på, Biceps jeg mangler nå. Å jeg må få tilbake latsn Endret 10. april 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Noen som har noen gode program å kjøre, akkurat ferdig med http://www.iform.no/pub/art.php?id=40 Hadde vært sprekt! Mangler maxløft i benken enda, men skal ta det neste uke tenker jeg (har en liten skade i skuldra, så tar det litt med ro en stund først) ... tror jeg burde lande på 105-107,5 kg. Endret 10. april 2006 av dimdal Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Spørs jo veldig hva du skal trene nå da, dimdal? Hvorfor ikke bare kjøre en vanlig to-splitt noen uker for å lade deg opp til et nytt konsentrasjonsprogram? Endret 10. april 2006 av allyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå