Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Imponerer vel ikke damene med lav hvilepuls vet du.

Update:

-110x10 i foroverbøyd roing, strikt.

5895529[/snapback]

Skulle akkurat til å skrive det samme. Drar ikke damer med lav hvilepuls. Blir ikke bedre i håndbak heller.

Om man ikke pumper, må man selv løfte armene for å ha kaktus-ganglag.

Lenke til kommentar
Er det derfor dere pumper? Får å dra damer?

5895723[/snapback]

Jeg sa det mest på spøk da. Men er jo selvfølgelig en av delene, ingen kan benekte det.

5896245[/snapback]

Skjønnte det da :D

Måtte bare ^^

"Pumpin" er både morro, godt for helsa og godt for sjela!

Lenke til kommentar
Jeg sa det mest på spøk da. Men er jo selvfølgelig en av delene, ingen kan benekte det.

5896245[/snapback]

Om jeg ikke klarer å skaffe meg en dame uten å være stor, får det heller være. Alle jenter kan da ikke være så overfladiske at de går etter størrelse. :roll: Skal nok klare å imponere noen med min hvilepuls skal du se. :)

Edit: 'Med', viktig ord når man bygger en setning.

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

5896245[/snapback]

Om jeg ikke klarer å skaffe meg en dame uten å være stor, får det heller være. Alle jenter kan da ikke være så overfladiske at de går etter størrelse. :roll: Skal nok klare å imponere noen med min hvilepuls skal du se. :)

Edit: 'Med', viktig ord når man bygger en setning.

5896525[/snapback]

Med muskler får man bedre selvtillit, bedre holdning og bedre utseende. Musklene i seg selv tror jeg har mindre med saken og gjøre. Ingen av de damene jeg har vært ilag med har likt muskler noe særlig.

Lenke til kommentar
Med muskler får man bedre selvtillit, bedre holdning og bedre utseende. Musklene i seg selv tror jeg har mindre med saken og gjøre.  Ingen av de damene jeg har vært ilag med  har likt muskler noe særlig.

5896558[/snapback]

Maybe so. Skulle gjerne vært større jeg, er ikke det. Men for min del prioriterer jeg kondisen framfor musklene. :)

Lenke til kommentar

Med muskler får man bedre selvtillit, bedre holdning og bedre utseende. Musklene i seg selv tror jeg har mindre med saken og gjøre.  Ingen av de damene jeg har vært ilag med  har likt muskler noe særlig.

5896558[/snapback]

du har sikkert _for_ store muskler :p

5896653[/snapback]

Ingenting som heter for stort. Eneste som er for stort på meg er skuldrene iforhold til armene, men det skal vel ordnes med og øke volum på mr Biceps :)

Lenke til kommentar
Ingenting som heter for stort. Eneste som er for stort på meg er skuldrene iforhold til armene, men det skal vel ordnes med og øke volum på mr Biceps  :)

5898336[/snapback]

Kremt. mr. Triceps :p

5898355[/snapback]

Triceps er det god størrelse på, Biceps jeg mangler nå. Å jeg må få tilbake latsn :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...