aomt Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Dagens spørsmål: Trening med feber: Yay or Nay? Om du er i "ok" form, så er det yay for ein rolig trening, for å holde formen ved like:) What? Hvordan kan du si det? Man skal absolutt ikke trene med feber. Bruker å gjere det. Så lenge eg er litt sjuk og tar det med ro, så føler eg ikkje meg dårligare i alle fall. Noen gonger blir eg faktisk bedre. Trener med 60-70% av vanleg, litt færre sett og den fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Kan 3-5 middager i uka med kjøtt eller fisk være nok til å holde kreatinlagrene fulle? En kg kjøtt er ca 5g kreatin , du vil aldri kunne måle hvor mye du øker vekten med ,på/av kreatin. Tenk mat inni deg, væske. Siden det er det best dokumenterte, mest forsket på og det billigste kosttilskuddet man skal ha lite av , pluss at det har flere fordeler som mindre muskeltap på diett ol, så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe en boks. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Det vil være en forskjell på å trene når man har en liten hoste og når man har 40 i feber, rennende nese og bare føle seg slapp og jævlig. Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Bruker å gjere det. Så lenge eg er litt sjuk og tar det med ro, så føler eg ikkje meg dårligare i alle fall. Noen gonger blir eg faktisk bedre. Trener med 60-70% av vanleg, litt færre sett og den fungerer fint for meg. Litt sjuk er en ting, feber er en annen. Har du feber kan jeg garantere deg at kroppen ikke blir bedre av trening. Det er bare å rådføre deg med hvilken som helst lege og han vil si det samme. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Noen som har link til utenlandske butikker som selger mineraler, vitaminer pulver osv? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 iherb.com har godt utvalg. Ellers er ebay fint. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Akkurat hatt eksamen og hodet er kjørt. Gief mich motivasjon til å trene! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Akkurat hatt eksamen og hodet er kjørt. Gief mich motivasjon til å trene! Få fingen ut å tren ffs! 6 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7WCAtjU6Kgw Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7WCAtjU6Kgw http://www.youtube.com/watch?v=kO1hChnEDLI 10- pack Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Best bodies, eh? Så bare en kropp gjennom hele, jeg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Best bodies, eh? Så bare en kropp gjennom hele, jeg. Så flere jeg, du mener kanskje forskjellig "type" kropp Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Lurer på om foreldre og besteforeldre bekymrer seg når de ser for eks14åringen sitte å glane på halvnakne menn som vrikker på kroppen sin. Endret 8. mai 2012 av War 2 Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 I det siste har jeg klart å gå opp 15 kg på markløft. Når det kommer til benkpress er jeg bare ca +-5 kg i pluss... Er dette normalt eller gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 I det siste har jeg klart å gå opp 15 kg på markløft. Når det kommer til benkpress er jeg bare ca +-5 kg i pluss... Er dette normalt eller gjør jeg noe feil? Selvfølgelig øker du lettere i markløft enn i benkpress. Ellers ville du sett mennesker som tar over 400kg i benkpress uten utstyr. Lenke til kommentar
_dieseL Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Hehe, skjønner.. litt kjedelig å trene skikkelig hardt på benken for så å ikke øke etter hvert. Tålmodighet er ordet her Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Lurer på om foreldre og besteforeldre bekymrer seg når de ser for eks14åringen sitte å glane på halvnakne menn som vrikker på kroppen sin. Det var ikke særlig morsomt når en kompis fant /fit folderen min og bilder av halvnakne menn. Da fikk jeg et lite forklaringsproblem. 4 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Få fingen ut å tren ffs! Jeg fikk fingeren ut og trente! Nå er jeg kjørt i både sinn og kropp (Og som kvinne blir jeg ikke så motivert av Arnold som jeg kanskje burde blitt, heh) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Håper for Guds skyld at det er flere folk ute på den samme løypa som jeg bruker i dag enn det vanligvis er... i det siste har det vært folketomt selv om det er et av de mest populære områdene å løpe/sykle i. I don't wanna be lonely no more... Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Få fingen ut å tren ffs! Jeg fikk fingeren ut og trente! Nå er jeg kjørt i både sinn og kropp (Og som kvinne blir jeg ikke så motivert av Arnold som jeg kanskje burde blitt, heh) Er dette motivasjon nok da? Perfekt eller hva sier dere? Endret 8. mai 2012 av Snuzk1 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå