Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde legge opp en uke mot maks, F.eks:

 

Søndag: lett/medium (de tre store) + noen iso øvelser (medium)

tirsdag: Bare de tre store lettere en søndag

Torsdag: Bare de tre store veldig lett

fredag/Lørdag: god oppvarming!! - Max

 

Uka etter deload - med lett/medium vekter.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Tja, jeg følte du kanskje impliserte at man skal se bra ut, men kanskjer jeg er rar :p

 

Edit: angående "metern", hvor farsken gjør han av bikkja når han er i gymmen?

Jeg gjør for så vidt det, jeg synes det er best å se på folk jeg synes tar seg bra ut når alt kommer til alt :p Det er deres valg, men da får de tåle at jeg synes de kler seg stygt og det er greit nok. I sammenhenger som jobb og sport bruker man selvsagt funksjonelle klær. BTW; bikkja var med inn på senteret ^^

 

Jeez, for en latterlig gjeng. Fyren er lav, jeg ser ikke helt hva som er så morsomt med det. Greit nok at han er harry, men å latterliggjøre han for høyden er lavmål (no pun intended)

Nå er det høyt nivå her inne.

Ja, du verden.... Finnes det ikkje noko meir interessant å diskutere enn mote på senteret og høgda på ein type?

Dere er senere enn vanlig, hvite riddere. Velkommen! Har dere aldri snakket nedlatende om noen? Latt noen stå i gapestokk, vært klovn? Det er helt normalt. En fyr som det ber jo bare om bråk når han er et eksempel på hver bidige kroppsbyggerklisjé. Det er humor, og noen ganger går humor utover folk. Dette er en veldig generell tråd, da er det klart det kommer en del off topic prat :)

 

Ja, du verden.... Finnes det ikkje noko meir interessant å diskutere enn mote på senteret og høgda på ein type?

 

Skal vi heller diskutere periodisk faste og Jack3d litt til? :whistle:

Haha!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er liten progresjon i vekta så man blir ikke noe stor uansett.

Jeg har klatret før og opp til 75kg var jeg god (8+)ruter / 1200 meter.

Mer masse / mer vekt/ alt deretter ble bare fail og jeg sluttet med klatring.

 

Noen her inne som bruker fettklype på egen hånd? Jeg får det bare ikke til..

 

Ta lår , mage og siden av magen.

Trenger ikke flere plasser.

 

Ta samme sted hver gang, om du får 15 eller 18 betyr ingen ting, det som betyr noe er forskjellen mellom målingene uke for uke.

Endret av War
Lenke til kommentar

Som ny kan man trene iso og ha lineær progresjon på vektene, men ville heller ha valgt et enkelt RYP eller noe da.

Nå ser det jo ut som noe fra bladet FLEX.

 

 

Pulldown med tau (Dropsett) / pulldown er i seg selv en dårlig øvelse/metode for triseps da det kun aktiverer 2 grupper og ikke 3 som i Tri....

Pressøvelser aktiverer alle tre, for eks franskpress med ez-stang ol.

 

At de har god fremgang betyr ikke at du ikke kan ha bedre ; )

Husk at kcal-inntaket bestemmer fremgangen og ikke hvordan programmet ditt er på dette stadiet.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er liten progresjon i vekta så man blir ikke noe stor uansett.

Jeg har klatret før og opp til 75kg var jeg god (8+)ruter / 1200 meter.

Mer masse / mer vekt/ alt deretter ble bare fail og jeg sluttet med klatring.

 

Noen her inne som bruker fettklype på egen hånd? Jeg får det bare ikke til..

 

Ta lår , mage og siden av magen.

Trenger ikke flere plasser.

 

Ta samme sted hver gang, om du får 15 eller 18 betyr ingen ting, det som betyr noe er forskjellen mellom målingene uke for uke.

 

Ja, har tatt disse spottene, men forsrtår ikke helt hvorfor det ikke har noen betydning om det blir 15 eller 18? Jeg trodde det skulle være det mest effektive instrumentet for måling av fett % ?

Lenke til kommentar

Om det står 15% ene gangen eller 17% med andre punkter så er du jo like feit som du er.

Poenget er mål likt hver gang og registrer fremgangen, og ikke heng deg så mye oppe det faktiske tallet.

 

10-12 er bra nok deff, på 18-20 burde man deffe ned dit igjen.

Det er det hormonmessig best og du mister ikke like mye masse som om du går ned i 6-7%.

Lenke til kommentar

Takk for svar, War.

 

Det som suger balle, er at jeg får 12 % men jeg føler meg så evig mye mer chubs. Jeg føler liksom jeg har en slags "falsk" samvittighet. Jeg har alltid hatt mye fett rundt midjen som jeg faen meg aldri blir kvitt. ARGH og jeg klarer ikke en gang måle min fett %. Faen jeg er udugelig. Dagens tale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...