Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Problemet var vel ikke at det var stygt, men at det skrur opp prisene fordi det har blitt et moteplagg og salget har påvirket prisen..? :p edit: Så broseph hadde andre meninger. Jaja, hans rett

 

Jeg syns det er helt forfriskende å diskutere noe treningsrelatert folk faktisk har meninger om i denne tråden istedet for evinnelige newbie-spørsmål :)

Endret av Kevlar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vi ikke skifte navn til Motetråden istedenfor?

 

Og hvorfor er joggebukser utenom trening stygt som faen? Har jeg lyst å gå rundt å se ut som en deltaker i Paradise Hotel hele tiden? Jeg bruker joggebukse når jeg går tur eller vil ha det kømfy.

 

Ellers bruker jeg wifebeater konsekvent på SATS pga det er som syden der inne! Arrester meg!

Godt spørsmål, er vel personlig smak. Jeg skjønner ikke, du mener folk i jeans er paradise materiale alle sammen? Gå tur er jo helt innafor, det, og hva du chiller i hjemme har jeg ingenting imot, men jeg setter folk i joggebukse i byen i samme kategori som one piece, uggs og pysj. Sorry ass, er vel bare meg. Singlet på trening er helt greit det, assa, det er jo et funksjonelt plagg.

 

lættis video

Hahaha! "Den siste husker jeg ikke", lol! Se på han egotrippende stakkaren mire seg selv i speilet. Garantert høydekomplekser, stakkars fyr. Ikke at jeg ikke setter pris på folks engasjement, men.

 

Grunnen til at folk flest setter intelligens eller høyere utdanning høyere enn svære kropper er at svære kropper ikke gir noe som helst nytte til samfunnet, mens smarte hoder har muligheten til det i tonnevis. Sånn er det bare...

Lenke til kommentar

Du trenger bare se de første 20 sekundene for å skjønne hvor BLODHARRY boleklær er...

All ære til metern for hans gains, men han er ueansett en harry kis. Tribaltattos, kamphund og bluetooth han IKKE har bruk for... :mrgreen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=dzgQb3NO2ys

Han der trener der jeg trener, han er HUGE. Må bare stirre på han når han trener...

Han er også veldig lav :p

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

 

 

Godt spørsmål, er vel personlig smak. Jeg skjønner ikke, du mener folk i jeans er paradise materiale alle sammen?

 

 

Tja, jeg følte du kanskje impliserte at man skal se bra ut, men kanskjer jeg er rar :p

 

Edit: angående "metern", hvor farsken gjør han av bikkja når han er i gymmen?

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Metern må være den mest stereotyp byggern jeg noensinne har sett...

 

Noen tips til joggebukse og treningstskjorter? Vurderer en ny Gasp bukse, men tar den ikke helt ut og kjører gasp/bb overdel. Hvor handler dere treningstøy? Fant par skjorter på g-sport jeg kjøpte nå nylig.

Lenke til kommentar

Det er da ikke noe forsvar. Joggebukse utenfor treningssituasjoner er stygt som faen. Fysj. Æsj. Oppkast.

 

Litt slaskete, ja, men på VGS-nivået var det ikke mange som brydde seg om det. Comfort > design, spør du meg, så lenge det ikke er formelle situasjoner.

 

 

Bare av ren nysgjerrighet, hvilken type vinterjakke bruker du?

 

Har ikke vinterjakke. Har en Bergans gore-tex jakke som sliter på fjerde året nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er "morsomt" er at han ser ned på alle andre som ikke er som han; er jo klart at fyren vil skille seg ut men da må han også tåle å bli stigmatisert slik han blir her inne, og det tror jeg han er klar over.

 

Min "humble" subjektive mening er at jo større du er jo tettere ser det ut med trange klær, og fyren fits the sterotype profile for bra med sykkellås-kjeder rundt halsen/armen, tribals og en gullkantet avtale med solariumet og ikke minst kort/farget? hår? for å bli enda brunere.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...