Diskutant Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Er det harry å trene i tettsittende klær? Ikke så harry at du bør slutte med det. Du synes det er digg, da bruker du det. Hvis noen kommenterer det, så banker du han. 4 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg pleier trene naken siden jeg har størst pikk. Eneste jeg har noe i mot er folk som trener i wifebeater og svetter som bærsjer og ikke tørker opp etter seg, ja og mannfolk som trener utelukkende styrke i tights. Sryy, its just wrong! 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=EZ7Epktwack&feature=plcp Gud jeg elsker denne. Endret 5. mai 2012 av Hugol 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Er det harry å trene i tettsittende klær? Selv så trener jeg utelukkende overkroppen i stretchy t-skjorter som sitter helt inntil kroppen. Får en mental boost når jeg ser meg selv med pump i trange klær! Såklart er det harry, spørsmålet er om du bryr deg. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Kvifor er det harry? Kva definerar du som harry? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Du trenger bare se de første 20 sekundene for å skjønne hvor BLODHARRY boleklær er... All ære til metern for hans gains, men han er ueansett en harry kis. Tribaltattos, kamphund og bluetooth han IKKE har bruk for... http://www.youtube.com/watch?v=dzgQb3NO2ys 3 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Man kan jo si at alt er harry. Skulle tro at alt som folk ikke selv tør og gå med, men som faktisk liker stilen (men ikke tør og si det) kaller alt for harry.. Jeg trives veldig godt med stram singlet, det er motiverende for min del. Hva andre synes, give a fuck.. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=EZ7Epktwack&feature=plcp Gud jeg elsker denne. Nummer 9, herregud - nummer 9! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Har kjøpt meg compression thights igår. Lurer på om eg skal ha noe over dei eller om ej skal la vare... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Jeg har et dypt og avsindig hat mot de drittungene som går året rundt i de treningsbuksene fra Adidas! De er pokker så gode treningsbukser, men takket være disse idiotene som har gjort det omtil et moteplagg så koster de jo et halvt statsbudsjett! Endret 6. mai 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 De løse bomullsbuksene eller sånne som er tettsittende nede ved leggen? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Tettsittende ved leggen. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, da er nok jeg guilty as charged. Gikk en del med de før. Til mitt forsvar var jeg ikke noe fan av å gå i dongeri Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Noe tips om hva jeg kan spise, drar om 10 min er er på studioet om ca 50 min, noe som jeg kan spise fort. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Elsker de treningsbuksene sjæl. Går dog ikke med de året rundt, men kun når jeg trener Wizzlee: Banan, eple, brødskive med makrell i tomat. Skyr, kesam. You name it. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, da er nok jeg guilty as charged. Gikk en del med de før. Til mitt forsvar var jeg ikke noe fan av å gå i dongeri Det er da ikke noe forsvar. Joggebukse utenfor treningssituasjoner er stygt som faen. Fysj. Æsj. Oppkast. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, da er nok jeg guilty as charged. Gikk en del med de før. Til mitt forsvar var jeg ikke noe fan av å gå i dongeri Bare av ren nysgjerrighet, hvilken type vinterjakke bruker du? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Kvifor er det harry? Kva definerar du som harry? Godt spørsmål.. Min definisjon i dette tilfellet er vel å kjøpe gasp-singlet med snitt og størrelse som er beregnet på at du er huge, når du er curlkid på 60kg (det er ingen i denne tråden som er brukt som eksempel her). Ser dumt ut. Litt som 50-åringer på første sykkeltur på ti år med tights og sykkel til tretti tusen, som peser etter fem meter Til folk som sier "jeg går med det jeg vil, I dont give a fuck": Jeg skulle ønske dere mente det, så dere ikke følte behovet for å forsvare dere. Jeg mener virkelig folk skal FÅ LOV til å gå med akkurat det de vil, men jeg forbeholder meg retten til å mene det ser dumt ut. Så er vel alle happy 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Kan vi ikke skifte navn til Motetråden istedenfor? Og hvorfor er joggebukser utenom trening stygt som faen? Har jeg lyst å gå rundt å se ut som en deltaker i Paradise Hotel hele tiden? Jeg bruker joggebukse når jeg går tur eller vil ha det kømfy. Ellers bruker jeg wifebeater konsekvent på SATS pga det er som syden der inne! Arrester meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå