Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det harry å trene i tettsittende klær? Selv så trener jeg utelukkende overkroppen i stretchy t-skjorter som sitter helt inntil kroppen.

Får en mental boost når jeg ser meg selv med pump i trange klær! :blush:

Såklart er det harry, spørsmålet er om du bryr deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo si at alt er harry. Skulle tro at alt som folk ikke selv tør og gå med, men som faktisk liker stilen (men ikke tør og si det) kaller alt for harry.. Jeg trives veldig godt med stram singlet, det er motiverende for min del. Hva andre synes, give a fuck..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et dypt og avsindig hat mot de drittungene som går året rundt i de treningsbuksene fra Adidas! De er pokker så gode treningsbukser, men takket være disse idiotene som har gjort det omtil et moteplagg så koster de jo et halvt statsbudsjett!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Kvifor er det harry? Kva definerar du som harry?

Godt spørsmål.. Min definisjon i dette tilfellet er vel å kjøpe gasp-singlet med snitt og størrelse som er beregnet på at du er huge, når du er curlkid på 60kg (det er ingen i denne tråden som er brukt som eksempel her). Ser dumt ut. Litt som 50-åringer på første sykkeltur på ti år med tights og sykkel til tretti tusen, som peser etter fem meter :p

 

Til folk som sier "jeg går med det jeg vil, I dont give a fuck": Jeg skulle ønske dere mente det, så dere ikke følte behovet for å forsvare dere. Jeg mener virkelig folk skal FÅ LOV til å gå med akkurat det de vil, men jeg forbeholder meg retten til å mene det ser dumt ut. Så er vel alle happy :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vi ikke skifte navn til Motetråden istedenfor?

 

Og hvorfor er joggebukser utenom trening stygt som faen? Har jeg lyst å gå rundt å se ut som en deltaker i Paradise Hotel hele tiden? Jeg bruker joggebukse når jeg går tur eller vil ha det kømfy.

 

Ellers bruker jeg wifebeater konsekvent på SATS pga det er som syden der inne! Arrester meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...