Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste sprinterne er også noen skikkelige jålekopper. Just sayin'..

Eh ok.. Stigmatiserende much?

Mener du å si at jeg tar feil?

 

Absolutt!

 

Jeg kjenner flere sprintere og kjenner meg overhodet ikke igjen i karakteristikken din om "jålekopper".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ganske grei inntekt, også bor jeg for meg selv. Så jeg spiser hva jeg vil :green: Skal sies at så godt som alt jeg tjener går på mat :p

 

 

Får jeg spørre hva du jobber som/ hva du tjener?

Når jeg sier grei inntekt så mener jeg at jeg tjener greit i forhold til utdanning/erfaring i det jeg driver med.

Jobber som dør og vindusmontør, har ca 360 000 i året pluss litt bonus osv. Så, ca 400 000kr i året.

 

Gikk bygg og annlegg på vgs, men jeg har ikke jobbet med tømrer faget etter skolen før nå i oktober i fjor.

Jobbet i matbutikk før jeg ble "tømrer".

 

Skal snart ta fagbrevet også, så da går jeg jo opp endel :)

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste sprinterne er også noen skikkelige jålekopper. Just sayin'..

Eh ok.. Stigmatiserende much?

Mener du å si at jeg tar feil?

 

Absolutt!

 

Jeg kjenner flere sprintere og kjenner meg overhodet ikke igjen i karakteristikken din om "jålekopper".

Ok, da er nok kanskje ikke disse "flere printere" og deg av den typen da.

 

Jeg har enda igjen å se en konkurranse der flertallet av deltakerne har KUN fokus på selve konkuransen - ikke på å ta seg best ut mens de deltar :)

Lenke til kommentar

Ok, da er nok kanskje ikke disse "flere printere" og deg av den typen da.

 

Jeg har enda igjen å se en konkurranse der flertallet av deltakerne har KUN fokus på selve konkuransen - ikke på å ta seg best ut mens de deltar :)

 

Ganske absurd å lese det du skriver! Det går jo ikke an å ta deg seriøst.

Var denne "flere printere" rettet imot meg? Du tar en hel gruppe med mennesker og sier bastant at di er "jålekopper". Hater å bruke dette utsagnet, men det er jo som å si at alle muslimer er terrorister.

Lenke til kommentar

Jeg bruker underarmour.com. Svetter ikke.

Har ekstremt lyst på UA t-shirt og longsleave, men må nesten ha ein velltrent kropp for at det skal sjå greit ut. Kan ikkje ta sjansen på å kjøpe noko så dyrt og ha ein halvfeit kropp...sukk.

And the amount of fuck that should be given is equal to zero.

 

Hvis kompresjonsklær får deg til å føle deg bedre på trening (f.eks mindre svette, kløe osv) så gi nå faen i hva andre tenker. Jeez.

Var en her om dagen som synes det var så jævla artig og "sexy" at jeg syklet med sykkelbukse, jeg er jo ikke akkurat lean (enda). You know what? Haters gonna hate :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker underarmour.com. Svetter ikke.

Har ekstremt lyst på UA t-shirt og longsleave, men må nesten ha ein velltrent kropp for at det skal sjå greit ut. Kan ikkje ta sjansen på å kjøpe noko så dyrt og ha ein halvfeit kropp...sukk.

And the amount of fuck that should be given is equal to zero.

 

Hvis kompresjonsklær får deg til å føle deg bedre på trening (f.eks mindre svette, kløe osv) så gi nå faen i hva andre tenker. Jeez.

Var en her om dagen som synes det var så jævla artig og "sexy" at jeg syklet med sykkelbukse, jeg er jo ikke akkurat lean (enda). You know what? Haters gonna hate :)

 

Varta da valdsamt med rage.

 

Jeg har alltid trodd og ment at det du føler deg bra i, presterer du bedre i.

Psyken spiller en rolle i alt du gjør, også i gymmen.

 

Så hvis du føler deg digg i sykkelbukse eller kompresjonsklær, så bruk det :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nokon som veit om denne longsleeven er verdt pengane? http://www.x-life.no...rado_flex/P_124

 

Takk for tipset War, kjem til å bruke dei vanlege skoa med dei spesiallaga skosåle.

BLODHARRY...

 

Better bodys, Gasp o.l. er forbeholdt trygdesnyltende winstrolslukende horkjerringer med tribaltattoo og en amstaffterrier...

Å helvede for et rage?

Bruker sjølv GASP bukse, fordi eg fekk tak i det billig og dei er fantastiske å trene i. Eg gjeng forøvrig ikkje under nokon av dei ovenfornevnte kategoriane.

Jeg bruker underarmour.com. Svetter ikke.

Har ekstremt lyst på UA t-shirt og longsleave, men må nesten ha ein velltrent kropp for at det skal sjå greit ut. Kan ikkje ta sjansen på å kjøpe noko så dyrt og ha ein halvfeit kropp...sukk.

And the amount of fuck that should be given is equal to zero.

 

Hvis kompresjonsklær får deg til å føle deg bedre på trening (f.eks mindre svette, kløe osv) så gi nå faen i hva andre tenker. Jeez.

Var en her om dagen som synes det var så jævla artig og "sexy" at jeg syklet med sykkelbukse, jeg er jo ikke akkurat lean (enda). You know what? Haters gonna hate :)

 

Varta da valdsamt med rage.

 

Jeg har alltid trodd og ment at det du føler deg bra i, presterer du bedre i.

Psyken spiller en rolle i alt du gjør, også i gymmen.

 

Så hvis du føler deg digg i sykkelbukse eller kompresjonsklær, så bruk det :thumbup:

Du har nok eit veldig godt poeng der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...