Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har prøvd å snu rundt på programmet for å prioritere andre øvingar? Eg har slavisk kjørt markløft og knebøy først heile vegen. Fant ut at eg ville ha meir fokus på resten av programmet og snu litt rundt. No kjem dei to sist i programmet.

 

Foreløpig resultat var at eg gjekk frå 5+5+4 i chins til 5x5 lett. Blir interessant å sjå resultatet framover.

Ikke for å provosere men: NO SHIT?

Du bruker jo det du har tilgjengelig av ATPreserver ved mark/bøy, slik at sekundære øvelser VIL straffes av det...

Ref.: Martin Berkhans RPT-teorier, som i grunnen er ingenting annet enn logiske...

Lenke til kommentar

Var jo det eg ville fram til... Eg har aldri reflektert over det før no.

 

Nokon som har tips til sko utan heva hel som kan brukast til mark og bøy forresten? Ikkje converse. Eg vil heller ikkje løfta barbeint. Har Otomix i dag, men skulle hatt eit par til. Otomix er greie, men solen i den eine er blitt litt snodig.

 

Kom over Feelmax på nettet, men har ikkje funnet noko plass å kjøpa.

Lenke til kommentar

Har meldt meg på marsjmerket som skal gjennomførast i slutten av mai.

20km, 11kg pakkning med mykje opp og nedoverbakk. Krav, 3 timar.

Er det nokon som har utført det, som evt har tips og triks?

Bruk bra undertøy, sørg for å ha rene klær (hvis det sitter dritt og lort rundt omkring i uniformen gnager den verre), ikke ha NOE i lommene, juster stridsvest og sekk godt. Gå ut i det tempoet du klarer å holde helt inn. Ikke høyere, men heller ikke lavere.

 

Sørg for å ha med deg både vanlig feltflaske og en ekstra flaske eller to.

 

Går dere samlet som lag eller én og én?

Takk for mange bra tips. Er enkeltvis og frivillig. Prøvar å få med meg fleir frå laget mitt, men ser mørkt ut - latskap..

Da vi gikk gikk vi samlet i en gruppe og alle måtte inn under kravet ellers så klarte ikke noen det. Har aldri gått så fort i mitt liv, men det gikk overraskende bra. Siste 10km måtte eg og en annen kar dog ha en fyr mellom oss som knapt klarte å gå.

 

Men vi kom oss til mål under tiden. Håp på bra vær, noe dritt å gå 2 mil i regnvær.

Ja...får be tyil vergudane.

En må vel gå med en snitthastighet på 6.66 km/t , hvilket ikke er helt lite i opp og nedoverbakke, samt med med tung ryggsekk.

 

Om du har mulighet, kan du jo sjekke hvor fort 6.6 km/t er på en tredemølle.

Ikkje dumt å prøve det ut på tredemølle. Det skal eg prøve å få til!

Lenke til kommentar

Ha på sko du har trent med før, du kommer til å få gnagsår og blemmer om det er nye sko.

Husker ikke hva jeg gikk det på , men laget mitt fikk iallefall en treplate med sånn gullstøvel på med HVU-02 gravert inn

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...