Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det går serr ikke ann og trene på elixia i 7 tia, de to knebøy rack'ene de har var konstant kø på. Men ca 94 tredemøller har de jo da...

Trener alltid på elixia i 19 tia, sjelden det er kø på knebøy rackene. Oftere jeg må vente på benkpressen faktisk. Men om du mente 7 om morran så kan det hende det er mere rush da, jeg er ikke våken så tidlig. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter litt med å holde meg i underskudd utenom å være sulten 24/7. Så litt mat uten noe næringsinnhold bare for å "fylle" opp magen litt hadde ikke gjort noe.

Bulke skal jeg starte med igjen i juli/august. Gleder meg noe så grenseløst! :w00t:

 

Er faktisk snart på 8x3 på 90kg i benken igjen, noe jeg ikke har greid siden jeg veide 88-90kg, nå veier jeg 80-82kg, også har jeg nesten klart å komme meg opp i samme styrke som jeg hadde.

Kommer mye godt ut av å spise riktig mat, går i myye rent kjøtt og kylling. Veier nesten alt av mat gjør jeg også. Føler meg psykisk syk til tider :p

Ligger på 1700-1900 kcal hver dag, ca 150-180g proteiner.

 

Kjørte 8 reps med 30kg manualer i flyes her om dagen også, trodde jeg skulle rive i stykker brystet :roll:

Lenke til kommentar

misunner deg!

Har bestemt meg for å 100% gå inn for sommerkroppen i år, så da må man være streng mot seg selv. Har til tider anntydning til ruter på magen nå, noe jeg aldri har hatt før.

Så det kommer seg. Men, fyy så kjedelig det er med mindre energi enn man vil ha. Takk "Gud" for jack3d :tease:

Lenke til kommentar

Ja. kjørte PF fra 15 Feb til 15 April. Funket utrolig bra! Men, jeg har tatt en liten pause fra det nå.

Blir nok til at jeg starter med det igjen nå snart, eller litt nærmere Juni :)

 

Har jeg i meg 1700-1800kcal så ligger jeg vel 300-400 under tror jeg. Går ikke fort ned, men går gjevnt ned samtidig som at jeg ikke blir for slapp.

Men, det har faktisk stoppet seg litt nå etter jeg sluttet med PF.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jeg misunner alle dere som må spise mindre så vanvittig mye :p Er så dritt lei av og gå rundt og være stappmett hele tida, og alltid måtte tvinge i meg de siste bitene av ett måltid. Har ant norges høyeste forbrenning, og oslos dårligste matlyst, and it suxx!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det går serr ikke ann og trene på elixia i 7 tia, de to knebøy rack'ene de har var konstant kø på. Men ca 94 tredemøller har de jo da...

Trener alltid på elixia i 19 tia, sjelden det er kø på knebøy rackene. Oftere jeg må vente på benkpressen faktisk. Men om du mente 7 om morran så kan det hende det er mere rush da, jeg er ikke våken så tidlig. :p

Hvilken elixia da?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke problemet deres. Jeg klarte lett 4-5k når jeg bulket. Om jeg spiser helt vanlig utenom å tenke meg om så går det fort 3-4k. Enda da så føler jeg ikke at jeg har spist mye :tease:

Matlyst ligger i familien!

 

Fordelen din er sikkert at du ikke sliter med metthetsfølelse, matlyst og tom lommebok. Det er mine hovudproblem. Ønsker ikke å bruke olivenolje som leskedrikk, heller. Dessuten er det ikke særlig mye proteiner i olivenolje, så jeg legger ikke på meg nok muskler.. Nei, biff og kylling, det er tingen. Men, alt for dyrt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler faktisk at forfotteknikken begynner å sitte nå etter bare noen få økter. Men gått a' banen så vondt det er i akillesen :)

Vendte meg til forfotløping sjæl en gang. Det var noen uvant ømme muskler etter øktene, ja.

Fordelen din er sikkert at du ikke sliter med metthetsfølelse, matlyst og tom lommebok. Det er mine hovudproblem. Ønsker ikke å bruke olivenolje som leskedrikk, heller. Dessuten er det ikke særlig mye proteiner i olivenolje, så jeg legger ikke på meg nok muskler.. Nei, biff og kylling, det er tingen. Men, alt for dyrt.

Jepp, det er dyrt å spise mye mat. Spesielt om du skal ha mye protein i tillegg. Men herregud, jeg klager ikke. Jeg kan også fint spise 2000kcal i ett måltid, men ikke HVER dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...